Quan li puc donar cereals amb fruits secs?
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Quan li puc donar cereals amb fruits secs?
Hola,
Tinc sobres de mostra de Blevit cereals amb fruits secs però no se a quina edat se li poden donar.
Al sobre posa a partir dels 6 mesos però no se m'acut donar-li sense preguntar-ho abans, que igual li poden provocar al.lergies innecesàriament.
A un llibre que tinc posa que fruits secs res de res fins com a mínim 18 mesos (triturats), però si és així com és que una papilla en porta i està marcada amb 6 mesos?
Ja he fet servir els de 5, 8 i multi cereals amb les seves diverses opcions (fruita, mel, galeta...) i em queden els que porten colacao (que están marcats amb 12 mesos) i els de fruits secs.
Vosaltres quan ho heu introduït?
Tinc sobres de mostra de Blevit cereals amb fruits secs però no se a quina edat se li poden donar.
Al sobre posa a partir dels 6 mesos però no se m'acut donar-li sense preguntar-ho abans, que igual li poden provocar al.lergies innecesàriament.
A un llibre que tinc posa que fruits secs res de res fins com a mínim 18 mesos (triturats), però si és així com és que una papilla en porta i està marcada amb 6 mesos?
Ja he fet servir els de 5, 8 i multi cereals amb les seves diverses opcions (fruita, mel, galeta...) i em queden els que porten colacao (que están marcats amb 12 mesos) i els de fruits secs.
Vosaltres quan ho heu introduït?

La Lia ja és tota una princesa!
Re: Quan li puc donar cereals amb fruits secs?
Siii, jo tambe necessito saber això...vaig una mica perduda...quan es poden dornar els cereals amb fruits secs?
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Hola noies!!!!
Doncs mireu, l'Oriol té 16 mesos i encara no li he donat fruits secs, la pediatra em va comentar que si els podia evitar millor, ja que son molt molt calòrics. A mi em va comentar que li podia donar de tot, menys, peix blau, marisc i fruits secs.
O sigui que nosaltres anem convinats uns i altres.
Un petó!!!!
Doncs mireu, l'Oriol té 16 mesos i encara no li he donat fruits secs, la pediatra em va comentar que si els podia evitar millor, ja que son molt molt calòrics. A mi em va comentar que li podia donar de tot, menys, peix blau, marisc i fruits secs.
Un petó!!!!
- petazetas

ostres gràcies per l'aclariment.
Doncs vaja tela si posen en el sobre que son a partir de 6 mesos no?
I a més cada salt d'edat de la nena me n'han enviat per correu i just ara que ha fet 10 mesos m'han enviat el sobre amb fruits secs.
Doncs vaja tela si posen en el sobre que son a partir de 6 mesos no?
I a més cada salt d'edat de la nena me n'han enviat per correu i just ara que ha fet 10 mesos m'han enviat el sobre amb fruits secs.

jo també tenia una mica de por de fer servir una mostra de la Blevit que tenia fruits secs. Li vaig donar quan estava a punt de fer 12 mesos i cap problema... ja que la pediatra em va dir que li podiem donar a partir de l'any.
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Jo també tenia una mostra d'aquestes de cereals amb fruits secs i li vaig donar a la Marta quan tenia 9 o 10 mesos, i cap problema. També li he donat cereals biològics de Bio Crecimiento que porten farina d'ametlla i a la nena li van agradar i mai hem tingut cap problema 
- petazetas

D'acord doncs! provaré de donar-li. No ho he mirat però imagino que la proporció de fruits secs és mínima.
Gràcies!
Gràcies!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Vilma ha escrit:Hola noies!!!!
Un petó!!!!
El mateix que la vilma, el Roger als 18 mesos hem van dir que ja li podria donar, pero que si ho podia evitar fins als 24 millor que millor
A nosaltres la pediatra ens va dir que els cereals amb fruits secs o amb xocolata els retardéssim fins més endavant pel tema d'al·lèrgies.
Doncs jusatment llegia le post i m'he adonat que són els cereals que li estic donant ara, amb fruits secs i mel, com que ella menja molt pco vaig pensar que aixi li donaria més calories..pero vaja a l'envas posa a partir dels 6 m. pero clar no havia p'ensat que els fruits secs son molt alergencics
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Doncs a nosaltres ens van dir que els fruits secs sencers que més endavant, perquè convé mastegar-los molt bé, però si són triturats (suposo que els que hi han als cereals ho són), no hi ha cap problema. Per exemple, quan faig pollastre rostit hi poso picada que porta fruits secs.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |