Què opineu de la puleva peques 2?
- mamidesara
- :: puça

- Entrades: 11
- Membre des de: dv. juny 11, 2010 11:43 am
Què opineu de la puleva peques 2?
Hola noies!
La veritat és que us escric per primer cop. Havia llegit moltes vegades fils de respostes i m'havien ajudat molt però avui tinc un dubte i a veure si alguna de vosaltres em pot donar un cop de mà. Resulta que la meva nena, que ara té 11 mesos, mai ha pres bé el biberó. Vaig deixar de donar-li pit als 5 mesos aprox. (abans d'això ja prenia bibe a la nit) i sempre ha estat una tortura. El metge em va dir que li donés Novalac, i jo crec que mai li va agradar, ni la 1 ni la 2. Cada presa era un calvari, de veritat. Al final només el prenia adormida, i per esmorzar anava a la guarde amb 50 ml. i gràcies. Jo ja no podia més, li deia al metge que em digués una altra llet, perquè aquesta no li agradava i em deia que nanai, que prengués aquesta, i que si no volia més llet era que no tenia gana... Bé, als nou mesos i mig no podia més i vaig provar de donar-li d'altres. La que més li va agradar, però de lluny, va ser la puleva peques 2. Vaig mirar la composició i era gairebé igual que totes quant a vitamines i minerals. Va passar de prendre 50 ml a 350 i fins a 400!! Una passada... Total, que avui li dic al metge que li he canviat i m'ha dit que amb aquesta llet no s'estava alimentant correctament (La nena pesa 10,300 kg i medeix 82 cm.). L'he dit que la meva neboda la prenia i m'ha contestat, literalment i amb mala gana, que "la meva neboda, doncs, devia estar desnutrida"
(cosa que ja us dic que no és així). Que tornés a la Novalac i que ara sí que em costaria perquè la nena s'havia acostumat al gust de la puleva, que és més bona de sabor. Ha estat molt desagradable i m'ha fet sentir molt malament. Jo no poso en dubte el seu coneixement però crec que totes les llets infantils passen controls de qualitat importants. A més, em mosqueja molt aquesta fixació amb la Novalac, sobretot perquè la consulta sembla patrocinada per novalac (pòster, canviador..., en fi). Demà vaig a demanar segona opinió a un altre pediatra, però m'agradaria conèixer l'experiència d'alguna mami, si teniu alguna referència d'aquesta llet.
Moltes gràcies i perdoneu el rotllo, però és que m'he quedat una mica tocada.
La veritat és que us escric per primer cop. Havia llegit moltes vegades fils de respostes i m'havien ajudat molt però avui tinc un dubte i a veure si alguna de vosaltres em pot donar un cop de mà. Resulta que la meva nena, que ara té 11 mesos, mai ha pres bé el biberó. Vaig deixar de donar-li pit als 5 mesos aprox. (abans d'això ja prenia bibe a la nit) i sempre ha estat una tortura. El metge em va dir que li donés Novalac, i jo crec que mai li va agradar, ni la 1 ni la 2. Cada presa era un calvari, de veritat. Al final només el prenia adormida, i per esmorzar anava a la guarde amb 50 ml. i gràcies. Jo ja no podia més, li deia al metge que em digués una altra llet, perquè aquesta no li agradava i em deia que nanai, que prengués aquesta, i que si no volia més llet era que no tenia gana... Bé, als nou mesos i mig no podia més i vaig provar de donar-li d'altres. La que més li va agradar, però de lluny, va ser la puleva peques 2. Vaig mirar la composició i era gairebé igual que totes quant a vitamines i minerals. Va passar de prendre 50 ml a 350 i fins a 400!! Una passada... Total, que avui li dic al metge que li he canviat i m'ha dit que amb aquesta llet no s'estava alimentant correctament (La nena pesa 10,300 kg i medeix 82 cm.). L'he dit que la meva neboda la prenia i m'ha contestat, literalment i amb mala gana, que "la meva neboda, doncs, devia estar desnutrida"
(cosa que ja us dic que no és així). Que tornés a la Novalac i que ara sí que em costaria perquè la nena s'havia acostumat al gust de la puleva, que és més bona de sabor. Ha estat molt desagradable i m'ha fet sentir molt malament. Jo no poso en dubte el seu coneixement però crec que totes les llets infantils passen controls de qualitat importants. A més, em mosqueja molt aquesta fixació amb la Novalac, sobretot perquè la consulta sembla patrocinada per novalac (pòster, canviador..., en fi). Demà vaig a demanar segona opinió a un altre pediatra, però m'agradaria conèixer l'experiència d'alguna mami, si teniu alguna referència d'aquesta llet.Moltes gràcies i perdoneu el rotllo, però és que m'he quedat una mica tocada.
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Re: Què opineu de la puleva peques 2?
Jo no sé què dir-te, però no em sembla gaire normal això que et diu el pediatra... La meva filla va néixer prematura extrema (i per tant necessitava guanyar pes més que qualsevol altre nen) i els neonatòlegs de l'hospital mai no ens han imposat cap llet, al contrari, sempre ens han dit que totes són similars i que l'important és que prengui la que li toca per edat (d'inici, de continuació, etc.). Ella pren la Sanutri.
Noia, el que no sembla molt normal és el comportament d'aquest pediatra... Com la Elidé, a mi mai m'han imposat una marca en concret, deu ser que té accions de l'empresa! El meu peke ja és "gran" i li dono la Puleva2 que li agrada molt. Però jo si fos tu, demanaria un canvi de pediatra, no es pot ser tan radical en les afirmacions, i més quan no són correctes. La teva nena està feta una campiona noia.
mamidesara ha escrit:La nena pesa 10,300 kg i medeix 82 cm
El meu fill té 15 mesos, pesa 9.200 i medeix 76 cm... es veu clarament que la teva filla està desnutridissima.
Jo canviaria de pediatra!
nuscka ha escrit:mamidesara ha escrit:La nena pesa 10,300 kg i medeix 82 cm
El meu fill té 15 mesos, pesa 9.200 i medeix 76 cm... es veu clarament que la teva filla està desnutridissima.![]()
![]()
Totalment d'acord Nuscka!Re: Què opineu de la puleva peques 2?
Jo canviaria de pediatra, nosaltres als dos mesos vam haver d'introduir biberó perque no s'engreixava, i mai em van dir que prengués una llet en concret, em van donar mostres de la Blemil, però em va dir que qualsevol llet.
I tant que està desnutrida, la meva té 12 mesos pesa 7,940 Kg, i medeix 72 cm. Si la teva està desnutrida la meva no sé com s'aguanta dreta!!!

