Ha perdut la gana

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
monseta
:: cèrvol
Entrades: 522
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:18 am

Ha perdut la gana

EntradaAutor: monseta » ds. jul. 03, 2010 4:22 pm

Bona calurosa tarda mamis :***: ,

Com exposo al títol sembla que la Jana ha perdut la gana. Ara la Jana té 5 mesos, però fa tres setmanes que ha començat a fer el tonto amb el menjar i ara tenim un descontrol absolut. Us poso una mica en antecedents a veure si algú té experiències similars i em podeu aconsellar que fer.

Cap als 4 mesos feiem unes 4-5 presses al dia bastant regulars 3-4 hores entre 150-180 ml i sense cap pressa entre les 22h-7h.

Al 4 mesos vam començar a introduir la fruita, però sense cap pressió, només perquè s'anés acostumant. Un dia menjava 4 cullerades, un altre 10, un parell de cops tota (però no li faig 50 gr de cada fruita perquè em sembla massa, en total uns 100gr aprox.). Depenent la quantitat de fruita li donava després un bibe de més o menys quantitat perquè m'aguantés fins els bibe del vespre. Fins que ha deixat de demanar-lo i amb la fruita ja aguanta tota la tarda. Aquí se'm plantejar el primer dubte, com es posible que aguanti tota la tarda amb la fruita (no sempre se l'acaba) quan abans es bevia un bibe de 150-180?

Dos setmanes més tard, és a dir farà 10 dies aprox, vam començar a introduir els cereals a la nit (180ml amb només 3 cullerades al bibe). Li costar bastant beure-se'l quan abans el bibe de la nit se'l bevia amb unes ànsies... de fet moltes vegades era treure-la de la banyera i haver-li de donar el bibe sense vestir perquè es posava histèrica.

I ara mateix estem així:

6-7h: es desperta prén uns 80ml i es clapa
9-10h: es prén la resta del bibe 100ml aprox quan se'l acaba...
13-14h: bibe 150-180ml
17h: fruita, el que mengi...
21h: 180ml amb 3 cullerades de cereals, ens costa... a vegades tardem 1 hora perquè se'l acabi

Si sumo, com a maxim es beu uns 550ml més la fruita, quan abans es prenia casi cada dia uns 800ml. No sé si es que abans tenia un pic de creixement i menjava massa o que la poca fruita que menja i els cereals li omplen més i no necesita tanta llet.
També li he començat a donar aigua i en beu força, no sé si aixó li treu la gana o la propia calor també hi ajuda.

Però per altra banda, cada dia es desperta més d'hora al matí per pendre una mica de bibe quant abans dormia tota la nit del tiròn. Estic feta un embolic i estic tot el dia oferint-li bibe de llet o aigua i tenim un descontrol total.

Inclús he arribat a pensar que s'estar cansant de només beure llet i vol altres coses..no sé, perdoneu el rotllo.
Imatge

Imatge
Corda
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

Re: Ha perdut la gana

EntradaAutor: Corda » ds. jul. 03, 2010 10:19 pm

HOLA!!!

a veure aquests dies fa molta calor i els petits ho noten, això li pot fer perdre la gana. No obstant comentar-te que el meu fill quan tenia dos mesos i mig va començar a dormir 12 hores a la nit, i a partir d'aquí només li donava 4 bibes al dia: esmorzar, dinar, berenar i sopar. I a mida que es va anar fent gran vem anar substituint els bibes per menjar. Primer el d'esmorzar i sopar esva convertir en els cereals, després el de berenar en la fruita i per últim el bibe del dinar es va convertir en verdura.... no t'estressis tampoc per la cantitat, cada nen és diferent, mentre sigui sa i estigui feliç ja està!

Sort!!
STATA
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dv. abr. 17, 2009 4:11 pm

EntradaAutor: STATA » dg. jul. 04, 2010 8:05 am

Hola Monseta

La meva filla quan tenia 4 messos va fer un canvi i va passar de menjar moooolt a menjar poquissim, em feia bibis de 50-70 i de tant en tant algun de 120, ella estava super trempada i bé, però pateixes, t'entenc perfectament, li vam introduir la fruita i com que li encantava, doncs n'hi feia un bon plat. COm que casi no guanyava pes li vam anar introduint una mica abans els aliments, amb el "permis" de la pediatre, per veure si menjava més i resumint ho hem fet com hem pogut, hi han dies que menja més i dies que no tant, ara ja té 10 mesos i està preciosa :love:
Penso que ells mateixos es van regulant i mengen el que necessiten, no tots els nens són iguals, ens diuen que han de menjar a tal hora i x quantitat però no estem parlant de matemàtiques, si tu veus que queda tipa i satisfeta és que potser ara no necesita menjar més.
monseta
Entrades: 522
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:18 am

EntradaAutor: monseta » dt. jul. 06, 2010 2:11 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes.

Suposo que deu ser una acumulació de calor, nous aliments, etc... quan ja comences a "pillar el truquillo" tot torna a canviar... :-:)
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::