quins cereals són els millors?
- carlotayjavi
- :: dragona

- Entrades: 4134
- Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am
quins cereals són els millors?
hola!!
hoy el pedi me a dicho que ya peudo empezar con los cereales pero no me a dicho marca me a dicho que la que yo quiera!
pero cual es la mejor marca???
hoy el pedi me a dicho que ya peudo empezar con los cereales pero no me a dicho marca me a dicho que la que yo quiera!
pero cual es la mejor marca???
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 18, 2010 6:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà
Raó: Títol en castellà
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Re: que cereales son los mejores¿
Ves provant, al final acabaràs comprant els que li agradin al teu fill. Na Marta n'ha provat de quasi tots i els que més li agraden són els Blevit. A més són els que li van millor perquè com que té tendència a anar restreta li compro els Superfibra i oli en un llum. Crec que són els més cars, però si deixo de donar-li pot estar dies sense fer caca i ho passa ben malament.
Els Hero no li agraden massa i els Nutriben tampoc. Els Nestlé se'ls va menjar però el darrer paquet li va costar una mica.
Demana mostres a les farmàcies i així podràs donar-li a provar al teu fill, perquè si compres una capsa sencera i no li agraden
Que vagi bé!
Els Hero no li agraden massa i els Nutriben tampoc. Els Nestlé se'ls va menjar però el darrer paquet li va costar una mica.
Demana mostres a les farmàcies i així podràs donar-li a provar al teu fill, perquè si compres una capsa sencera i no li agraden
Que vagi bé!
Nosaltres tambe comprem la Blevit, primer la "sense gluten" i ara la de "5 cereals".
Jo penso que els millors són els que no tenen aditius. O sigui, semola d'arròs, de blat de moro,o de blat bollida, flocs de quinoa, o si vols anar ràpid, cereals Holle, que són el cereal sense aditius, pero preparat per fer afegint-hi només la llet.
Els de la farmàcia són més a menys tots el mateix... cereals amb mil coses i olor de vainilla...
Els de la farmàcia són més a menys tots el mateix... cereals amb mil coses i olor de vainilla...
Hola,
jo faig serbir els de nutriben, uns d'especials pel biberó sense gluten que es desfan la mar de bé. És que el meu nen a les nits està molt cansat i no té ganes de papilla i aquests són la bomba. Havia provat altres marques i no es desfeien tant bé. Alguna vegada li he donat els mateixos però amb papilla ( cullera) i també li agraden molt.
jo faig serbir els de nutriben, uns d'especials pel biberó sense gluten que es desfan la mar de bé. És que el meu nen a les nits està molt cansat i no té ganes de papilla i aquests són la bomba. Havia provat altres marques i no es desfeien tant bé. Alguna vegada li he donat els mateixos però amb papilla ( cullera) i també li agraden molt.
LLoguem casa de poble a Blanes i pis a LLança : viewtopic.php?f=61&t=30010
Doncs nosaltres fem servir Nutricia d'Almirón. Al peque li agraden molt i a més, n'hi ha de moltes varietats diferents (8 cereals, multicereals, cereals amb fruita, cereals amb mel...) .Per la llet sempre hem fet servir Blevit però la mateixa pediatra ens va dir que els cereals Blevit fan molts grumolls i costen més de desfer.
Nosaltres també li donem Blevit (5 cerals, súperfibra), i molt bé. Alguns dies li donem els Blevit que porten Cola-cao, i també ha provat els d'avena. Però els que més pren són els 5 cereals súperfibra.
Pots preparar tu mateixa els cereals del teu fill. Pots fer-li arròs bullit,molt fet i xafar-lo o bé triturar-lo. També pots comprar els cereals en farina o en flocs i prepara-los a casa, com un puré de patata.
Els cereals de farmàcia jo no els recomano.Porten mil aditius i sucre o bé altres edulcorants,aroma de vainilla,etc ingredients que no estan gens recomanat per a bebés,almenys fins a l'any.
Jo li dono els HOLLE que pots comprar en botigues de dietètica,a més de no tenir sucre i altres marranades,són de cultiu ecològic.
De fet, menjar cereals industrials no té massa sentit, ja que la seva aportació en nutrients, vitamines i proteines és pobra i de mala qualitat.Només serveien èr engrassir als nens- A part, èstà comprovat cientificament que donar cereals per la nit, amb cullera o bibi no ajuda a dormir millor.
Això ho expliquen molt bé al llibre" el meu nen no menja".
Jo li donc cereals, els Holle, i els hi preparo amb aigua ja que encara fem pit.
Els cereals de farmàcia jo no els recomano.Porten mil aditius i sucre o bé altres edulcorants,aroma de vainilla,etc ingredients que no estan gens recomanat per a bebés,almenys fins a l'any.
Jo li dono els HOLLE que pots comprar en botigues de dietètica,a més de no tenir sucre i altres marranades,són de cultiu ecològic.
De fet, menjar cereals industrials no té massa sentit, ja que la seva aportació en nutrients, vitamines i proteines és pobra i de mala qualitat.Només serveien èr engrassir als nens- A part, èstà comprovat cientificament que donar cereals per la nit, amb cullera o bibi no ajuda a dormir millor.
Això ho expliquen molt bé al llibre" el meu nen no menja".
Jo li donc cereals, els Holle, i els hi preparo amb aigua ja que encara fem pit.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Re: quins cereals són els millors?
Nosaltres fem servir uns bio, els Kokoh biocrecimiento, de Aliment Vegetal, i de vegades els hi barregem amb els Milupa. Tot i que els kokoh són amb gluten, n'hi ha de civada i d'arròs i blat de moro i quinoa, sense gluten. Li agraden molt i li regulen el trànsit intestinal. UN dia d'aquestes vacances li vaig voler donar uns hero baby d'aquells per menjar-se amb biberó i no el va voler, feia uns fàstics... El vaig tastar i era fastigosament dolç! Suposo que com que està acostumat als bio que no porten sucre afegit, doncs no tolera els dolços...
Nosaltres vam començar amb Blevit i no li van agradar gens, després vam provar els Nutriben i perfecte.
Jo també crec que els millors són els que pots preparar tu mateix (arròs bullit, sèmola de blat de moro...)
Els de pols, els únics que no porten sucre són els de Hero i els de Nestlé. Els altres, que es venen a les farmacies i són més cars, en porten.
Suposo uqe has d'anar provant i tu mateixa veuràs!
Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
Els de pols, els únics que no porten sucre són els de Hero i els de Nestlé. Els altres, que es venen a les farmacies i són més cars, en porten.
Suposo uqe has d'anar provant i tu mateixa veuràs!
Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
Si li dones a partir dels 6 mesos li pots donar "cereals com els dels adults", com t'han dit les companyes. Si és abans crec (no estic 100% segura) que han de ser dextrinats.
En quant a marques de totes les mostres que he vist (i algun cop que he fet el chafarder al super) tots tenen sucre menys el que et diu l'Onavis. Però ... porten també aromes i alguna altra història.
Jo li vaig preguntar a la meva cunyada que té una farmàcia per curiositat quins eren els "millors" (haig de dir que jo no li he donat cereals adaptats de bebé, li dono arròs i pa) i em va dir que no n'hi han de "millors", sinó que uns acostumen a agradar més que d'altres segons la dolçor, que uns es desfan més ràpid, etc.
Has vist, tens la tira d'opcions!
En quant a marques de totes les mostres que he vist (i algun cop que he fet el chafarder al super) tots tenen sucre menys el que et diu l'Onavis. Però ... porten també aromes i alguna altra història.
Jo li vaig preguntar a la meva cunyada que té una farmàcia per curiositat quins eren els "millors" (haig de dir que jo no li he donat cereals adaptats de bebé, li dono arròs i pa) i em va dir que no n'hi han de "millors", sinó que uns acostumen a agradar més que d'altres segons la dolçor, que uns es desfan més ràpid, etc.
Has vist, tens la tira d'opcions!
Els hi podem donar farinetes de maizena? i de cous-cous?
Porten gluten?
Porten gluten?
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
indai, de maizena si que n'hi pots donar,no porta gluten,pero el cuscus és fet de blat i si que en duu.
La quinoa tampoc té gluten i al meu li encantava... a ell li agradaba molt tot el que fossin boletes. Em sembla que el mill tampoc en porta.
La quinoa tampoc té gluten i al meu li encantava... a ell li agradaba molt tot el que fossin boletes. Em sembla que el mill tampoc en porta.
- carlotayjavi
- :: dragona

- Entrades: 4134
- Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am
gracias chicaas!!!
de momento ocmpre una caja de blevit y estos dias le e dado los hero baby que tenia muestras y le han gustado!!
ahora tengo un sobre de la marca...sanutri aver que tal
y despues empezare con los blevit
de momento ocmpre una caja de blevit y estos dias le e dado los hero baby que tenia muestras y le han gustado!!
ahora tengo un sobre de la marca...sanutri aver que tal
y despues empezare con los blevit
nosaltres feiem servir els Nutriben (com a pares primerencs seguiem allò marcat), però amb el segon hem anat fent amb les sèmoles, la d'arròs li feia amb la llet i la de blat amb el caldo. Al principi li donava amb biberó (que no és l'ideal, però al rebutjar el pit i no voler mai xumet, es calmava xuclant del biberó), la feia força líquida, però més endavant amb cullera.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |