menus amb 11 mesos
menus amb 11 mesos
Holaaaa! algu hem podria orientar sobre els menus de 11 mesos , l'erik ja ha ocmençat carn,vedella,conill,pollastre,peix i mitj rovell, a l'hora de dinar fem verdura + carn,i petit suis o iogurt n atural,tarda fruita,sopar,semola+ ou,semola + peis,verdura+ peix,crema de carbasso, crema de calabaza,i se m'esta acabant les ideies,sabeu si podem ferarros,llenties,tot ho fem amb babycook,alguna recepte?hEM sembal q es molt repetitiu els menjars, t per sopar algun dia hem fet pa amb tomaquet i pernil dolç o pernil de pollastre.,llavors de sopar es pren bibi cereals hem van dir q no pq esta gordito.
Ultimament no vol veure si el bibi ,hem de fer miil i una pq begui alguna cosa.
I tema aigua no en vol li anem oferrint pero prenc molt poca nomes despres dels menjars per netejar boca.
Perdoneu per el rotllo,estic algu rayada amb el tema alimentari.Mil gracies.
Ultimament no vol veure si el bibi ,hem de fer miil i una pq begui alguna cosa.
I tema aigua no en vol li anem oferrint pero prenc molt poca nomes despres dels menjars per netejar boca.
Perdoneu per el rotllo,estic algu rayada amb el tema alimentari.Mil gracies.
Re: menus amb 11 mesos
El meu nen té deu mesos i ja fa temps que li dóno arròs. Un plat que li agrada molt és l'arròs integral amb llenties, tot passat per turmix i un raget d'oli.
La fruita li dóno a trossets, ja no faig papilles, i li encanta!. La poma la faig a trossets i al microones un parell de minuts. Cada matí es menja una poma sencera!
Amb el iogurt, perquè no sempre sigui natural, alguna vegada li barrejo amb galeta d'arròs sense sal (les compro al veritas).
I per sopar vaig alternant puré de verduretes i peix, sopa amb maravilla i ou, puré de verduretes barrejat amb formatge fresc, sopa de sèmola amb peixet, trossets de peix petit i puré de verdures...
Els pures del migidia intento que siguin variats i ja he porvat totes les verdures en solitari i barregades tant en vedella, pollastre, pavo...
La fruita li dóno a trossets, ja no faig papilles, i li encanta!. La poma la faig a trossets i al microones un parell de minuts. Cada matí es menja una poma sencera!
Amb el iogurt, perquè no sempre sigui natural, alguna vegada li barrejo amb galeta d'arròs sense sal (les compro al veritas).
I per sopar vaig alternant puré de verduretes i peix, sopa amb maravilla i ou, puré de verduretes barrejat amb formatge fresc, sopa de sèmola amb peixet, trossets de peix petit i puré de verdures...
Els pures del migidia intento que siguin variats i ja he porvat totes les verdures en solitari i barregades tant en vedella, pollastre, pavo...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |