Entrevista al Periodico sobre transgènics, bisfenol, light
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Entrevista al Periodico sobre transgènics, bisfenol, light
Deu n'hi dó.
Cada vegada em preocupa més aquest tema. Jo per la meva part ja em faig portar la verdura d'un hort sense pesticides...
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=697747&idseccio_PK=1008
Cada vegada em preocupa més aquest tema. Jo per la meva part ja em faig portar la verdura d'un hort sense pesticides...
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=697747&idseccio_PK=1008
La Lia ja és tota una princesa!
- mirins
- :: tigre

- Entrades: 748
- Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
- Ubicació: Barcelona i Occitània
Re: Entrevista al Periodico sobre transgènics, bisfenol, light
Molt interessant, de fet el documental aquest de Montsanto crec que s'havia de passar per TV3 i "algú" va pressionar o bé perquè no es passés o bé perquè es censurés.
No hi ha un pam de net enlloc, som números consumidors i prou!
No hi ha un pam de net enlloc, som números consumidors i prou!
[/url]- petazetas

k dius ara... que fort no?
- mirins
- :: tigre

- Entrades: 748
- Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
- Ubicació: Barcelona i Occitània
Sí noia, es veu que tenen un xanxullo montat!! Venen la llavor trangènica, o sigui que les llavors que surten d'aquestes plantes no són bones per tornar a plantar i els insecticides o pesticides només van bé els de la seva marca. O sigui que el que planta sempre ha d'acabar morint a la seva botiga i el pagès es va empobrint molt, fan por perquè no se'n parla gaire ja que ho tenen monopolitzat i ja es preocupen que no se'n parli malament.
[/url]- petazetas

Miraré d'aconseguir veure aquest reportatge... esq eu estic flipant.
També parla de lo del bisfenol i també es una cosa que ja fa temps que jo se i que sembla que hi ha molta desinformació al respecte. Hi ha mares que no saben que el bibe amb el que alimenten el seu fill pot ser de plàstic verinós...
També parla de lo del bisfenol i també es una cosa que ja fa temps que jo se i que sembla que hi ha molta desinformació al respecte. Hi ha mares que no saben que el bibe amb el que alimenten el seu fill pot ser de plàstic verinós...
Ostres ... m'acabo de quedar de pedra... mare de deu! Jo també estic molt interessada per tot el tema de transgenics. El que m'ha espantat més és el tema dels bibes... Sabeu quina marca de bibes és bona i no conté aquesta mol.lècula? Jo els que utilitzo són els de la Nuk....
- petazetas

laurita ha escrit:Ostres ... m'acabo de quedar de pedra... mare de deu! Jo també estic molt interessada per tot el tema de transgenics. El que m'ha espantat més és el tema dels bibes... Sabeu quina marca de bibes és bona i no conté aquesta mol.lècula? Jo els que utilitzo són els de la Nuk....
Actualment en els bibes ho diu clarament si en porten o no (libre de bisfenol A i ftalatos, etc) i sol estar ben visible a l'embalatge, si quan els vas comprar no ho posava potser es dels models antics i encara en porta.
Mira-t'ho bé, ara gairebé totes les marques n'han fet sense bisfenol i pots trobar la que més t'agradai. Jo vaig fer servir el Medic de Bebé Due per que era anticòlic, que la meva nena en va tenir fins els 4 mesos.
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
ei! no puc veure l'enllaç... de quin dia es? q ho buscaré a l'hemeroteca
- petazetas

no recordo el dia... tens raó que ja no surt. A veure si tens sort i el trobes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |