com es fan les papilles??

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
lina
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. set. 21, 2008 2:02 pm

com es fan les papilles??

EntradaAutor: lina » dl. nov. 09, 2009 11:49 am

Hola a totes, faig aquesta pregunta pq vull començar provar les papilles de cerels sense gluten, com es preparen?? quina es la millor llet per fer-li les papilles?
Gracies a totes. :ok:
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: com es fan les papilles??

EntradaAutor: Azzure » dl. nov. 09, 2009 12:18 pm

Hola guapa :--/)

Per fer les papilles de cereals pots fer servir llet materna o llet en pols, encara que hi ha gent que fa servir només aigua o brou. En quant a quina és la millor llet, et diré que depèn de vosaltres i del nen. Hi ha la Nidina que generalment provoca restrenyiment, però les altres, crec que pràcticament totes van bé. La Blemil té molt bona fama però és caríssima, La hero està bastant bé, Nutriben, Almiron, Novalac, Enfalac, és que totes les llets que hi han al mercat estan bé. Encara que el teu peque també té els seus gustos i pot preferir una a una altra :ok:
Per preparar la papilla has de preparar primer la llet al bibi, després poses la llet a un platet i vas tirant els cereals mentres remenes amb una forquilla. Quan quedi més o manco espès o amb la textura que tu consideris adequada, ja està llest :ok:
Imatge
Imatge

Imatge
cire
:: peixet
:: peixet
Entrades: 263
Membre des de: ds. juny 13, 2009 4:38 pm

EntradaAutor: cire » dl. nov. 09, 2009 2:07 pm

Hola,nosaltres fem sevir la llet de continuacio Almiron. Des de que va neixer l'Eric sempre hem utilitzat aquesta llet i ens ha anat molt be. De totes maneres si tu fas LM si vols pots preparar els cereals amb la teva llet. Nosaltres de cereals fem servir els Almiron o Nestle. Ell prefereix els Nestle pero se'ls menja be tots dos.
Imatge
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 09, 2009 2:44 pm

Hola, nosaltres feiam servir la llet BLEMIT de continuació.
En quan a la preparació... primer fas la llet en un biberó (quantitat d'aigua calenta amb les mesures de llet en pols corresponent) i tot seguit hi vas afegint les cullerades de cereals que hi vulguis possar, anant remenant amb una forquilla. Depèn de lo espès que ho vulguis n'hi posses més o menys de cereals.
Un consell... els primers dies li fas una mica més líquid i si veus que s'ho menja bè li fas una mica més espés.

Que vagi bè!! :ok: :ok: :ok:
premianenca
:: zebra
Entrades: 1129
Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: premianenca » dl. nov. 09, 2009 8:51 pm

Hola noies !!ja que la lina ha obert aquest post jo voldria fer vos una altre pregunta
la pediatre hem va dir que li poses 180 ml d aigua 6 culleradas de nutriben (en el meu cas) i
6 mes de papilla (tambè nutriben ) pero queda molt liquida !! voleu dir que es pot posar
mes culleradas ??fins cuantes ??
gracies
Imatge
Imatge
Azzure
Contacta:

EntradaAutor: Azzure » dl. nov. 09, 2009 9:10 pm

Jo per fer la papilla sempre he afegit fins que he aconseguit la textura que volia. No m'he parat a contar cullerades. Només quan li preparo en bibi.
Imatge
Imatge

Imatge
lina

EntradaAutor: lina » dt. nov. 10, 2009 7:29 am

El meu dubte, es el mateix preparat la papilla que el bibe?? o sigui a l'hora de preparar-ho, hi ha alguna diferencia entre bibi i papilla?? es que soc supernovatilla.
Gracies.
Azzure
Contacta:

EntradaAutor: Azzure » dt. nov. 10, 2009 9:08 am

lina ha escrit:El meu dubte, es el mateix preparat la papilla que el bibe?? o sigui a l'hora de preparar-ho, hi ha alguna diferencia entre bibi i papilla?? es que soc supernovatilla.
Gracies.

