Formatge fresc

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Formatge fresc

EntradaAutor: Jalina » ds. jul. 17, 2010 10:05 am

Hola noies!!

El meu petit està a punt de fer 11 mesos i l'última vegada que vam anar amb la pediatra ens va dir que ara ja podia menjar de tot menys fruits secs, ous, llegums i vedures de fulla verda (espinacs, bledes, col...). Respecte amb als làctics em va dir que seguís amb la seva llet de continuació 2, amb els iogurts Mi Primer Danone i que podia menjar formatge si no era molt curat. El meu dubte, però, vé amb el formatge fresc. Ja sé que cada pediatre és un món, però sabeu si ja n'hi puc donar???

Moltes gràcies!
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Formatge fresc

EntradaAutor: juliet » dg. jul. 18, 2010 8:57 pm

Jalina ha escrit:menjar de tot menys fruits secs, ous, llegums i vedures de fulla verda (espinacs, bledes, col...). Respecte amb als làctics em va dir que seguís amb la seva llet de continuació 2, amb els iogurts Mi Primer Danone i que podia menjar formatge si no era molt curat

doncs sí que realment cada pediatre és un món!!a partir dels 11-12 mesos ja poden menjar ous (primer el rovell i després la clara), llegums, verdures de fulla verda...i els iogurts, des dels 6 mesos naturals dels de sempre i la llet, tot i que ho pots allargar fins als 18 (la 2) des dels 12 ja poden veure llet de vaca o cabra, referent al formatge, mentre no sigui massa greixós, també en poden menjar de qualsevol tipus.
Bé, això és el que diu la web de la generalitat referent als menjars dels infants als 12 mesos, però està clar que cada pediatre hi pot dir la seva.
Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Formatge fresc

EntradaAutor: Takita » ds. jul. 24, 2010 8:25 am

Hola Jalina,
A nosaltres ens han dit que podem començar amb derivats làctis a partir dels 8 mesos, inclòs el formatge fresc. Com en tot, cada Pediatra diu una cosa...

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::