Torno a la feina i no menja res, només vol pit

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
canyella
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. des. 07, 2010 10:14 am

Torno a la feina i no menja res, només vol pit

EntradaAutor: canyella » dc. des. 22, 2010 3:32 pm

Hola noies!

L'Aran té 7 mesos i seguim fent LME. Torno a la feina al gener, estaré 6 hores fora de casa al matí, ell es quedarà amb el pare, i de moment no vol cap aliment, només la teta. Estem seguint les indicacions del Carlos González, i ja sé q s'ha de tenir paciència i q no es morirà de gana, però tinc alguns dubtes... No té curiositat pel menjar, llepa alguns aliments (fruita i galetes sense gluten), però de seguida posa cara de fàstic i ja no en vol més. No vol res ni sòlid ni triturat, ni cereals ni fruita, he anat provant coses diferents i no li interessa en absolut.

Bàsicament tinc 2 preguntes:

- Li haig d'oferir aigua abans q jo torni a la feina per veure si aprèn a beure en got (no ha pres mai un bibi), per si té set quan jo no hi sigui?

- Cal q m'amoïni i li ofereixi més coses i hi insisteixi més (sense forçar-lo), o quan arribi el moment i jo no hi sigui, ell ja s'espavilarà i menjarà el q li ofereixi el meu marit?

Em sé la teoria, noies, i ja m'han dit q si té gana ja menjarà i q si no, m'esperarà i se'm penjarà del pit tooooota la tarda (i jo, encantada!)... però no puc evitar estar una mica neguitosa i amoïnada pq no ens hem separat mai i no sé pas com reaccionarà. Ains, això de la tornada a la feina, quin tràngol!

Gràcies per avançat, guapes!
Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Torno a la feina i no menja res, només vol pit

EntradaAutor: entrerius » dc. des. 22, 2010 3:53 pm

Ainnnnnssss, com t'entenc canyella!!! tot el que representa la tornada a la feina.....
Les mamis som patidores de mena!!.... però no t'amoïnes abans d'hora.... arribat el moment ja anireu fent el que l'Aran us demani.

- L'aigua ja li oferirà el teu marit quan no hi siguis... i si té set ja beurà. Però si et fa sentir millor, i et serveix per tranquil•litzar-te, doncs proves de donar-li'n una miqueta... sempre et quedaràs més tranquil•la.. :ok:
- El menjar.....tu mateixa ja t'has respòs..... si té gana ja menjarà...i si no t’esperarà i no et deixarà anar en una bona estona per compensar.....

Els primers dies pot ser que siguin una miqueta complicats... però de seguida s'acostumarà. I fins i tot pot ser que tot vagi rodat..... Tot depèn de l'Aran........ per això et dic que no et capfiquis abans d'hora (complicat...ja ho sé... neujor:-) neujor:-) )

Espero que tinguis una molt bona tornada a la feina i que l'Aran s'hi adapti a la perfecció. :-()-)
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dc. des. 22, 2010 3:55 pm

Guapa... ens coneixem, oi?? xx:-D
No tamoïnis... a veure què et diuen les altres mamis de per aquí.
Imatge

Imatge
ariun
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

EntradaAutor: ariun » dc. des. 22, 2010 6:35 pm

Hola guapa, Com t'entenc!!!
A mi em va passar mes o menys, i la meva sogra per ajudar li va donar aigua, i si que en beia, resultat.... en quatre setamanes 50 grams (maleida revisio dels 6 mesos).... o sigui que... vaig haver d'aguantar contra tothom i no li vaig donar cap bibi de suplement, portem 20 mesos de lactancia materna i ara si que menja.
Per mi va ser mes dur el fet que TOTHOM es poses al mig quan vaig començar a treballar que el fet que no menjes res mes.
El meu nebot va estar molt de temps no ingerin res de res, ni aigua, les 9 hores que no hi havia la seva mare. Era mes dur aguantar els comentaris de la sogra criticant-ho que el fet que el nen creixia saludablement.
El nebot va estar 18 mesos de LM, jo embarassada i continuo amb LME, i seguint els consells d'en Carlos, soc a la mes criticada, i et dic de debo que aixo passarà. ANIMS!!! NO ET DESANIMIS!!! SIGUIS FORTA!
Una coseta, el fet que la OMS recomani LME fins als 6 mesos no indica que els nens mostrin interes en els aliments a aquestes edats. Per experiencia he vist nens de 18 mesos que semblen un nen de 6 xupant pa, llepant sopa, i sense mossegar res. Ara tenen casi 2 anys, i no menjen molt, pero ja menjen solid ( res de triturats).
Per tant ja veus, el que has llegit al llibre jo ho he pogut comprovar, i et puc dir que NO PASSA RES!!!!
Disfruta d'aquests dies i no els perdis en aixó! En serio el dia 6 arribara i es igual si aquell dia beu aigua per primera vegada ella ja s'adaptara a la nova situació. No adelantis aconteixements.
BON NADAL I DISFRUTA DE LA LME!!!
Imatge Imatge Imatge
Imatge
canyella

EntradaAutor: canyella » dj. des. 23, 2010 3:03 pm

Gràcies, noies!!!

Entrerius i Ariun, merci pels vostres consells i per reafirmar la meva postura... tinc clar el que vull però tinc moments d'incertesa, de dubte, de pensar si ho estaré fent bé... Tinc amigues amb nadons de 6 i 7 mesos que accepten els aliments super bé, i ja sé que les comparacions són odioses, però no puc evitar mirar-me el meu petit i pensar... algun dia menjarà algun aliment? :)
Merci pel vostre suport i pels ànims!

Ginger!!! Guapa!!! Sí que ens coneixem, sí... FELICITATS, ARLET!!!

Petonassos a totes i Bon Nadal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
canyella

EntradaAutor: canyella » dt. gen. 04, 2011 6:34 pm

Hola boniques!!!

Us explico com ha anat la tornada a la feina...

Ja portem dos dies, així que... prova superada!!! No ha estat pas tan dur com em deia tothom... Passo unes horetes fora de casa, fa molta pena, clar, però després tinc tota la tarda per gaudir del petitó!!!

El primer dia (ahir) l'Aran va estar genial amb el papi, van jugar, van anar de passeig... i no va menjar res de res. Quan vaig arribar a casa me'l vaig trobar dormint, el vaig despertar i a mamar!!!

Avui ha anat un pèl pitjor pq l'Aran s'ha despertat 3 hores abans de l'habitual en ell, ha buscat la teta i com q no l'ha trobat... ha començat a rondinar, pobret meu! Li ha costat molt adormir-se al matí, i entre la son i la gana q devia tenir, estava més tovet. La diferència és q avui, quan jo m'he llevat, ell només ha mamat d'un pit, no ha volgut l'altre, estava super adormidet... i he marxat. Potser és q li faltava mamar més per quedar-se més tip? Ains, com a mare q sóc... sempre patint!!! Avui el meu marit li ha intentat donar pure de verdura i una galeta sense gluten i només ha menjat un terç de la galeta, i prou.

Estic una mica amoïnada. Em quedaria molt més tranquil.la i aniria a treballar més contenta si mengés alguna coseta... Em sento privilegiada per poder deixar el meu fill amb el seu pare, és un regal, però voldria q acceptés algun aliment pq no hagués de passar gana quan no hi sóc... ainssssss... És q a la feina m'hi trobo bé però quan penso q porto el "catering" del meu fill a sobre, i q marxo de casa i el deixo sense aliment... em sento fatal!!!

Bé, necessitava desfogar-me... gràcies per llegir-me...

Petonassos a totes!!! I Bon Any 2011!!!
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::