NOMÉS MENJA...AMB LA CANGUR

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
winnymas
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

NOMÉS MENJA...AMB LA CANGUR

EntradaAutor: winnymas » dc. abr. 14, 2010 10:23 am

Hola Bon dia a totes, he obert aquest nou temu per veure si algú s'hi ha trobat amb la mateixa situació i què ha fet.
La meva filla, que ara farà 7 mesos, només vol menjar amb la cangur. Els problemes van començar als 6 mesos quan vam introduir la papilla de verdures, i com que als matins treballo, doncs vaig creure més adient que li donés la cangur i no jo ( que fins aquell moment sortia abans de la feina per donar-li el pit). I jo, li donaria el berenar (la papilla de fruites que mai li ha agradat però fins aquell moment anavem fent) i el sopar (una papilla de cereals que li encanta).
Doncs bé, des de fa uns 15 dies, he observat que amb la cangur es menjar 150 gr. de papilla de verdures, i els caps de setmana amb prou feines arribem als 80 gr.!!! I a més, ara la papilla de fruita no la vol veure ni en pintura!!! Encara sort que per sopar, la pobra està tant desesperada que es menja un platàs de cereals...que em penso que si li fes més gran...encara menjaria més!!!
Per les que pogueu pensar que la cangur m'enganya...jo en principi ho poso molt en dubte, és una noia de molta confiança que coneixem de fa molts anys...i ella també està preocupada per aquesta situació.
Avui hem decidit que jo tornaré a plegar 1 hora abans de la feina...i li donaré jo el dinar amb la cangur al costat...però clar em penso que no és plan...
Algú s'hi ha trobat???
Imatge
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: NOMÉS MENJA...AMB LA CANGUR

EntradaAutor: ña » dc. abr. 14, 2010 10:42 am

Hola guapa. El meu peke fa el mateix amb la meva mare.
Amb mi no vol menjar pero amb ella si. Crec que el problema es que s'acostumen a qui li dona el menjar, perque el berenar (fruita, iogurt, pa amb gall d'indi, el que sigui que li doni) amb mi molt be i amb la meva mare fatal!!!!!!!!!!! Ara que esta a punt de fer 10 mesos, he trobat el punt perque menji amb mi, li poso mes carn o peix al pure de verdures i feina feta!!!!!!!!! Tambe t'haig de dir que al principi del menjar be i quan va quedant poc m'haig d'ajudar amb el xument!!!!!!!
A la nit amb el bibe no hi ha problema (no ha volgut mai la farineta de nit amb cullera, li agrada mes en bibe). Tambe t'haig de dir que amb el meu marit no menja res!!!!!!!!! (esta una mica mosca) pero com que no li dona mai ni bibes ni plat de cullera......... el que si que menja amb ell es el formatge, el gall d'indi, tot allo que li va donant a trosset (i aixo que no te dents el tio!)
Tingues paciencia i ja veuras com s'acaba arreglant!!!!!!!
ImatgeImatgeImatge
Lluma
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dc. abr. 14, 2010 10:49 am

no tinc temps per respondre molt... dirte que el meu fa el mateix amb les mestres de lescoleta!!!
els findes fa vaga de fam!
Imatge
winnymas

EntradaAutor: winnymas » dc. abr. 14, 2010 11:02 am

Una pregunta per les que els hi passa el mateix... i si marxeu de vacances 1 setmana o 15 dies.... què us han fet?? No han menjat bé durant tot aquest temps??
Imatge
pucpuc
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dc. abr. 14, 2010 1:33 pm

Una pregunta encara fas LM perque llavors es ben normal , quan no hi ets es menja el que hi ha (tan fa qui li dongui) pero quan et te a tu pefereix "guarda un raconet" per la lleteta de la mama i el que no es menja amb la verdura si li ofereixes el pit veuras com en menja.
madrona
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dc. abr. 14, 2010 1:53 pm

Hola

Bé, en principi no cal preocupar-se perquè gana en té, i de menjar va fent no?
Jo crec que com ja t'han dit, mama = teta. Per tant, pot ser que això influeixi.

Però també hi ha una altra cosa. I t'ho dic per experiència pròpia.
Si la fruita o la verdura no li agraden excessivament, intervé molt l'actitut de la persona que li dóna. Les mares de vegades ens estressem o ens posem nervioses quan no volen menjar. I les iaies, les profes o les cangurs no ho fan tant. I això els nens ho noten.
No sé si és el teu cas eh?, però t'ho dic amb confiança perquè passa sovint.

Salut :-) :-) :p-)
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
madrona
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dc. abr. 14, 2010 2:01 pm

Ei, se m'ha colat un nino saltarín :-D :-D :-D
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
nurkieta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 12:27 pm

EntradaAutor: nurkieta » dc. abr. 14, 2010 2:47 pm

No et preocupis, ja veus que no ets a l'única que li passa. Els nens són més intel·ligents del que ens pensem, i ens prenen el pèl. :ok:

A la meva nena la fruita no li agrada gaire, però en canvi el iogurt li encanta. Doncs amb mi es menja entre 80-100 ml de fruita perquè sap que desprès de seguida ve el iogurt. En canvi amb la meva sogre i la meva mare, no tenen tan problema se'ls hi menja 150-180 de fruita i despres el iogurt.

Jo crec que saben com actuar davant cada persona. :-D
ImatgeImatge
winnymas

EntradaAutor: winnymas » dc. abr. 14, 2010 3:48 pm

A les dues noies que em comenten si encara li faig LM, la resposta és que no...i ara que hi penso, és quan van començar els "problemes" i va deixar de menjar bé quan li donava jo. I també és veritat que em poso molt nerviosa quan veig que poquet, tot i que ara ja començo a pensar que més val poc i bé, que una mica més i malament.
Pel tema del berenar sempre li he donat jo, per això no entenc perquè ara no ho vulgui ni veure. Ahir vaig intentar amb el Primer Danone...però si li donava jo em deia que no, en canvi si era ella que es posava la cullera bruta de iogurt a la boca...aleshores no ho trobava tant dolent.
Així que em penso que m'hauré de carregar de paciència, i com que de moment va molt bé de pes (7 mesos = 8 kg), que mengi la quantitat que vulgui, perquè el que si que tinc comprovat és que quan té moooooolta gana, menja el que li posin.
Imatge
minimandarina
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

EntradaAutor: minimandarina » dc. abr. 14, 2010 3:51 pm

El nostre cas és que només menja els dos dies que dina amb la iaia. Els altres 3 que dina amb mi ni pensar-ho i els caps de setmana que hi ha el seu pare aconsegueix alguna cullerada però no gaire res tampoc.
La nostra nineta té 22 mesos i això ho fa des dels 15, per tant, ja veieu, ho hem comentat amb pediatre, psicòleg infantil, mestres,... i tots ens diuen que paciència, que si els altres àpats els fa tranquils.
Però la veritat és que jo ja fa temps que estic dels nervis i no sé com fer-ho! Si algú té una solució ja ho sabeu! És terrible! I ella tant panxa fins a l'hora de berenar!

Ànims a totes!!!!!
Imatge

Imatge
Lluma
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dc. abr. 14, 2010 4:31 pm

doncs quan estem uns dies fora, faig venir la meva sogra, que la verdura que li fa ella, se la menja encantat! no, si és que la saben llarga...
I ja us dic que les meves cremes estan igual de bones, però sap que jo, si veig que no menja o que no sho acaba, li donc un bibe darrera, i clar, el molt podrit deu pensar... si home, mhe de menjar això tenint un bon bibe darrera?
me germana ho va aconseguir fentli passar gana i fentlo plorar tot el sant dia, cada cop que rondinava de gana, li entefurava la verdura, i ho va aconseguir! mai més li va dir que no! hahahahhaa!! jo sóc incapaç!!!

no, ja veuràs que al final sho acabarà menjant, als dos dies. Però a la que torni amb te mare, et tornarà a fer igual!
Imatge
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dc. abr. 14, 2010 8:48 pm

jo et recomano el llibre "mi niño no me come" del Carlos Gonzalez
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. maig 17, 2010 2:43 pm

La meva filla també ho fa a la guarde, bàsicament amb la verdura, que fa poc que l’hem introduït. La mestra em diu que la menja prou bé i li ha anat augmentant la quantitat, en canvi a casa els caps de setmana en menja ben poc. Però no em preocupo, encara està acostumant-se al sabor, allà hi ha altres nens que també estan menjant (igual l’ambient acompanya i menja...), potser a la mestra no li té prou confiança com per a rebutjar-li o potser li saben trobar millor que jo la textura que li agrada. Sé que poc a poc el tema anirà millorant (la fruita al principi va costar, tant a la guarde com a casa, i en menjava més allà i ara se l’acaba pràcticament sempre, a casa també). A més a més, a aquesta edat tota aquesta alimentació és complementària (la Clara té set mesos) així que per poc que mengi ja està bé, jo no em poso nerviosa i quan veig que ella definitivament no vol més i es desespera plorant, au, teta, que això sí que li agrada!
winnymas

EntradaAutor: winnymas » dv. juny 04, 2010 4:12 pm

Ufff...la cosa se m'ha complicat bastant i començo ha estar desesperada. A veure si alguna de vosaltres m'ajuda.
Resulta que la cangur m'ha deixat...i des de principis de juny torno a cuidar jo a la nena (per sort o per desgràcia al despatx no hi ha feina...). Però el problema és que avui ja porta 4 dies sense dinar absolutament res!!! I la setmana passada amb la cangur menjava fins a 240 gr!!! A més, tampoc vol berenar res... la fruita mai l'ha volguda però menjava 2 minidanoninos però ara res de res...tanca la boca i és impossible fer-la menjar. Així que només esmorça un bibi de 200 ml amb cereals, i sopa papilla de cereals....Algú em pot ajuda!!! No crec que el problema sigui que la verdura no li agradi...perque fa una setmana que en menjava...però clar...li he de donar per dinar-berenar i sopar fins que se la mengi???
Tothom em diu que un nadó sí té un plat a taula mai passa gana...doncs això que vol dir que la Jordina mai té gana???? De moment de pes anem bé, té 8 mesos i mig i pesa 8 kg i mig ....però clar començo a preocupar-me.
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::