Si li fas en bibi, li prepares la llet i li afegeixes al bibi 2 cullerades de cereals per començar. Nosaltres vàrem començar així :ok: Pensa que hauràs de fer servir un bibi amb la tetina adequada :ok:
Quan la Marta ja portava dues setmanetes prenent cereals en bibi, vàrem provar amb la cullera i li vàrem preparar a un plat tal i com hem explicat als altres missatges :ok:
Imatge
Imatge

Imatge
lina

EntradaAutor: lina » dt. nov. 10, 2009 9:21 am

ok, moltissimes gracies azzure :ok:
Azzure
Contacta:

EntradaAutor: Azzure » dt. nov. 10, 2009 9:51 am

lina ha escrit:ok, moltissimes gracies azzure :ok:

De res guapa! És qüestió de pràctica i d'anar coneixent els gustos del teu peque :ok:
Imatge
Imatge

Imatge
premianenca
Entrades: 1129
Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: premianenca » dt. nov. 10, 2009 11:26 am

gracies azzure !! aixi que fins que espesi !! OK
Imatge
Imatge
nena83
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dj. nov. 12, 2009 10:54 am

Tinc entès que si es posen els cereals amb la llet materna queda molt clar sempre i s'ha de donar sempre amb bibi, és així?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Azzure
Contacta:

EntradaAutor: Azzure » dj. nov. 12, 2009 12:00 pm

Això ja no ho sé perquè jo els cereals sempre li he fet amb llet articial. De totes maneres tot és qüestió de provar :ok:
Imatge
Imatge

Imatge
glauc
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dj. des. 10, 2009 6:58 pm

Hola noies!
Nosaltres la setmana que ve comencem amb els cereals en el bibi. Al principi la pediatre em va dir que els posés dues cullerades a dins del bibi i llavors, puc provar si veig que els agrada anar-ho espessint i provar de posar-ho en un plat i donar-los-hi amb cullera.
Demà anem al super i compraré llet NIDINA (que la barrejo amb la Blemil AR) i comprarem els cereals de la Nestlé sense gluten a veure què tal. Espero que els agradin. Ja us diré què tal, ok? dew! :--/)
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
merieng
Entrades: 105
Membre des de: dv. feb. 13, 2009 11:15 am

EntradaAutor: merieng » dc. des. 23, 2009 3:42 pm

Nosaltres hem començat amb uns 100ml i possem 3 cullarades de Nutriben Natal i 3 de cereals de la Nestle i se'ls menja força be!
cgas
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 5:00 pm

EntradaAutor: cgas » dv. gen. 01, 2010 2:44 pm

Nosaltres vam començar fa unes 3 setmanes a posar dues culleraddes de cereals sense gluten amb el 1r bibi del dia i l'últim de la nit. Aquesta setmana hem provat amb la papilla de cereals ja que va just de pes, sinó el pediatra recomana la papilla de cerals i la de fruita entre els 5 i 6 mesos. Nosaltres fem 60 de llet i 3 de cereals, tot i que el pediatra m'ha dit que li faci de 120, encara no li he provat.
evawin
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: evawin » dl. gen. 04, 2010 9:50 am

nena83 ha escrit:Tinc entès que si es posen els cereals amb la llet materna queda molt clar sempre i s'ha de donar sempre amb bibi, és així?

Si, és veritat! Es com si la llet materna desintegrés els cereals. El meu petit no s'agafa al biberó, i nosaltres utilitzem un biberó cullera per donar-li la papilla (és com un biberó, però a la punta porta una cullera i ens va molt bé: li dona la meva mare i està encantada).
Imatge
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dc. gen. 06, 2010 8:31 pm

Hola a totes una pregunta

quin bibero feu servir per donar els cereals amb bibi? ha de tenir una tetina especial?

gracies
nena83
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dv. gen. 08, 2010 2:56 pm

nucnuc, si que has de ser una especial. Jo conec les de Suavinéx, hi ha una que és per papilles i la de 3 posicions també va bé, pel forat més gran.

evawin, pots posar foto de la cullera? La meva nena no vol ni veure els biberons, no sap agafar-se i li fa oi tenir allò a la boca. A part, els cereals no li agraden.
mamiale
Entrades: 178
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 1:41 pm

EntradaAutor: mamiale » dl. gen. 11, 2010 9:14 am

jo flipo...
que no hi ha suficients posts al forum parlant de farinetes diverses que hem d'obrir un post que pregunti com es fan les papilles?
nenes apreneu a fer servir el buscador, els vostres dubtes que segur que ja estan resolts en alguna banda!
si centrem cada tema en un post el forum no serà tan liós i serà infinitament més pràctic i agradable per les que el prenen seriosament.
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::