Peix, quan?
Peix, quan?
Hola a totes!!
La meva pediatra diu que als 8 mesos podem introduïr el peix a la petita, pero crec haver llegit a altres llocs que el peix s'ha d'introduïr als 10-12 mesos. Cada pediatra diu una cosa i no se si esperar-me, total de pollastre i vedella ja en menja i amb això ja té proteïna i ferro, no?
Quan li heu donat vosaltres?
La meva pediatra diu que als 8 mesos podem introduïr el peix a la petita, pero crec haver llegit a altres llocs que el peix s'ha d'introduïr als 10-12 mesos. Cada pediatra diu una cosa i no se si esperar-me, total de pollastre i vedella ja en menja i amb això ja té proteïna i ferro, no?
Quan li heu donat vosaltres?
- BertaPuntí
- :: puça

- Entrades: 46
- Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm
Re: Peix, quan?
Hola! Nosaltres hem començat ara amb els nou mesos, si bé el pediatre volien que ho fessim amb sopa de semola i peix, nosaltres ho fem amb verdura i li donem un dia si i un altre no per la nit per sopar. De moment portem 3 setmanes i ha anat molt bé!!! De moment en Quim ha provat el lluç i el gall i li ha encantat!!
Nosaltres vam començar als 9 mesos amb el peix blanc, al vapor o a la planxa.
nosaltres tambe els 9 mesos
Veig que totes als 9... Doncs m'esperaré als 9!
Moltes Gràcies!
Moltes Gràcies!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
- minimandarina
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm
Nosaltres som de "millor tard que massa aviat" i fem una introducció força tardana dels aliments potencialment al·lergènics. Així, introdueixo el peix blanc a l'any (com l'ou, els fruits vermells, cítrics i exòtics), el blau als 18 mesos i el marisc als 24.
nosaltres també introduim el peix blau als 18 i el marisc als 24, però el peix blanc als 9
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |