L'OU
L'OU
Ja puc començar a donar-li un rovell d'ou a la setmana a la nostra patufa i no se ben be com fer-ho...
Gràcies!!
Gràcies!!
Re: L'OU
Jo li triturava amb la verdura i la vedella.
jo també li donava desfet dins del caldo
Doncs jo vaig ser una miqueta mes bestia... Li vaig donar amb arros bullit i mig ou. Li vaig xafar una miqueta el rovell i li vaig barrejar amb l'arros i la clara se la menjava a trossets. i li va encantar!!! El Genis tenia 1 any quan vam introduir l'ou.
Nosaltres li féiem per sopar una sopeta amb pasta maravilla (com granets molt petits) i mig rovell matxacat només amb la forquilla.
Jo li afegeixo a la babycook, deixo que es cogui junt amb la verdureta. Això sí, només el rovell. I el dia que li poso ou no li poso res de tall. 
AINAMM ha escrit:Jo li desfaig damunt el puré (ja veuràs que el rovell es desfà molt fàcilment).
Però aleshores és com si se'l mengés cru,no, AINAMM?? no el cous abans?
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
nosaltres hem comencat ara tambe, i li faig amb semola i una mica de verdura o pure. De moment li faig triturat. El que faig jo es fer glassons de pure, i aixi en tinc dosis individuals. Li faig bullir uns 3 cullers de caldo amd 2 cullerades de semola, tapat perque no s'evapori massa. Llavors li afegeixo mig rovell (d'ou dur) i un glasso, i ho trituro. Li agrada molt 

AINAMM ha escrit:Laure ha escrit:AINAMM ha escrit:Jo li desfaig damunt el puré (ja veuràs que el rovell es desfà molt fàcilment).
Però aleshores és com si se'l mengés cru,no, AINAMM?? no el cous abans?
Sí, és clar![]()
![]()
![]()
Li faig un ou dur i després li desfaig damunt el puré!!!! Cru nooooooo Dios míooooooooooooooo!!!!
![]()
![]()
![]()
ah! valeeeeeee!!!!

Nosaltres començarem la setmana que ve amb l'ou...gracies per explicar les diferents maneres de introduir-lo!!

A ell com li va el tema d'agafar-ho solet, li deixo sobre el plat i s'agafa ell els trocets del mig rovell... De primer el dia que li dono ou li faig fideus.
Pujo el post, al CAP em van dir que podia introduir l'ou als 10 mesos, ja m'han explicat les quantitats (al principi mig rovell dues vegades a la setmana, durant dues setmanes) i després anar augmentant, però el meu dubte és si quan li posi ou també li puc posar carn o peix, o només les verdures?
A nosaltres ens van dir que l'ou havia de substituir la carn i el peix i, o bé li faig en truita, o li afegeixo al brou o, si toca puré, només amb verduretes i l'ou.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |