Quan començar amb els trossets?
Quan començar amb els trossets?
Hola a totes!
El meu nen té gairebé 8 mesos i de moment l´únic aliment sòlid que li dono és el pa (la part del final de la barra li encanta!). M'agradaria que anés provant coses noves, però no sé per quines començar (i la veritat, em fa una mica de por que s'ennuegui..). Com vau començar vosaltres? Amb quins aliments? A quina edat? Moltes gràcies!
El meu nen té gairebé 8 mesos i de moment l´únic aliment sòlid que li dono és el pa (la part del final de la barra li encanta!). M'agradaria que anés provant coses noves, però no sé per quines començar (i la veritat, em fa una mica de por que s'ennuegui..). Com vau començar vosaltres? Amb quins aliments? A quina edat? Moltes gràcies!
Re: Quan començar amb els trossets?
Hola Moxae! Enhorabona pel teu petit!
Mira't aquest post, que se'n parla: viewtopic.php?f=16&t=17340
Espero que et serveixi!
Mira't aquest post, que se'n parla: viewtopic.php?f=16&t=17340
Espero que et serveixi!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
nosaltres no se ben be quan vam comencar... potser als 11 mesos.. pero va ser basicament quan la Julia va mostrar interes per menjar el que menjavem nosaltres. El primer que va menjar a trossets van ser verduretes tallades petites, mandonguilles ben toves, truita, trossets de platan. Aixo es el que recordo, pero de totes maneres va ser algo molt progressiu, i quan li donava nomes trossets, menjava moltiiiiissima menys quantitat que en papilles! de fet, un any despres, menja molt menys en quantitat que no pas quan li feia pures.. pero suposo que es normal
Ah, i el menjar en trossets mai li hem donat nosaltres. Sempre li hem deixat el plat a davant i que s'ho agafes amb els dits. Ara comencem a fer servir forquilla 
Edae! Gràcies pel link, no l'havia vist! Veig que tens un peque només una miqueta més gran que el meu, enhorabona a tú també!
Tolinso, merci per explicar-me la teva experiència, a veure si poc a poc vaig provant jo també!
Tolinso, merci per explicar-me la teva experiència, a veure si poc a poc vaig provant jo també!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |