Quina quantitat de verdura+ pollastre als cinc mesos?
Quina quantitat de verdura+ pollastre als cinc mesos?
Hola noies, tinc un dubte.
Le meva nena té cinc mesos i per indicació del pediatra ja hem començat
amb el puré, i li faig així: una patata de mida ou, menys pastanaga, 30 grams de
pollastre o gall dindi, una cullarada de semola d'arroç i un raig d'oli d'oliva. La quantitat per una vegada que ella es menja són aproximadament 140 c.c. Ella és menudeta i no menja gaire però no sé si ja és aquesta la quantitat que ha de menjar o està molt per sota. Jo li afegeixo una mica d'aigua de la cistella per triturar-ho, i queda tipus puré, tirant a espès. Hi hauria d'afegir
llet però llavors no s'ho menja tant bé.
Gràcies per dir la vostra, tot i que ja sé que cada nen és un món, m'agradaria
saber quines quantitats mengen els vostres nens als cinc o sis mesos.
Le meva nena té cinc mesos i per indicació del pediatra ja hem començat
amb el puré, i li faig així: una patata de mida ou, menys pastanaga, 30 grams de
pollastre o gall dindi, una cullarada de semola d'arroç i un raig d'oli d'oliva. La quantitat per una vegada que ella es menja són aproximadament 140 c.c. Ella és menudeta i no menja gaire però no sé si ja és aquesta la quantitat que ha de menjar o està molt per sota. Jo li afegeixo una mica d'aigua de la cistella per triturar-ho, i queda tipus puré, tirant a espès. Hi hauria d'afegir
llet però llavors no s'ho menja tant bé.
Gràcies per dir la vostra, tot i que ja sé que cada nen és un món, m'agradaria
saber quines quantitats mengen els vostres nens als cinc o sis mesos.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Quina quantitat de verdura+ pollastre als cinc mesos?
Doncs si et sóc sincera, la quantitat de verdures sempre ho hem fet a ull... tant ma mare com jo, en fem per bastants dies i la congelem en tàpers individuals, i el pollastres/vedella/peix ho fem al moment i tot triturat...
La quantitat q la nena es menja també és a ull... tinc platets d'aquests del Tommee Tippee i normalment li omplo de "papilla" fins a 1 dit de dalt...és difícil de mesurar quan es tracta de "papilles"
La quantitat q la nena es menja també és a ull... tinc platets d'aquests del Tommee Tippee i normalment li omplo de "papilla" fins a 1 dit de dalt...és difícil de mesurar quan es tracta de "papilles"
Hola Lluna,
L'Arnau es menja entre 200 i 240 cc des que vam començar amb les verdures als 6 mesos. Als inicis, li feia el puré "bàsic": una patata petita, una pastanaga mitjaneta, 2 ó 3 mongetes, 40 gr de pollastre o dindi i un raig d'oli.
L'Arnau es menja entre 200 i 240 cc des que vam començar amb les verdures als 6 mesos. Als inicis, li feia el puré "bàsic": una patata petita, una pastanaga mitjaneta, 2 ó 3 mongetes, 40 gr de pollastre o dindi i un raig d'oli.
Lluna noslatres començarem aquet finde amb els pures de verdura, el pediatre ahir ens va dir que li podia posar qualsevol verdura (menys les flatulentes) i 50 gram de pollastre, amb va dir que la quantitat que havia de menjar era entre 200 y 250 ( ella ara pesa 7.150Kg) per si et serveix.
url=http://www.reglette-signature.info]
[/url]
[/url]Re: Quina quantitat de verdura+ pollastre als cinc mesos?
Gràcies noies. Em va bé saber-ho. La meva nena menja menys però
és que és menys de llet i de tot...va néixer a les 37 setmanes i li costa
molt el menjar!!
és que és menys de llet i de tot...va néixer a les 37 setmanes i li costa
molt el menjar!!
Lluna guapa jo encara no he començat però ja veig que també menjarà menys quantita segur! perque és com la teva que de tot menja menys, de cereals al mati només 120, de fruita entre 140-160.. i de llet ja ni te cuento jeje
Hola lluna!! Jo començaré el cap de setmana que ve i si et serveix de consol la Carla no crec que mengi més de 150-170ml que és el que es menja de fruita!!
Després de la verdura li dones llet?? és que la Carla 1 hora o 1hora i 1/2 després de la fruita té gana!!!
Un petó molt fort!!!
Després de la verdura li dones llet?? és que la Carla 1 hora o 1hora i 1/2 després de la fruita té gana!!!
Un petó molt fort!!!
Oh! Doncs amb aquest post acabo de descobrir que la meva nena menja molt poquet!!
Té 7 mesos i pesa 8,5k. De verdura, no arriba als 120, i de fruita fa uns 150. Els cereals no els vol ni veure, (excepte les galetes sense gluten per biberó, que aquestes encara li fan gràcia). I la llet, com que encara fa pit, no sé quanta en fa (quan li donem en bibe més o menys uns 180).
A mi el pediatra em va dir que li havia de donar el menjar segons la seva gana. I segueix creixent bé! el que no sé si és per que va sobre pes, o és el normal.
Les papilles jo les faig en aquesta proporció (en faig per tota la setmana a la Thermomix, amb tot el líquid de cocció, i ho congelo per racions):
50% patata
30% pastanaga
10% mongeta tendra
10% aliment nou
I dos gots d'aigua
Tisketa
Té 7 mesos i pesa 8,5k. De verdura, no arriba als 120, i de fruita fa uns 150. Els cereals no els vol ni veure, (excepte les galetes sense gluten per biberó, que aquestes encara li fan gràcia). I la llet, com que encara fa pit, no sé quanta en fa (quan li donem en bibe més o menys uns 180).
A mi el pediatra em va dir que li havia de donar el menjar segons la seva gana. I segueix creixent bé! el que no sé si és per que va sobre pes, o és el normal.
Les papilles jo les faig en aquesta proporció (en faig per tota la setmana a la Thermomix, amb tot el líquid de cocció, i ho congelo per racions):
50% patata
30% pastanaga
10% mongeta tendra
10% aliment nou
I dos gots d'aigua
Tisketa
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |