QUANTA FRUITA DONEU??
QUANTA FRUITA DONEU??
Hola a totes!!
He començat amb la fruita i tinc uns quants dubtes;
Avui la menudeta ha berenat; 1 pera+ 1/2 platan + 2 galletetes sense gluten (taronja no n'he posat pq no li agrada massa). Trobeu que és suficient??? perquè llavors al dia ella sol fa 3 bibes pq el de la tarde se'l salta.
Ella fa;
9h: 150
13h: 150 o 180 +1 cereals
17h: papilla fruita
21h: 180 + 2 cereals (ja no demana cap bibe més fins al del matí, es molr dormilega!!!)
Que trobeu?? no penseu que és poca llet??
Avui la menudeta ha berenat; 1 pera+ 1/2 platan + 2 galletetes sense gluten (taronja no n'he posat pq no li agrada massa). Trobeu que és suficient??? perquè llavors al dia ella sol fa 3 bibes pq el de la tarde se'l salta.
Ella fa;
21h: 180 + 2 cereals (ja no demana cap bibe més fins al del matí, es molr dormilega!!!)
Re: QUANTA FRUITA DONEU??
Hola patr28 jo ja t'ho vaig dir a un altre post que penso que la teva filla menja bones quantitats i bé, penso que et preocupes massa, tu tranquila que segur que està perfecte, la meva té 8m i només menja uns 100g de fruita i només li agrada la de potito o sigui que ja veus, i tal com et vaig dir al altre post la teva menja molt més que la meva si això et tranquilitza!!! Tranqui guapa 
http://www.youtube.com/watch?v=vKioOmhIfGU
http://www.youtube.com/watch?v=vKioOmhIfGU
emanens l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 6:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
jo penso que està bé.
la meva fa al matí pit, dinar pit, berenar fruita (normalment un troçet petit de pera, platan, poma i taronja) i vespre bibe gros, de 250 amb cereals (es molt pero la tia ho vol) i abans de dormir pit.
la meva fa al matí pit, dinar pit, berenar fruita (normalment un troçet petit de pera, platan, poma i taronja) i vespre bibe gros, de 250 amb cereals (es molt pero la tia ho vol) i abans de dormir pit.
Ets tú mateixa la que has de veure si després de berenar la fruita o durant el dia, entre presa i presa de bibe, si es queda amb gana o no, encara que penso que si es menja tota una 1 pera sencera + mig plàtan + 2 galetes a la papilla ja es déu quedar ben tipa, un altre cosa seria que sols menjés unes cullerades de la fruita, llavors dóna-li un bibe ni que sigui de 90-100ml. Pensa un moment... Si tinguessis que berenar cada dia tot això com estaries? Segur que ben plena!!!
Però ja et dic, ets tu la que has d´estar a la guaita, potser desde les 9 del matí fins l´hora de dinar té gana entre mitjes perquè no s´ha begut el bibe sencer abans i potser una mica de llet sola li estaría bé... no sé... això és un cosa molt de la bebé i tú.
No estic gaire posada amb els bibes però dic jo que les necessitats d´un bebé seràn les mateixes en un nen de pit que de bibi... A veure si un altra forera pot ajudar-te més!

Però ja et dic, ets tu la que has d´estar a la guaita, potser desde les 9 del matí fins l´hora de dinar té gana entre mitjes perquè no s´ha begut el bibe sencer abans i potser una mica de llet sola li estaría bé... no sé... això és un cosa molt de la bebé i tú.
No estic gaire posada amb els bibes però dic jo que les necessitats d´un bebé seràn les mateixes en un nen de pit que de bibi... A veure si un altra forera pot ajudar-te més!

- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Si acaba de començar amb la fruita, tranquila que és suficient.
Prova de posar-li també un tros de poma, no cal sencera, però tranquila que vas bé. També li poses dues galetes.
La qüestió és s'ho acaba tot? veus que es queda amb gana? Si s'ho meja i es queda tan a gust doncs tranquila que tot va bé.
Prova de posar-li també un tros de poma, no cal sencera, però tranquila que vas bé. També li poses dues galetes.
La qüestió és s'ho acaba tot? veus que es queda amb gana? Si s'ho meja i es queda tan a gust doncs tranquila que tot va bé.
La Lia ja és tota una princesa!
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
patri28 ha escrit:Hola a totes!!
Ella fa;
De llet no ho sé, pq si no te'n demana més deu ser que està tipa i no en vol... però per berenar menja molt! amb l'estòmac petit que tenen menjar tot això! buff, vols dir que t'ho menjaries tu per berenar? Potser perquè s'alimenti més, si la veus faltada de pes, canviar tanta fruita per llet... no? és que la fruita no els alimenta gaire...
Jo penso que està molt bé el que menja de fruita!!!!!!La Paula te 7 mesos i mig i es menja 1/2pera, 3/4 de platan, 1 taronja esprimida i dos galetes milupa!!!! amb total entre 120 i 180 ml de fruita!!!!
sandrajuli ha escrit:Per berenar menja molt! amb l'estòmac petit que tenen menjar tot això! buff, vols dir que t'ho menjaries tu per berenar?
Jo no m'ho menjaria, és molta quantitat!!Penso que les mares ens preocupem massa..i tal com et diuen fs-te la pregunta: t'ho menjaries tu tanta quantitat? doncs imagina ells que tenen l'estomac 10 vegads més petit!!!!! La meva per berenar s menja maxim uns 100gr de fruita, i la veritat és que jo 200gr per berenar penso que és molt i que atipa molt ! Sobretot no volgueu seguir les quantitats estrictes que us diuenal paper del cAP, perque la infermera mateixa em va dir que hi indiquen bastant més del que es recomana perquè no hi hagués nens que es quedin amb gana, però que les quantitats estan exagerades.
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
mireu, si teniu uns minuts aquest video que ha penjat la Julyet en un altre post... també serveis per això que parleu...
Moltes gràcies Sandrajuli!!!
M'he mirat el video del Carlos González i m'ha encantat!!
Molt útil!!
M'he mirat el video del Carlos González i m'ha encantat!!
Molt útil!!
- ruthiona
- :: peixet

- Entrades: 294
- Membre des de: dj. set. 23, 2010 11:43 am
- Ubicació: Torroella de Montgrí
gràcies pel video d'en Carlos G!!!! M'he rigut molt i m'ha quedat més clar tot!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |