Receptes de Verdures amb carn

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Veronik
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

Receptes de Verdures amb carn

EntradaAutor: Veronik » dv. març 05, 2010 12:58 pm

Hola Mamis

El meu petit ja pren verduretes amb carn de pollastre o de ternera. El pediatra ens va donar unes pautes d'alimentació amb unes verdures per iniciar pero ja no m'ha pautat res mes, em va dir que l'havia d'anar introduïnt jo i que l'alimentació es molt elàstica, el mateix amb les fruites, les verdures que em va dir son: Mongeta, patata, pastanaga, api, ceba i carbassó. Totes estan introduïdes i combinades entre elles. De fruites: poma, plàtan i pera, ja l'he introduït la taronja.

Se que hi han aliments com les bledes que fins l'any no es poden donar per la flatulencia. Necessito que em dongueu combinacions de verdures i les verduretes que puc anar introduïnt i les que no i quan puc introduïr-li. El mateix amb les fruites, El meu petitó te 6 messos.

O si en sabeu, algun joc on pugui extreure receptes i combinacions de verduretes amb carn????

Moltes gràcies.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: Receptes de Verdures amb carn

EntradaAutor: Itx77 » dv. març 05, 2010 1:33 pm

Pel que fa a les verdures, jo també faig servir carabassa i porro.

De fruites, mandarina

Hiha un post de receptes per Babycook, que en tinguis o no, et pot donar idees... vaig a veure si el trobo...
Rainbow
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. des. 19, 2009 8:03 am

EntradaAutor: Rainbow » dv. març 05, 2010 1:44 pm

Jo també utilitzo (i he utilitzat des de fa temps!!) la carbassa... és boníssima i de seguida està feta.
Imatge

Imatge
cancarbou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dv. juny 26, 2009 7:37 pm

EntradaAutor: cancarbou » dv. març 05, 2010 2:38 pm

jo encara no li donc verdures pk només te 4 mesos però...potser el brocoli?
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. març 05, 2010 3:42 pm

Nosaltres sempre hem fet base de patata+pastanaga+carbasso+mongetes, i despres a vegades carbassa, moniato, espinacs, ceba, tomaquet, mes endavant pesols i llegums. A casa encara no li hem donat mai ni broquil ni col-i-flor. A l’escoleta a partir de l’any els hi donen.

De fruita pots fer servir gairebe qualsevol fruita, evitant els fruits vermells tipus maduixa, mores, etc perque son mes al.lergenics. Pero ara la Julia ja menja de tot tambe :ok :
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. març 06, 2010 12:45 pm

Jo li feia el mateix que tu però hi afegia porro i anava variant la carn: un dia pollastre, un altre vedella, un altre corder... Per un nen de 6 mesos encara ha de ser tot una mica bàsic.

I en quan a la fruita també feia les mateixes que tu.

Et deixo una guia d'alimentació de la primera infància (0 a 3 anys) on explica, entre d'altres coses, la introducció d'aliments per cada edat, a mi em fa molt servei.

http://www20.gencat.cat/docs/Sala%20de% ... 540603.pdf

:ok: :ok:
Veronik
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

EntradaAutor: Veronik » dg. març 07, 2010 8:19 am

Moltes gràcies!!!!!

Ahir li vaig afegir vedella i se la va menjar molt be, la setmana que ve intentaré afegir-li carn de cavall que també m'han dit que es molt nutritiva i a l'altre gall d'indi, m'ho va recomanar el pediatra. El que el porro i la carbassa l'agradat moltissim. La papilla duia: Mongeta, porro, patata, pastanaga i carbassa amb la vedella a la planxa i triturat.

El pressec quan li vau introduir???

I una altre pregunta a la farmàcia em van regalar una mostra de 8 cereals amb mel (el gluten l'he d'introduir a partir dels 7 o 8 messos em va dir el pediatra que quan mes temps millor) el que tinc entès que la mel no s'ha d'introduir fins l'any... llavors Com que possen a partir de 6 messos en les especificacions de les papilles??? Jo de moment la deixo a la depensa.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Mtuki
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1189
Membre des de: dl. jul. 28, 2008 3:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Mtuki » dl. març 15, 2010 8:00 am

Hola!
Jo a la Mar, al principi li feia: mongeta+carbassó+pastanaga+patata+porro i la carn (pollastre o vedella), també carbassa+porro+patata+pastanaga, espinacs+carbassó+patata+pastanaga... i de tant en tant i poso tomàquet.
Amb les fruites, normalment hi posem pera+taronja+poma+plàtan+pruna o raim. I a migdia quan dinem li dono meló, o mango, en trocets, perquè me'l veu menjar i es deleix.

Pel que dius de la mel, el nostre pediatra ens va dir que a partir dels 10 mesos li podia donar mató amb una miqueta de mel... i a la farmàcia vaig preguntar i em van dir que les farinetes porten un % mínim de mel i que no passa res. De fet a la Mar les farinetes que més li agraden son de 8 cereals amb mel i galetes... al seu pare també, eh!

:ok:
lluna80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. oct. 25, 2010 1:25 pm

EntradaAutor: lluna80 » dl. gen. 24, 2011 1:09 pm

neuetes ha escrit:Jo li feia el mateix que tu però hi afegia porro i anava variant la carn: un dia pollastre, un altre vedella, un altre corder... Per un nen de 6 mesos encara ha de ser tot una mica bàsic.

I en quan a la fruita també feia les mateixes que tu.

Et deixo una guia d'alimentació de la primera infància (0 a 3 anys) on explica, entre d'altres coses, la introducció d'aliments per cada edat, a mi em fa molt servei.

http://www20.gencat.cat/docs/Sala%20de% ... 540603.pdf

:ok: :ok:

M'acabo de llegir aquesta guia i la veritat és que està molt i molt bé! M'ha resolt molts dubtes! Ara mateix, me la vaig a imprimir.
Moltes gràcies!
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. gen. 24, 2011 4:27 pm

A nosaltres el pediatre ens ha dit que el préssec, igual que la maduixa fins a l'any, que produeix moltes alèrgies!
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::