No vol cereals!!! Se n'ha cansat????

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

No vol cereals!!! Se n'ha cansat????

EntradaAutor: LONDONER » dc. nov. 10, 2010 2:58 pm

La meva petita té 8 mesos i mig. Porta prenent els cereals amb cullera a la nit des de que en té cinc: primer sense gluten, despres 5 cereals i ara finalment havia comprat amb 8 cereals. Sempre la mateixa marca. Va començar prenent-ne uns 150 de llet amb 6 o 7 cullerades de cereals i ara estava amb 210 de llet i 8 o 9 cullerades de cereals. Hi havia dies que s'ho acabava altres en deixava una mica, pero prou bé, tot i que hi ha dies que està cansadeta. Em trobo que desde fa 3 nits no m'en vol, pero d'una manera molt curiosa: li agafen fàstigs (arcades) i ahir me'ls va treure tots. El curios es que anava menjant, i menjant i obrint la boca, fins a la penultima cullerada que fa fer una cara rara i a la següent m'ho va treure. Tinc por que els hi hagi agafat mania com m'ha fet amb la fruita que primer se la prenia superbé i de cop i volta va tancar la boca i ara no la prova (fins i tot el pediatra m'ha dit que no insisteixi que l'únic que aconseguiré es que li tingui mania a la fruita). Aquesta nit vull probar amb una altra marca a veure com va, pero es com si se n'hagues cansat...El meu home té la teoria, que menjar cada dia el mateix ha de ser un avorriment i que per aixo ho fa. De tota manera jo no n'estic convençuda, i volia saber si algu de vosaltres us hi heu trobat també...
Gràcies
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: No vol cereals!!! Se n'ha cansat????

EntradaAutor: petazetas » dc. nov. 10, 2010 5:13 pm

Doncs la meva es va avorrir també però era molt més gran!
Per que no proves d'anar variant de farinetes?

Ves a la farmàcia, digues el que et passa i que et donin mostres de varies marques, jo em vaig trobar que li encantaven les d'arrós (les que li dones per la diarrea vaja), i de tant en tant variava. A veure que tal.

parla-ho amb el pediatra, igual et diu que al vespre ja li donis també puré de verdures i car o peix.

La meva a aquesta edat només menjava cereals al matí ja.
La Lia ja és tota una princesa!
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: JUDIT V » dc. nov. 10, 2010 7:47 pm

Hola. :content:
Quina sort que teniu, l'Èric fins als 6 mesos només mamava i estava rodó rodó, a partir dels 6 mesos ja vam haver de començar amb els cereals i la fruita, la fruita no l'ha suportat MAI, no la volia, o sigui que de fruita res de res, i encara no la pot veure, sort n'hem tingut dels iogurts! I els cereals MAI de'ls acababa però és que no n'hi feia ni la meitat que li tocava pq n'hagués llençat 3/4 parts, i n'havia provat amb gustos, de cereals sols, més clarets, més espessos...els que encara li mig agradaven éren uns d'avena amb prunes que ens van donar de mostra en una fira de vadenens que no feien massa bona olor però no els hem trobat mai més enlloc. Així ell entre els purés de verdura amb carn o peix del migdia, els iogurts i la teta hem anat tirant fins ara, s'ha aprimat molt però és un nen sa i valent. Si hagués pogut anar tirant sempre només de teta ell hagués sigut el nen més feliç del món però no pot ser.
No et preocupis pq no menja ni cereals ni fruita pq nosaltres no n'hem menjar mai. Ara li poso un quart o mitja poma dins els purés del migdia i del vespre (un petit truc que em va dir una iaia) i així algo de fruita menja i els dijous a la llar d'infants toca portar fruita i algun trosset va colant...i al iogurt, perquè l'atipi mes, li poso cereals i se'l menja igual. :ok:
No us amoïneu pq quan siguin mes grandets ja els tocarà apendre que s'ha de menjar de tot però ara hem d'anar-los alimentant com podem.
Fins aviat i espero haver servit d'alguna cosa. :ok:
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dc. nov. 10, 2010 7:49 pm

el meu fill gran els va aborrir cap a l'any. I el petit no va voler ni tastar-los mai, no li agradava gens la textura.
Solució? li donava altres coses.
et poso exemples a veure si t'ajudo:
esmorzar

Quinoa inflada amb llet
galetes sense gluten amb llet
arròs inflat amb llet

sopar
sopa amb pasta sense gluten
arròs bollit amb tomàquet fet al vapor (al microones)
quinoa
flocs de blat de moro bollits i aixafats amb la forquilla
verdures...

aixó quan no podia pendre gluten, depres ja vam poder fer més cosetes.
El problema el meu fill petit és que no volia purés, i, en canvi,l tot el que fossin trocets petits li encantava( va començar així que no tenia ni una dent).
nuscka l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 11, 2010 9:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dc. nov. 10, 2010 10:02 pm

La meva nina li va passar però de molt més gran. Mai li va agradar menjar els cereals amb cullera i li donava al bibi, li encantaven però de cop i volta li va agafar mania no se perque i ja no va menjar més. Jo també demanaria mostres diferents a la farmacia i a veure si li agraden, n'hi ha infinitat de sabors... Sort!!! :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::