fruita+llet????
fruita+llet????
Hola!
a veure si algú em pot ajudar...
el meu nen té 6 mesos i després de la fruita de la tarda li dóno el pit. és la única toma de pit que li dono...el meu dubte és si la fruita i la llet són compatibles? algú es troba en aquesta situació?
podria deixar de donar-li el pit però em sap greu....
gràcies per l'ajuda!
a veure si algú em pot ajudar...
el meu nen té 6 mesos i després de la fruita de la tarda li dóno el pit. és la única toma de pit que li dono...el meu dubte és si la fruita i la llet són compatibles? algú es troba en aquesta situació?
podria deixar de donar-li el pit però em sap greu....
gràcies per l'ajuda!
- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Re: fruita+llet????
Hola!!!
Jo de vegades li he donat bibi despres de la fruita quan vem començar perque menjaba molt poquet i em van dir que cap problema,aixi que suposu,la llet del pit tampo passara res.
Em sembla que es al reves,primer llet i despres fruita perque diuen que es "talla" la llet.
Petonets
Jo de vegades li he donat bibi despres de la fruita quan vem començar perque menjaba molt poquet i em van dir que cap problema,aixi que suposu,la llet del pit tampo passara res.
Em sembla que es al reves,primer llet i despres fruita perque diuen que es "talla" la llet.
Petonets
A mi la pediatra em va dir que després de la fruita mentre no arribés a menjar uns 150 ml li donés pit. I de vegades ho faig, depèn del que menja, provo si vol pit i si és així cap problema.
Tranquil.la no hi ha cap problema. La meva nena té un any i li barrejo la fruita amb iogurt. La llet del pit és més digestiva així que no pateixis.
Jo crec que no hi ha problema, però sempre pots consultar la infermera o el pediatra...
Jo tenia el mateix dubte, i li vaig preguntar a una amiga i em va dir que el seu pediatra li havia fet un "rodolí" del que sempre m'enrecordo...
FRUTA Y LECHE, QUE APROVECHE,
LECHE Y FRUTA... CAGARRUTA!
Et semblarà una xorrada, però encara ara, quan hi dubto, penso en aquesta tonteria!!! i em funciona!

Et semblarà una xorrada, però encara ara, quan hi dubto, penso en aquesta tonteria!!! i em funciona!

Durant força temps al Roger desprès de donar-li la fruita també li donava una mica de pit, pel mateix que et passa a tu, perquè era l'única toma que feia al dia. I mai se li va posar malament a part l'infermera em va dir que li podia donar tranquilament sense cap problema.
Ara que és més gran a vegades li barrejo amb iogur.
Ara que és més gran a vegades li barrejo amb iogur.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
TXETA ha escrit:Jo tenia el mateix dubte, i li vaig preguntar a una amiga i em va dir que el seu pediatra li havia fet un "rodolí" del que sempre m'enrecordo...
Et semblarà una xorrada, però encara ara, quan hi dubto, penso en aquesta tonteria!!! i em funciona!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'ha encantat el rodolí!!! JEJEJEJE

moltes gràcies a totes!
Txeta me'n recordaré sempre del rodolí!!
petonets
Txeta me'n recordaré sempre del rodolí!!
petonets
Si no passa res per donar llet despres de la fruita. A mi el pediatre em va dir que el dia que es menges menys de la meitat de la fruita li dongues bibi, aixi que cap problema!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |