FASTIC AMB LA FRUITA!!

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: FASTIC AMB LA FRUITA!!

EntradaAutor: Julyet » dl. març 01, 2010 11:16 am

Dona-li a trocets aleshores, és el millor! Si et serveix, la meva mare m'explica que jo mai vaig voler els triturats...
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dl. març 01, 2010 11:17 am

a vegades depén de la fruita que hi posis, a la meva no li agradava al principi gaire plàtan i ara en canvi hi he de posar un sencer.
S'ho menjava millor amb molta pera.
També li agrada molt amb galeta però potser a la teva encara no n'hi dones... Jo al principi li posava galeta d'aquelles per al biberó sense gluten...
La Lia ja és tota una princesa!
Itx77
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dl. març 01, 2010 11:36 am

Ves provant diferents combinacions de fruita, potser alguna li agrada més que una altra... i jo al final, li poso un parell de culleredas de cereals...
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. març 01, 2010 12:10 pm

A nosaltres ens ha costat gairebé 1 mes q es mengi "bé" la de fruita... de fet, aquest cap de setmana hem començat amb la de verdura (ni veure-la en pintura) i suposo q ara valora més la de fruita, pq obre una boqueta! neujor:-) neujor:-)

Al principi, li feia com em va dir la pediatra: 1/4 de pera, 1/4 de poma, 1/4 de plàtan i suc de taronja o mandarina, i res... unes arcades i uns fàstics q si ella ho passava malament, jo encara pitjor de veure-la com patia...
Sé q la taronja li agrada, pq si li donem un grill fa unes xuclades q tela, però he deduit q amb la papilla li deu donar un punt àcid i no li agrada, així q fora la taronja. El plàtan, també sé q li agrada, o sigui q cap problema... però li vaig donar a tastar un trosset de pera i els mateixos fàstics, o sigui q la papilla q li dono sols porta plàtan, poma i cereals. La poma li faig al micro amb un rajolinet petit d'aigua, i aleshores ho trituro tot amb el turmix i cap endins, això sí, li agrada fina, fina, pq com quedi una miqueta més grumollada, no la vol...

Ves provant a veure si realment hi ha una fruita q no li agradi gens...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

EntradaAutor: parmac » dl. març 01, 2010 6:30 pm

Ves provant però sense barrejar fruites... Així vaig adonar-me que li agrada més la pera que la poma o el plàtan. De fet ara encara només la vol de pera i una mica de suc de taronja.
Es menja el tio una pera i mitja, i el suc de mitja taronja. Però si li poso plàtan o poma no hi ha manera.´
També li poso una cullaradeta de cereals sense gluten, que encara no té els 7 mesos.

Per cert, no sé si serà cert però no m'han recomanat donar-li la fruita en compota pq sembla que tot i que te fibra, perd gran quantitat de les vitamines. Als potitos sembla que els hi posen les vitamines com a afegit... no en tenia ni idea. Sabeu si és cert?
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dl. març 01, 2010 6:43 pm

No ho sé... la pediatra no em va comentar res sobre això de la compota. Jo li faig la poma cuita pq li agrada més q no pas "fresca"...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dl. març 01, 2010 7:47 pm

maycris, jo li donaria a trossets petits i res de papilla. La mania dels pediatres de la papilla fa que molts nens no vulguin la fruita...tu l'has tastat? EXxxx
Als meus els hi encanta la fruita, però sense barrejar-la. Plàtan xafat, pera xafada, poma xafada (un pèl cuita si no es xafa bé), raïm a trossets petits, papaia xafada, ... prova-ho així i ja ens diràs.
La papaia te la recomano perquè és laxant i toveta..aquí es considera tropiacal però comem diu una amiga meva mexicana per ella lo tropical és la pera neujor:-)
beloar
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 13, 2009 11:03 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: beloar » dl. març 01, 2010 8:23 pm

Jo encara no he aconseguit que mengi gaire fruita, potser 5 o 6 cullerades, i això que ja té un any i un mes! Si li dóno un tros de poma, plàtan, pera, ..., el va llepant i amb les dents va trencant trossets, però tampoc se'ls empassa. Jo et recomano moooolta paciència, :content: anar provant fruites soles, o amb papilla de cereals. La pediatra em va recomenar que només fes compota si m'havia d'endur la papilla de fruita, sino millor fresca i feta al moment, perquè perd vitamines.
Imatge
Veronik
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

EntradaAutor: Veronik » dt. març 02, 2010 7:46 am

Sense barrejar i amb una cullerada de cereals.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Itx77
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dj. març 04, 2010 10:23 am

El que també faig, aprofitant que ara el peque està neguitós amb les genives i es passaria tot el dia rosegant coses, és posar-li trossos de fruita en les reixetes aquelles "anti-ahogo" que venen, i així ell, apart de tenir algo per rosegar que li calmi el mal de la boca, va llepant la fruita... Trobo que millor que rosegui una mandarina i en vagi prenent el suc, que no pas es posi a mossegar qualsevol cosa que li caigui a les mans...
Mandala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Mandala » dj. març 04, 2010 6:37 pm

