Babycook i arròs

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Babycook i arròs

EntradaAutor: esquitx » dc. juny 30, 2010 12:38 pm

Una pregunta a les que teniu babycook. Vaig veure que han tret un accessori per a fer arròs, les que el teniu, llavors es pot triturar? Ja sé que l'arròs ben fi, fi no queda però fins a quin punt ho tritura la Babycook? La meva idea, es retardar el màxim la introducció d'aliments i quan ho faci, en comptes de farinetes de compra fer jo els cereals a casa. No sé, potser estic dient una bestiesa, que opineu?
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Babycook i arròs

EntradaAutor: Takita » dv. jul. 09, 2010 3:49 pm

Hola!
L'Arnau encara no menja arròs, però quan vaig comprar la Babycook, vaig comprar també l'arrossera i tampoc no sé com funciona. A veure que ens poden dir les mamis :ok:
Quant a fer els cereals, aquí hi ha un post que parla sobre el tema. Personalment, no tinc gaire temps i li dono els "industrials", però pots provar a veure què tal.
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: Babycook i arròs

EntradaAutor: indai » dg. jul. 25, 2010 11:40 pm

A mi també m'agradaria evitar els cereals industrials.L`làstima que no tinguem temps...

Pero tambe tinc undubte. TInc 3 nebots a qui els encanta la farineta de cerals i el bibi amb cereals. A mi mateixa,m'encanta la farineta de cereals...la trobo boníssima.Recordo q quan els hi donava me l'acabava jo si ells deixaven alguna cosa,mm... I disfrutaven com a cosacos amb el bibi de cerals,com un home amb una cervesa ben frequeta un dia de calor,vaja...

Jo sóc anti bibi i cereals industrials,pero a vegades tinc por de passar-me i ser una exagerada,no sé..quan comencem l'alimentació complementtària,que és JA, haurem de prendre una decisió.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::