Iogurts de Soja

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
ArnauLluc
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 3:15 pm

Iogurts de Soja

EntradaAutor: ArnauLluc » dv. març 04, 2011 2:12 pm

En Lluc té intol·lerància amb la proteïna de la Llet de Soja i el pediatre m'aconsella que despres de la fruita li doni mig iogurt de soja pq quedi una mica més tip. Els iogurts que trobo són de soja amb més coses o de Soja i sucre, no m'agrada donar-li els iogurts amb sucre ara farà 8 mesos, és massa petit.
M'agradaria si algú en dóna els seus fills on els troba pq estiguin una mica bé.
Gràcies
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Iogurts de Soja

EntradaAutor: noviachuky » dv. març 04, 2011 8:01 pm

Hauràs de comprar-los en alguna herboristeria, als supermercats només n'hi han de "sabors"

Petons
Imatge

Imatge
yana.0
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dv. març 04, 2011 9:12 pm

Nosaltres li comprem els sojade naturals, sense sucre, i li agraden força. Els comprem a l'herbolisteria o a botigues online.
Imatge
Imatge
sunset1980
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: sunset1980 » dv. març 04, 2011 10:38 pm

Jo també li he donat els sojade. Però ara fa una temporada que no n'ho dono perquè he llegit que no es gaire bo donar soja a bebés tan petits, la meva nena de 10 mesos i és al·lèrgia a laproteïna de llet de vaca. La pediatra també em va dir que n'hi donés com a postre o a mig matí però després d'haver llegit un munt de coses no estic del tot tranquila amb la soja.... Ara hem provat amb els iogurts d'avena i li agraden força.

Una abraçada! :-)
Imatge
ArnauLluc
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 3:15 pm

EntradaAutor: ArnauLluc » dl. març 07, 2011 11:46 am

Moltes gràcies a totes buscare aquests de sojade.
yana.0

EntradaAutor: yana.0 » dl. març 07, 2011 8:36 pm

sunset1980 ha escrit:Jo també li he donat els sojade. Però ara fa una temporada que no n'ho dono perquè he llegit que no es gaire bo donar soja a bebés tan petits, la meva nena de 10 mesos i és al·lèrgia a laproteïna de llet de vaca. La pediatra també em va dir que n'hi donés com a postre o a mig matí però després d'haver llegit un munt de coses no estic del tot tranquila amb la soja.... Ara hem provat amb els iogurts d'avena i li agraden força.

No sabia que en feien d'avena, els compres a l'herbolisteria també? Quina marca son?
Imatge
Imatge
sunset1980
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: sunset1980 » dt. març 08, 2011 10:02 pm

yana els iogurts d'avena també els compro a una dietètica, costen una mica de trobar, no els tenen a tot arreu. Són de la marca DANIVAL BIO, venen amb paquets de 2 i hi posa "LES DESSERTS VÉGÉTAUX" AVOINE. Aquests són refrigerats, jo els hi compro només d'avena però em sembla que també n'hi ha de sabors.
A la meva petita li encanten! Ja em diràs a veure què tal.
Un cop n'hi vaig comprar uns altres també d'avena i amb gustet de vainilla també molt bons i uns de mandarina. Ara no en tinc cap i no recordo la marca, sé que aquests no eren refrigerats. Quan en torni a comprar ja et diré la marca, ok?
Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. març 08, 2011 10:28 pm

Hola!
Al Veritas hi ha iogurs de civada (avena) marca "veritas", i per tant bastant bé de preu (ara, cal tenir un Veritas a prop...)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
yana.0

EntradaAutor: yana.0 » dc. març 09, 2011 12:44 pm

Gràcies sunset i ponioleta, avui aniré a la dietetica a veure si me'n poden portar, lo del veritas ho tinc més difícil, hauria de baixar a barna.

Jo us diré si n'he trobat i li agraden!
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::