nuscka ha escrit:mamidesara ha escrit:La nena pesa 10,300 kg i medeix 82 cm
El meu fill té 15 mesos, pesa 9.200 i medeix 76 cm... es veu clarament que la teva filla està desnutridissima.![]()
![]()
I tant que està desnutrida, la meva té 12 mesos pesa 7,940 Kg, i medeix 72 cm. Si la teva està desnutrida la meva no sé com s'aguanta dreta!!!

- mamidesara
- :: puça

- Entrades: 11
- Membre des de: dv. juny 11, 2010 11:43 am
Moltes gràcies per les vostres opinions. El que faré és canviar de pediatra, ja no tant per la seva opinió mèdica sinó pel tracte prepotent que em va dedicar. Des de fa un parell de mesos estic descontenta però em sabia greu marxar a un altre (a sobre és de mútua, així que tinc uns quants més per triar). És que hi ha coses que m'ha dit desconcertants, com per exemple que, amb deu mesos, l'introduís l'ou (amb això d'acord),però tot de cop i sencer. És a dir, que li fes un ou bullit o en truita i li donés, que res d'anar a poc a poc amb un quart de rovell, després la meitat, etc. I jo tinc entès que l'ou es superalergènic i, si per mala sort la nena presenta intolerància, amb un ou sencer de cop li pot donar un xoc anafilàtic terrible. Jo no li vaig fer cas i vaig anar a poc a poc (encara vaig per mig rovell i sense pressa...). Aquest matí he trucat a un altre, del qual m'han donat bones referències. Ja us diré què tal ha anat.
Fins aviat i bona revetlla!!
Fins aviat i bona revetlla!!
El meu fill de 8 mesos està començant a destetar i li dono Puleva 2 Peques. Vaig estar mirant la composició, com tu, i és per l'estil de les altres. Ell pesa 9,060 kg i medeix 70,5. Total, que de moment no veig que li senti pas malament. I realment, això que expliques de l'ou és una mica bèstia. Aquest tiu és un capullu. El pediatra de l'hospital també em va dir que li donés, si calia, la que vulgués d'inici, quan va néixer. No me'n va voler recomenar cap. I amb el gran, que no va fer mai pit, sempre vam anar amb l'HEro Baby, imagina't! Ara té 5 anys i està estupendu.
QUina tela de metge!
QUina tela de metge!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |