"potitos"

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
neus10
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

"potitos"

EntradaAutor: neus10 » dc. març 16, 2011 7:55 pm

Hola noies!
Diumenge marxem tot el dia fora i no se com fer-ho per preparar la papilla de fruita. Si la faig al matí, tinc por que es passi i que agafi mal gust. Ja li costa menjar la fruita que si a sobre té mal gust... Havia pensat de comprar un potito i donar-li; quina casa em recomaneu?
Gràcies!
Imatge

Imatge
Elbereth
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: "potitos"

EntradaAutor: Elbereth » dc. març 16, 2011 7:57 pm

Jo els hi dono els naturnes multifrutas y les encanta!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. març 16, 2011 8:00 pm

I si fas compota? Cou la fruita a la babycook (poma, pera, plàtan...) i la tritures amb el suc que treu, així pot aguantar tot el dia. És com els "potitos" però més casolà.
Corda
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

EntradaAutor: Corda » dc. març 16, 2011 8:02 pm

Tot és provar-ho, els potitos als meus fills sempre els hi han agradat, no he tingut problema i per un dia no passa res!
Lele
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

EntradaAutor: Lele » dc. març 16, 2011 8:03 pm

Hola,

Jo com la neuetes...

El meu mai ha estat de menjar fruita triturada i mai li he donat potitos. Si me n'havia d'anar, li feia compota de poma o de pera (en un casso la fruita a trossets amb una mica d'aigua) i així no es feia malbé.

Al cap i a la fi tots els potitos són compotes...

Que vagi bé!!
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dc. març 16, 2011 8:12 pm

neus10 ha escrit:Hola noies!
Diumenge marxem tot el dia fora i no se com fer-ho per preparar la papilla de fruita. Si la faig al matí, tinc por que es passi i que agafi mal gust. Ja li costa menjar la fruita que si a sobre té mal gust... Havia pensat de comprar un potito i donar-li; quina casa em recomaneu?
Gràcies!

jo, a l'escoleta on anava abans, li portava jo la fruita, Li feia jo el mati, la tancava ben hermetica, i a la tarda estava perfecte :ok: diuen que perd una mica de vitamines passades unes hores... pero el gust era ben bo :ok:
neus10

EntradaAutor: neus10 » dc. març 16, 2011 8:21 pm

Ostres! no havia caigut amb la compota! Doncs si que la faré a la babycook (que per cert, gran invent!). Una pregunta: la papilla li poso poma, pera i plàtan a la babycook tal i com diu les instruccions però i el suc de la taronja li poso o no? Dedueixo que no, però no sé...
Merci!
Imatge

Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dc. març 16, 2011 8:31 pm

Jo no li posava mai la taronja quan feia compota, sempre era pera+plàtan o poma+pera o poma+plàtan, per un dia no passa res que no hi hagi la taronja. :ok:
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dc. març 16, 2011 8:37 pm

Nosaltres algun dia que hem sortit li hem donat la del Milupa, sap a compota, esta bo.
Joona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dv. març 06, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Joona » dc. març 16, 2011 8:37 pm

A la meva mai li han agradat els potitos... jo el que li feia és compota de poma i pera, a vegades amb plàtan també, però no li trionfava massa. Li triturava tot amb el "suquillo" que feia la fruita a la mateixa babycoock i la posava ben hermètic en un termo (estri bàsic pels nens pro babycoock i anti potitos).

De suc de taronja no li posava. Per un dia que no en mengi no passa res de res!
Tahire
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 11, 2008 9:49 am

EntradaAutor: Tahire » dj. març 17, 2011 7:21 am

Doncs nosaltres sempre que marxem fora li donem per berenar potito de fruita, normalment agafem els de la nestlé (macedonia amb cereals, poma i plàtan amb galeta, fruites variades...) tots li agraden! I per un dia que li donis no passa res.
sek
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

EntradaAutor: sek » dj. març 17, 2011 8:23 am

això va a nen... com sempre. El meu NO SUPORTA els potitos, així que res de res. I la compota tampoc és la seva passió, així que res. Sempre que hem sortit (que no han estat poques vegades) faig la fruita al matí, termo i a l'hora de berenar cap a dins! I no li fa cap fàstic, com si fos acabada de fer. Sí que queda una capeta negra, si no t'agrada li treus, però ja et dic que el meu, per exemple, tant li fa. TAnt poc escrupuós per això i, en canvi el que és artificial o diferent res d eres...
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. març 17, 2011 8:41 am

prova-ho abans, la meva preferia un potito a la compota.
La compota l'odia, no li agrada gens.

Jo els únics potitos que he fet servir se fruita han estat els de Hipp, que son els que he trobat de gust més similar a la fruita.
Els barrejats són una mica àcids, però si no vols sorpreses, els de poma i pera tenen un gust dolçet i li van agradar força.
La Lia ja és tota una princesa!
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. març 17, 2011 9:53 am

Al principi em negava tirar de potito, i m'entestava a fer-li la fruita (amb compota) a casa, però és q passades unes hores, allò feia una pinta q... jo no m'ho hagués menjat pas. Total q vaig provar els potitos i la veritat la nena encantada de la vida! Es menjava molt millor els potitos q la fruita. Sempre hem agafat els de la Hero o els de la Nestlés (els Naturnés no li van agradar gens)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
pepwallace
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 8:37 am

EntradaAutor: pepwallace » dj. març 17, 2011 12:47 pm

nosaltres mai els hi hem donat potitos. Ens vem comprar un "turmix" sense fils (amb bateria) i ens emportem el turmix i la fruita. A l'hora de berenar ho triturem en un pot i ja tenim el berenar fet ! És més feina però és més sa per ells.

El turmix també ens ha anat bé en el cas d'estar fora i haver de barrejar la llet amb els cereals, ja que "manualment" no s'acaben de barrejar bé.
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dj. març 17, 2011 2:33 pm

Doncs no està mal la idea del turmix amb bateria...
ninoneta
Entrades: 167
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:23 pm

EntradaAutor: ninoneta » dj. març 17, 2011 4:17 pm

També li podrieu prendre un plàtan o una pera i aixafar-li al mateix moment de menjar-ho...
Imatge
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dj. març 17, 2011 10:21 pm

pepwallace ha escrit:nosaltres mai els hi hem donat potitos. Ens vem comprar un "turmix" sense fils (amb bateria) i ens emportem el turmix i la fruita. A l'hora de berenar ho triturem en un pot i ja tenim el berenar fet ! És més feina però és més sa per ells.

El turmix també ens ha anat bé en el cas d'estar fora i haver de barrejar la llet amb els cereals, ja que "manualment" no s'acaben de barrejar bé.

Si però les criatures ja porten prous trastos que si a sobre has de carregar els electrodomèstics....vbufff no se
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. març 18, 2011 8:02 am

neus10, a l'Arnau, el puré de fruites li faig sempre amb la Babycook, excepte alguns dies que li dono a trossets. Com ja t'han dit, per un dia que no hi posis suc de taronja no passa res; apart de poma, pera i plàtan, pots afegir un parell o tres de galetes i queda boníssim, al meu nen li encanta!
neus10

EntradaAutor: neus10 » dt. març 22, 2011 9:17 pm

Hola noies! Primer de tot gràcies pels vostres consells i dir-vos que finalment li vaig fer la compota i no li vaig posar la taronja tal i com algunes em vareu dir. El resultat va ser extraordinari >.-<: ! Se la va menjar molt bé. Aquest dissabte tornem a tenir costellada i farem el mateix.
Gràcies!
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::