Iogurts de Soja
Iogurts de Soja
En Lluc té intol·lerància amb la proteïna de la Llet de Soja i el pediatre m'aconsella que despres de la fruita li doni mig iogurt de soja pq quedi una mica més tip. Els iogurts que trobo són de soja amb més coses o de Soja i sucre, no m'agrada donar-li els iogurts amb sucre ara farà 8 mesos, és massa petit.
M'agradaria si algú en dóna els seus fills on els troba pq estiguin una mica bé.
Gràcies
M'agradaria si algú en dóna els seus fills on els troba pq estiguin una mica bé.
Gràcies
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Iogurts de Soja
Hauràs de comprar-los en alguna herboristeria, als supermercats només n'hi han de "sabors"
Petons
Petons
Nosaltres li comprem els sojade naturals, sense sucre, i li agraden força. Els comprem a l'herbolisteria o a botigues online.
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
Jo també li he donat els sojade. Però ara fa una temporada que no n'ho dono perquè he llegit que no es gaire bo donar soja a bebés tan petits, la meva nena de 10 mesos i és al·lèrgia a laproteïna de llet de vaca. La pediatra també em va dir que n'hi donés com a postre o a mig matí però després d'haver llegit un munt de coses no estic del tot tranquila amb la soja.... Ara hem provat amb els iogurts d'avena i li agraden força.
Una abraçada!
Una abraçada!

Moltes gràcies a totes buscare aquests de sojade.
sunset1980 ha escrit:Jo també li he donat els sojade. Però ara fa una temporada que no n'ho dono perquè he llegit que no es gaire bo donar soja a bebés tan petits, la meva nena de 10 mesos i és al·lèrgia a laproteïna de llet de vaca. La pediatra també em va dir que n'hi donés com a postre o a mig matí però després d'haver llegit un munt de coses no estic del tot tranquila amb la soja.... Ara hem provat amb els iogurts d'avena i li agraden força.
No sabia que en feien d'avena, els compres a l'herbolisteria també? Quina marca son?
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
yana els iogurts d'avena també els compro a una dietètica, costen una mica de trobar, no els tenen a tot arreu. Són de la marca DANIVAL BIO, venen amb paquets de 2 i hi posa "LES DESSERTS VÉGÉTAUX" AVOINE. Aquests són refrigerats, jo els hi compro només d'avena però em sembla que també n'hi ha de sabors.
A la meva petita li encanten! Ja em diràs a veure què tal.
Un cop n'hi vaig comprar uns altres també d'avena i amb gustet de vainilla també molt bons i uns de mandarina. Ara no en tinc cap i no recordo la marca, sé que aquests no eren refrigerats. Quan en torni a comprar ja et diré la marca, ok?
A la meva petita li encanten! Ja em diràs a veure què tal.
Un cop n'hi vaig comprar uns altres també d'avena i amb gustet de vainilla també molt bons i uns de mandarina. Ara no en tinc cap i no recordo la marca, sé que aquests no eren refrigerats. Quan en torni a comprar ja et diré la marca, ok?
Hola!
Al Veritas hi ha iogurs de civada (avena) marca "veritas", i per tant bastant bé de preu (ara, cal tenir un Veritas a prop...)
Al Veritas hi ha iogurs de civada (avena) marca "veritas", i per tant bastant bé de preu (ara, cal tenir un Veritas a prop...)
Gràcies sunset i ponioleta, avui aniré a la dietetica a veure si me'n poden portar, lo del veritas ho tinc més difícil, hauria de baixar a barna.
Jo us diré si n'he trobat i li agraden!
Jo us diré si n'he trobat i li agraden!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |