Iogurt natural

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
iuia
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Iogurt natural

EntradaAutor: iuia » dv. març 26, 2010 1:39 pm

Vosaltres doneu el iogurt Mi primer Danone o similar? És que l'altre dia vaig llegir que no era gaire recomanable i que no valia la pena pq era molt car i no serveix de res, que a partir dels 8 mesos se'ls pot donar un iogurt natural dels nostres sense sucre. Què us aconsellen els vostres pediatres sobre aquest tema? El poden tolerar igual de bé el nostre iogurt?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

Re: Iogurt natural

EntradaAutor: Niu » dv. març 26, 2010 1:50 pm

El meu pediatre em va dir que era un engany i que ja li podia donar el normal directament.
Piruet
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dv. març 26, 2010 2:17 pm

Jo amb l'Aina vaig caure a la 'trampa', amb l'Aleix em sembla que ho vaig preguntar i no recordo què vaig fer.... però amb el Roc ja ni ho he preguntat ! i als 7 mesos li vaig donar un iogurt dels nostres ! neu:-D

És ben bé que ens prénen el pél com volen..... i tú que en tens dos !!!

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
dRIM
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

EntradaAutor: dRIM » dv. març 26, 2010 2:22 pm

Nosaltres ni "mi primer danone" ni "danonino" perquè diuen que no porta gaire greix però en porten molt més que no pas un de natural. Nosaltres vam començar amb el iogurt natural i sense sucre. Fins i tot ens hi vam acostumar els papes!
A vegades li afegiem trossets de fruita natural. Està molt bo!
Imatge
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dv. març 26, 2010 2:26 pm

Nosaltres també, mai n'hem comprat de mi primer danone, i li van anar la mar de bé. Primer sense sucre i més endavant amb sucre.
Al lidl en venen uns amb sucre de canya que són molt cremosos i gens àcids. A casa en mengen tots :ok:
Imatge
Imatge
nbadeli
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

EntradaAutor: nbadeli » dv. març 26, 2010 6:36 pm

Jo mai vaig comprar mi primer danone. Li vam donar natural i sense sucre. Però a l'escola bressol li donaven ensucrat i al cap d'un temps ens va dir que sense sucre nanai. Però mentre va durar...
Imatge

Imatge

Imatge
xasevi09
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

EntradaAutor: xasevi09 » dv. març 26, 2010 8:47 pm

Em sumo al grup de mares que apostem per iogurt natural i sense sucre.

En Xavi li encanta, se'l menja tot sencer des dels 7 mesos
Imatge

Imatge

Imatge
Piruet
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dv. març 26, 2010 9:08 pm

I de què viuen els de 'Mi Primer Danone' ? neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge

Imatge
Rosita
Entrades: 210
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:31 am
Contacta:

EntradaAutor: Rosita » dv. març 26, 2010 9:35 pm

Jo fins l'any li vaig donar mi primer danone. M'ho va recomanar el pediatre i a partir de l'any ja menjava iogurts normals, danoninos, flams i natilles.
:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Iea
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. set. 10, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: Iea » dv. març 26, 2010 10:41 pm

Precisament jo també he tingut aquest dubte fa poc. Fins ara l'hi he estat donant Mi primer Danone`però des de que ha fet els 10 mesos l'hi he començat a donar iogurt natural (el pediatre no em recomanava donar-li abans dels 10 mesos). Per començar l'hi dono el de La Fageda que em sembla menys àcid que el de Danone, i de moment sense sucre. El pediatre em va dir que mica en mica l'hi podia anar introduint els iogurts de gustos, però de moment portem 10 dies amb iogurt natural normal.
juda
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm
Ubicació: (Anoia)

EntradaAutor: juda » dv. març 26, 2010 11:02 pm

A nosaltres el pediatre ens va recomenar directament el iogur natural sense sucre, que el mi primer danone
era més car i tampoc servia per res.
De fet anys enrrera no n'hi havia de primers danones i al nens se'ls hi devia donar iogurs igualment, suposo, no?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Pil'ar
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:47 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Pil'ar » dv. març 26, 2010 11:53 pm

Iogurt natural, a més li encanta!!!
Sócfeliç.cat
vicky
Entrades: 186
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 8:23 pm

EntradaAutor: vicky » ds. març 27, 2010 1:08 am

Nosaltres també vam comenar directament amb el iogurt normal i sense sucre. Sovint li barrejava la fruita y li donava a la tarda, en comptes de la papilla de fruita la barrejava amb el iogurt i molt bé. Ara a vegades el pren amb sucre o amb sense, amb fruita o amb mermelada, o amb ....
La veritat es que li encanten els làctics i el iogurt se'l pren de qualsevol manera.
Jo no m'ho pensaria, iogurt natural i res de mi primer danone, també penso que ens prenen el pel.
Imatge
marysol
Entrades: 2350
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:03 pm
Ubicació: Montevideo, Uruguay
Contacta:

EntradaAutor: marysol » ds. març 27, 2010 9:40 am

una preguntita mamis....

A partir de que meses les dabais los yogures normales??? mi peque tiene casi 6 meses y medio y hemos comprado los de mi primer danone pero tampoco me convencen mucho sobretodo por el precio y claro no se si seria bueno empezar a darle ya de los normales o esperarme un poquito mas... Que opinais??
xasevi09

EntradaAutor: xasevi09 » ds. març 27, 2010 4:43 pm

Als set mesos i mig o vuit ja pots començar a introduir el iogurt natural normal. Jo mai li he donat mi primer danone ni res per l'estil. A més, teniu raó, li encanta si li barrejes amb tropezones de fruita. Jo també li poso galetes d'arròs del veritas (sense sal) i mmmmmmmmm, s'ho menja super bé.
Imatge

Imatge

Imatge
winnymas
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

EntradaAutor: winnymas » dj. abr. 15, 2010 4:03 pm

Jo vaig parlar amb la meva pediatre aquest dimarts a la visita dels 7 mesos i em va dir que li donés Mi Primer Danone....el problema és que no els vol ni veure. Als vostres nens els va agradar el iogurt des del primer dia?? Com ho vau fer? Jo creia que com no li agrada la fruita preferiria els iogurts però ni una cosa ni l'altre...
Imatge
xasevi09

EntradaAutor: xasevi09 » dj. abr. 15, 2010 4:16 pm

winnymas ha escrit:Als vostres nens els va agradar el iogurt des del primer dia?? Com ho vau fer? Jo creia que com no li agrada la fruita preferiria els iogurts però ni una cosa ni l'altre..

El primer dia que li vaig donar el iogurt natural va fer cara d'esgarrifança (suposo que per l'acidesa del iogurt), però en un parell de dies ja es menjava tot el iogurt senser. A mi el principi em va anar bé barrejar-hi alguna galeta xafada o una mica de fruita a trossets molt petits.
Imatge

Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. juny 29, 2010 9:19 pm

Hola noies!
Avui, hem tingut la revisió dels 6 mesos. Ens han dit que li podem donar iogurt natural a partir dels 8 mesos, que és quan podem introduïr els derivats làctis, i que, si vull (diu que és totalment opcional), aquests dos mesos que falten, li puc donar iogurts de llet de continuació, aquests de Mi Primer Danone o similar.
Potser algun dia li dono, a veure què tal.
dRIM
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

EntradaAutor: dRIM » dc. juny 30, 2010 10:27 am

Takita, a mi el pediatre em va dir que de Primer danone res de res. Que portaven molt greixos i altres coses, i que el millor era el iogurt natural sense sucre, ni mel ni res. Però cada pediatre diu la seva... nosaltres vam provar el iogurt natural i li va agradar o sigui que ja no vam provar res més!
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. juny 30, 2010 11:58 am

Gràcies, dRIM. De fet, em van dir que era opcional, però com que d'aquí a dos mesos, ja li podré donar els naturals, segur que són millors, tot i que si mires la composició, també tela. La veritat és que si comencem a mirar tot el que ens mengem... quina pena!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::