babycook, com es mesura el temps de cocció?
babycook, com es mesura el temps de cocció?
tinc un dubte, molt tonto, però que no sé: la babycc no té per mesurar el temps, he posat la fruita, haig de contar 10 minuts desd quan?? l'haig d'apagar jo als 10 minuts? posa q el pilot s'apaga, quan?? quan està feta la fruita? conto els 10 minuts desque s'apaga la llum? digueu-me tonta però no m'aclaroooooooooooooo
Re: babycook, com es mesura el temps de cocció?
Immi, per fer la fruita has de posar aigua fins el nivell 2 de la gerra i posar-la a l'escalfador, quan l'engegues s'encén la llumeta i quan s'apaga és que ja està. Per fer la verdura poses aigua fins al nivell 3, i si el que vols és descongelar has de posar aigua fins el nivell 1.
Espero haver-te ajudat!!!
Espero haver-te ajudat!!!
triga molt? es q s'encen la llum, als dos minuts s'apaga, es torna a enjegar i aixi fins a 20 minuts q he estat i no s'ha fet la fruita
hola immi, la nurdeu t'ho ha explicat molt bé. El que dius tu és perquè quan s'ha evaporat tota l'aigua s'apaga la llum, però si tu no gires la maneta per apagar-la la llum va fent intermitents (però només queda encesa un momentet) suposo que per recordar-te que no està apagat manualment.
Jo el que faig servir més és amb nivell 3 i crec que deu durar entre 10 i 15 minuts, la veritat és que no ho miro. És lo bo de la baby cook, que ho poses ho deixies fent i tu pots fer altres coses!
Jo el que faig servir més és amb nivell 3 i crec que deu durar entre 10 i 15 minuts, la veritat és que no ho miro. És lo bo de la baby cook, que ho poses ho deixies fent i tu pots fer altres coses!
Això que s'ensengui i s'apagui...em sembla que no és pas normal.
A veure si és la máquina que no pita bé...
CUSCUS ha escrit:Això que s'ensengui i s'apagui...em sembla que no és pas normal.
Si que és normal que faci intermitència la llumeta, és el que he explicat al post anterior
Montsant ens hem creuat i no havia vist el teu comentari.
Jo deia que no era normal perquè la meva no ho fa, però deu ser perquè és un model vell.
ostre, volent ajudar , encara la lio més
.
Jo deia que no era normal perquè la meva no ho fa, però deu ser perquè és un model vell.
ostre, volent ajudar , encara la lio més
.Re: babycook, com es mesura el temps de cocció?
cuscus! tranquila que no lies, t'he corregit pq no es penses que la tenia espatllada...
La teva no ho fa? Que raro, la meva es del 2006.
neneeeees, que estic tonteta, ha vingut l'Immito i sabeu què??? jo no ficava l'aigua a la caldera, la deixava a la jerra, uixxxxxxxx, fatal!!!!!!!!!!
jaja! tranquila immi... amb tantes coses de la canalla al cap totes tenim despistes
Sortia massa cru tot, no?
Bé, que vagin molt bé les papilles!
Sortia massa cru tot, no?
Bé, que vagin molt bé les papilles!
Ara m' heu fet dubtar...
La fruita s' ha de donar cuita ? És que jo volia comencar a donar-li demà i en principi volia posar-li mitja pera, mitja poma, mitja taronja i mig platan. Tot ben triturat i ja està.
Em recomeneu que ho cogui una mica ?
La fruita s' ha de donar cuita ? És que jo volia comencar a donar-li demà i en principi volia posar-li mitja pera, mitja poma, mitja taronja i mig platan. Tot ben triturat i ja està.
Em recomeneu que ho cogui una mica ?Re: babycook, com es mesura el temps de cocció?
aierim2, li pots donar crua perfectament, de fet és com se la mengen tots els nens. El que passa que n'hi ha alguns, com el meu, que la prefereixen cuita, si la fas així queda com un potito.
Ahhhhhh vaaale !
Gràcies per aclarir-m'ho.
Gràcies per aclarir-m'ho.

Jo li vaig començar a donar crua, però li costava de pair, feia molts pets i poca caca, o sigui que li faig cuita i molt millor. Suposo que depen de cada criatura, de fet crua porta més vitamines, pero mira, no es pot tenir tot!
Jo li preparo cuita, que queda com una compota per quan no estaré a casa, així no s'oxida la fruita.
Aquesta setmana hem començat un curset de natació i li dono just quan sortim, la porto preparada de casa i així no li he de donar "potitos" durant quinze dies!
Aquesta setmana hem començat un curset de natació i li dono just quan sortim, la porto preparada de casa i així no li he de donar "potitos" durant quinze dies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |