CEREALS ECOLOGICS
- minerva.77
- :: zebra

- Entrades: 1337
- Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
- Ubicació: En la piña debajo del mar
Re: CEREALS ECOLOGICS
Jo he comprat els de Biocrecimiento, de quinoa i li agraden bastant. Has mirat si tenen cereals a alguna botiga Santiveri? jo sempre anava a la del c/ Sant Jeroni (abans es on vivia jo). A Barna jo comprava al Veritas d´Urgell (just a la parada de metro Urgell) que es molt gran i tenen moltes coses.
- gemmaurrea
- :: gosset

- Entrades: 484
- Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
- Contacta:
Jo els hi dono de la casa biocrecimiento. També he porbat la casa Holle, i una altra marca alemana de nom impronucniable que sóc incapaç de reproduir... totes m'han agradat força. Pel que fa a les botigues... sóc de girona, així que poc et puc ajudar!
Hola,
jo també li dono cereals ecològics de la marca BIOCRECIMIENTO, a mi em van bé. Es dissolenràpid, no fan grumolls i a la'Aina li agraden molt. Primer vaig començar pels que no tenen gluten: blat, arròs... i ara ja faig els de 7 cereals. Ara, el d'arròs restreny i no li donava mai la papilla tota d'arròs, el barrejava amb els altres.
Són més carets, em costen uns 6,5 €, i els compro al Santiveri.
jo també li dono cereals ecològics de la marca BIOCRECIMIENTO, a mi em van bé. Es dissolenràpid, no fan grumolls i a la'Aina li agraden molt. Primer vaig començar pels que no tenen gluten: blat, arròs... i ara ja faig els de 7 cereals. Ara, el d'arròs restreny i no li donava mai la papilla tota d'arròs, el barrejava amb els altres.
Són més carets, em costen uns 6,5 €, i els compro al Santiveri.
Hola,
jo li compro els cereals de la marca Holle, estan molt bé perquè n'hi ha d'arròs, de civada (flocos de avena), de muesli, ... Les pots trobar a Veritas.
jo li compro els cereals de la marca Holle, estan molt bé perquè n'hi ha d'arròs, de civada (flocos de avena), de muesli, ... Les pots trobar a Veritas.
et recomano els hollle els trobaràs al veritas per exmeple. van suuuper bé!
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
hola noies! l'altre dia vam provar els de biocrecimiento de blat i no li van agradar gens!
quina llastima! provarem alguna altra marca o algun altre sabor, alguna recomanació sense gluten???
a mes, ara tothom q em mirava amb cara rara per no donar-li "els tipics" em fan un: "ho veus com no son bons!!!!"
n'hem de trobar uns altres per callar unes quantes boques!
a mes, ara tothom q em mirava amb cara rara per no donar-li "els tipics" em fan un: "ho veus com no son bons!!!!"
n'hem de trobar uns altres per callar unes quantes boques!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |