Pregunta de novata sobre la babycook

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
esquitx
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Pregunta de novata sobre la babycook

EntradaAutor: esquitx » dl. oct. 25, 2010 12:07 pm

Em van regalar la babycook i com que no li trobo la gràcia no l'he provat, i el nen té quasi 10 mesos!!! però avui he pensat de provar-la més que res per si funciona, no sigui defectuosa de fàbrica...

M'he llegit les instruccions i molt, clar no m'ha quedat...però le rentaré i faré els 3 cicles per netejar-la bé però ja tinc un dubte que he buscat i no trobo: es para sola? Has de controlar els temps de cocció? El màxim d'aigua que s'ha de posar és el nivell 3, no és poc? Jo amb la cuina tradicional molt bé però les maquinetes...ja vaig cremar una liquadora el segon dia i ara abans de cremar la babycook prefereixo preguntar. Ja sé que dec semblar molt pardilla però m'ho he mirat i no les tinc totes!!
Ester0205
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. març 20, 2010 10:00 pm

Re: Pregunta de novata sobre la babycook

EntradaAutor: Ester0205 » dl. oct. 25, 2010 12:16 pm

El nivell 3 x la quantitat recomanada es suficeint. En certa manera es para sola, s'encen una llum taronja quan l'engegues i aquesta llum s'apaga quan l'aigua s'ha acabat, es el moment de girar la roda a la posició inicial. A mi em va anar molt bé. Jo lli preparava menjar x dos dies, o bé matí i nit. Espero haver-te ajudat
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dl. oct. 25, 2010 12:41 pm

Hola Esquitx! Jo també la tinc més que amortitzada! Pels bessons em va genial! L'unic que no puc fer per dues vegades perque amb lo que traguen no dono abast!!
Tal i com t'han comentat lo recomenable es el nivell 3 (jo el poso per la verdura) el pollastre i el peix el faig a la planxa. Si algún cop he posat mes aigua triga una mica més a parar-se! Pero es que als meus els hi agraden sense cap grumoll!!! Aixi que lo que faig es posar fins al 3 al dipósit i a la gerra deixo una mica més! Aixi a l'hora de triturar queda més fi! La fruita també la trituro amb la babycook! Pero només trituro..no la "cuino". Apa! Molta sort! Petonets!!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. oct. 25, 2010 3:38 pm

Hola Esquitx,
Jo faig tots els purés amb la Babycook i n'estic encantada, amb 10 mesos que té l'Arnau ja puc dir que la tinc amortitzada.
Per purés de verdura amb carn i peix poso d'aigua fins el nivell 3 i per les fruites fins el 2. Cada vegada que la poso trec per dos potets.
Sí que es para sola i si no la poses al 0, va mantenint la temperatura.
esquitx

EntradaAutor: esquitx » dt. oct. 26, 2010 9:47 am

Ja vaig fer el primer pure i perfecte, de moment no l'he cremat el primer dia!! jejeje Ja m'agradaria però no l'amortitzaré...el meu nen ja menja trossets i la verdura l'aixafo amb la forquilla i la carn o el peix li tallo petit amb unes tisores de trinxar o amb els dits. I si li vull donar pures li dóno dels que fem per nosaltres. Per el que veig que li treuré rendiment és si marxem fora de casa perquè comprant quatre verdures i carn o peix el nen podrà menjar bé i sa.

Una altra cosa, em va quedar sobre le marbre on tenia posada la màquina ben, ben humit (vaig haver de passar la baieta), suposo que és normal, no?
esquitx

EntradaAutor: esquitx » dt. oct. 26, 2010 9:51 am

Takita, molt bé això de si no ho pares que manté la temperatura!! Pots preparar i posar en marxa la màquina el matí i el migdia ho tritures i ho tens calentet, fantàstic!!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::