Quan començar amb els trossets?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
Moxae
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

Quan començar amb els trossets?

EntradaAutor: Moxae » dc. gen. 26, 2011 5:54 pm

Hola a totes!
El meu nen té gairebé 8 mesos i de moment l´únic aliment sòlid que li dono és el pa (la part del final de la barra li encanta!). M'agradaria que anés provant coses noves, però no sé per quines començar (i la veritat, em fa una mica de por que s'ennuegui..). Com vau començar vosaltres? Amb quins aliments? A quina edat? Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Quan començar amb els trossets?

EntradaAutor: edae » dc. gen. 26, 2011 5:58 pm

Hola Moxae! Enhorabona pel teu petit!

Mira't aquest post, que se'n parla: viewtopic.php?f=16&t=17340

Espero que et serveixi! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Quan començar amb els trossets?

EntradaAutor: tolinso » dc. gen. 26, 2011 9:59 pm

nosaltres no se ben be quan vam comencar... potser als 11 mesos.. pero va ser basicament quan la Julia va mostrar interes per menjar el que menjavem nosaltres. El primer que va menjar a trossets van ser verduretes tallades petites, mandonguilles ben toves, truita, trossets de platan. Aixo es el que recordo, pero de totes maneres va ser algo molt progressiu, i quan li donava nomes trossets, menjava moltiiiiissima menys quantitat que en papilles! de fet, un any despres, menja molt menys en quantitat que no pas quan li feia pures.. pero suposo que es normal :ok: Ah, i el menjar en trossets mai li hem donat nosaltres. Sempre li hem deixat el plat a davant i que s'ho agafes amb els dits. Ara comencem a fer servir forquilla :ok:
Avatar de l’usuari
Moxae
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

Re: Quan començar amb els trossets?

EntradaAutor: Moxae » dv. gen. 28, 2011 5:22 pm

Edae! Gràcies pel link, no l'havia vist! Veig que tens un peque només una miqueta més gran que el meu, enhorabona a tú també!

Tolinso, merci per explicar-me la teva experiència, a veure si poc a poc vaig provant jo també!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::