amb 5 mesos pren prou llet?
amb 5 mesos pren prou llet?
Noies, seguint amb un parell de posts que s'han obert sobre el tema dels cereals fets amb aigua, tinc un dubte...
Us explico, nosaltres fem LM, i fa tres setmanes que treballo. La pediatra em va dir que per continuar amb la LM fes el següent: abans d'anar a treballar li dono el pit a la peque, i desprès pren una papilla de cereals amb aigua (NESTLE SINLAC), desprès una papilla de fruita (que procuro complementar amb un bibi de llet, sempre i quan m'hagi pogut treure llet, d'uns 100 ml, més o menys), i despre`s a la tarda pren teta dos vegades (amb sort!) i desprès, més teta despre´s de la papilla de cereals de la nit... De matinada torna a demanar teta...
Creieu que va bé de llet? És que no sé si canviar de cereals i fer-los-hi amb llet artificial, ni que continui amb llet materna...
que em recomaneu?
Us explico, nosaltres fem LM, i fa tres setmanes que treballo. La pediatra em va dir que per continuar amb la LM fes el següent: abans d'anar a treballar li dono el pit a la peque, i desprès pren una papilla de cereals amb aigua (NESTLE SINLAC), desprès una papilla de fruita (que procuro complementar amb un bibi de llet, sempre i quan m'hagi pogut treure llet, d'uns 100 ml, més o menys), i despre`s a la tarda pren teta dos vegades (amb sort!) i desprès, més teta despre´s de la papilla de cereals de la nit... De matinada torna a demanar teta...
Creieu que va bé de llet? És que no sé si canviar de cereals i fer-los-hi amb llet artificial, ni que continui amb llet materna...
que em recomaneu?
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Re: amb 5 mesos pren prou llet?
Hola Raquel, jo no tinc gaire idea i menys amb LM, però si les meves nenes menjessin tantes vegades com la teva seria inmensament feliç, jaja, no dius les quantitas de papilles, però vamos, jo crec que va servida, eh!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |