La gana també marxa de vacances????

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
karla
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

La gana també marxa de vacances????

EntradaAutor: karla » dl. jul. 12, 2010 10:04 am

Doncs això, que si trobeu que els vostres nens/es estan més desganats des que ha començat la calor...
Els meus (6 mesos i poc) menjaven súper bé però ja fa uns dies (des que va començar a apretar la calor, crec) que diuen que mengi jo. No volen menjar MAI. Ni tan sols volen la llet.
I no passa res pq els dos van molt bé de pes i jo no els obligo ni res, però ja em comença a agobiar el tema...

Alguna experiència?
Imatge
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: La gana també marxa de vacances????

EntradaAutor: petazetas » dl. jul. 12, 2010 10:30 am

la meva hi ha dies que menja normal i hi ha dies que no menja gairebé res.
I el dormir ni et dic, estavem acostumats a dormir tota la nit i ara fins les 4 del matí tenim juerga.
Cada 15 o 30 minuts plora adormida, o demana el xumet, o aigua. Noia la calor els destarota a tots.

En fi a aguantar!
La Lia ja és tota una princesa!
monseta
:: cèrvol
Entrades: 522
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:18 am

EntradaAutor: monseta » dl. jul. 12, 2010 10:55 am

Hola karla,

Fa uns dies jo també aig obrir un post "HA PERDUT LA GANA", perquè la Jana de 5 mesos va passar de pendre's uns 800ml de llet al dia a no arriba als 500ml mínims, estava molt preocupada, però com els teus també va molt bé de pes.

El pediatre em va dir que ni preocupar-me, que amb aquesta calor és normal. I em passa com la petazetas, per la nit se'ns despertar perquè té sed.

Aixó si, ara en fa unes migdiades de campeonat! L'altre dia 3 hores, no ho havia fet mai abans >.-<:
Imatge

Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. jul. 12, 2010 11:04 am

Doncs nosaltres estem igual... el dinar i el berenar (papilles), més o menys bé, però el bibe del matí i el de sopar diu q te'l fotis tu... aquest matí, del bibe de 240, ha deixat 150... i el de cereals d'ahir a la nit, nanai... li faig preparar en "papilla" i deixant-li un tap pq s'entretingués, vaig aconseguir q en mengés una mica... si per ella hagués estat, s'hagués adormit sense menjar res de res...
I la meva, molt sobrada de pes tampoc va... aquesta darrera revisió havia guanyat més q les anteriors, però penso q a la propera, haurà tornat a baixar...

Per sort, en segueix dormint tota la nit... li costa més d'1 hora adormir-se, però fins el matí no es desperta.... >.-<:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
karla
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

EntradaAutor: karla » dl. jul. 12, 2010 11:28 am

Gràcies, noies.
Em deixeu més tranquil.la! :ok:
Imatge
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dl. jul. 12, 2010 2:00 pm

Una altra que s'apunta al club :ufs: El meu nen era bastant menjador i a més li agradava tot, tot ho volia tastar... doncs ara és que no menja RES!! Ho hem provat tot, adaptar els menús a la calor (avui per exemple en comptes d'arròs a la cubana, amanida d'arròs), banyar-lo una estoneta a la piscina abans de dinar... i res de res :-(( :-((
Imatge

Imatge
cristina1671
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dl. jul. 12, 2010 5:33 pm

Nosaltres estem iguals. Dic nosaltres perquè jo mateixa també he perdut la gana.
El que intento fer amb el meu fill és donar-li coses fresquetes tipus fruita i sobretot no axuxar-lo molt. Per exemple, els esmorzars i els berenars gairebé no els fa. Al matí només es beu la llet fresqueta. Llavors avanço una mica l'hora del dinar i aconsegueixo que mengi més a gust, no li carrego massa el plat, espero que me'n demani més i sinó no passa res. Però també he de dir que ell és de menjar bé habitualment, per tant em puc permetre el luxe de no patir gaire perquè ara menja menys.
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. jul. 12, 2010 7:30 pm

L'Arnau es menja bé els purés, però els bibes se'ls deixa a mitges. Amb aquesta calor, jo crec que és normal.
Estic peix
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Estic peix » dl. jul. 12, 2010 9:07 pm

Sembla que a tots ens passa el mateix.

La Guiomar ara no s'acaba els cereals del matí, quan se'ls acostumava a acabar quasi sempre. També triga més en menjar, es com si s'omplís abans. I a més ara passa una cosa que abans era estranyíssim, no s'acaba la papilla de fruita.

El que si fa es veure molta aigua.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::