Gràcies noies!
M'apunto els vostres consells, perquè la nostra petita va començar molt bé amb la fruita, no ens ho podíem creure! Però a les dues setmanes va dir que ja n'hi havia prou. Cada dia és una batalla, així que anem provant diverses combinacions fins que l'encertem!
minerva.77
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

EntradaAutor: minerva.77 » ds. març 06, 2010 9:07 am

No serà la cullera lo que li fa fastic. T´ho dic perque a la Minerva li fa fastic amb una cullera que tinc...
O serà que depen de quina fruita li possis.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » ds. març 06, 2010 9:19 am

marycris, i si li canvis la cullera? prova-ho amb una cullereta de postres, etc.

Nosaltres també hem començat aquesta setmana amb la fruita, i LI ENCANTA! Ara, no li trituro, eh. Ho faig tot ben aixafadet amb la forquilla, i queda com una pastifa. I al trobar-se algun mini-trosset, doncs no se li fa pas extrany. Li vaig fer un dia mig plàtan, l'altre poma bullida, i ahir ja mig platan i una pera i s'ho va menjar tot. Ahir també vaig probar amb poma al forn, i penso que és fantàstica: queda com desfeta, no hi ha grumulls.

A vegades el pas de pit/llet a triturat no els agrada, i prefereixen una pasteta amb "tropezones"...

Per cert, si veus que no li agrada, no li posis taronja, que al ser tant àcida pot ser que se li faci raro. I conec mamis que en comptes de cereals hi posen una galeta milupa sense gluten, també.

Et recomano e l llibre "Mi niño no me come" de Carlos González
Imatge

Imatge
xasevi09
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

EntradaAutor: xasevi09 » dt. març 16, 2010 2:34 pm

Una pregunteta, per començar et recomanen la pera, el platan, la poma i la taronja... però quan heu començat a introduir altres fruites com per exemple el Kiwi??
Imatge

Imatge

Imatge
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dt. març 16, 2010 3:45 pm

Doncs a mi em va dir q la resta de fruites, de moment, prohibidíssimes... o sigui q seguim com al principi, pera, poma, plàtan, taronja i prou.... també hi ha mares q els donen prunes, però no sé, a mi em van dir q res més...
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
xasevi09
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

EntradaAutor: xasevi09 » dt. març 16, 2010 5:12 pm

Ja però és que en Xavi ja té 10 mesos i no se si ja puc donar-li altres fruites... La poma, pera, platan, taronja i mandarina ja estan més que superades!
Imatge

Imatge

Imatge
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dt. març 16, 2010 6:18 pm

Ah, no sabia l'edat del teu fill.. suposo q amb 10 messos ja deuen menjar més fruites... pregunteu-li al pediatre, el proper cop q hi aneu...
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
marysol
Entrades: 2350
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:03 pm
Ubicació: Montevideo, Uruguay
Contacta:

EntradaAutor: marysol » ds. març 20, 2010 9:40 pm

Daniel se comia desde el primer dia la fruta genial.... empezamos con la pera, luego la manzana y despues el platano... pues al segundo dia de darle todo junto, vomito toda la fruta y luego tuvo una reaccion alergica...
Fuimos a urgencias y me dijeron que le diese cada dia una pieza sola diferente para ver a que le tenia alergia...y es al platano....
Pero esque desde ese dia no quiere ver la fruta ni en pintura... y ya he probado en ponerle la galleta...
Estoy pensando en dejarle unos dias sin darle y luego empezar de nuevo y si veo que no quiere ponerle algo de cereales pero esque como todavia la pediatra no me ha dicho que le de pues no se si darle o no porque el de peso esta bastante bien.... tiene 6 meses y pesa 9 kilos....
Que opinais vosotras??
lacruitxi
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3952
Membre des de: dg. març 30, 2008 6:47 pm

EntradaAutor: lacruitxi » dc. març 24, 2010 3:23 pm

Noies, un consell amb la fruita!!!

El meu fill no li agradava gens la fruita, ho havuiem probat de totes maneres, una peça sola, varies fruites, amb galeta, amb cereals,... i res de res. I un dia vaig probar de bullir-li una miqueta la pera i la poma, i maremeva!!! ara li encanta!!!!!!!!!!! veiéssiu com obra la boca!!!

Una altre noia del meu post també li passava, ho va probar i també li ha anar genial!!!

No sé, a mi m'ha funcionat, ho podeu probar!!!!
Molta sort!!!! :ok:
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
marysol
Entrades: 2350
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:03 pm
Ubicació: Montevideo, Uruguay
Contacta:

EntradaAutor: marysol » dc. març 24, 2010 7:15 pm

pues probare a ver si al peque le gusta y se la come.... porque hoy se ha comido que daba gusto un potito de crema de galleta... no es listo ni na...jejeje

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::