Plat termo: es útil?
Plat termo: es útil?
Hola,
Ara començarem amb les primeres farinetes, vull comprar la cullera de silicona i una vaixella infantil. Estava dubtant si comprar una d'aquestes vaixelles que porten un plat termo o, és una tonteria?
Gràcies
Ara començarem amb les primeres farinetes, vull comprar la cullera de silicona i una vaixella infantil. Estava dubtant si comprar una d'aquestes vaixelles que porten un plat termo o, és una tonteria?
Gràcies
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Plat termo: es útil?
Nosaltres no l'hem fet servir mai, és més, el rosset el fa servir per jugar a la banyera...

A nosaltres ens van regalar el plat amb el termo i tampoc el vaig fer servir gaire. Jo vaig començar a donar-li les farinetes al gener i algun dia el vaig utilitzar. Els que he regalat sempre ho he fet amb el termo.

- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Jajaja!! A mi me'l van regalar i l'utilitzava al principi, però al final l'he fet servir més pel contrari!!! hi poso aigua freda per a que se li refredi el menjar i no es cremi jajaja quina paradoxa! 

Jo no ho he fet servir mai..........de fet no en tinc però no és una cosa que trobi a faltar
Nosaltres no n'hem tingut mai i tampoc no l'hem trobat a faltar.
Hola,
Doncs jo encara el tinc per estrenar, i ja fa més de dos anys que el tinc a l'armari... resulta que li agrada el menjar fred!!!
Doncs jo encara el tinc per estrenar, i ja fa més de dos anys que el tinc a l'armari... resulta que li agrada el menjar fred!!!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Nosaltres no el tenim i tampoc no l'hem trobat a faltar, de fet ni sabia que existia!

Gràcies per les vostres respostes!
Compraré un plat normal. Hi ha tantes coses que de veritat no són necessàries, prefereixo preguntar a les mamis primer.
Compraré un plat normal. Hi ha tantes coses que de veritat no són necessàries, prefereixo preguntar a les mamis primer.
NO
A nosaltres no ens va servir per a res.
A nosaltres no ens va servir per a res.
Nosaltres en vam comprar un i un cop a casa, ens ho vam rumiar i el vam tornar. La veritat és que no l'he trobat pas a faltar.
Jo no l'he tingut mai amb cap dels tres fills i tampoc l'he trobat a faltar. De fet als meus els hi agrad el menjar tebi tirant a fred... com estigui una mica calent l'escupen.
NO
A nosaltres ens en van regalar dos i un el vaig fer servir un parell de cops per fer-li farinetes de cereals però com que no li agraden massa ja no el vaig fer servir més i ara el faig servir per posar-hi aigua freda a vegades perquè se li refredi el menjar perquè és un ansies i es cremaria. la majoria de vegades vaig amb els plats de plàstic tipics i fem mes via.
Si te l'has de comprar decididament jo no te'l recomano, millor una vaixella normal de plàstic
A nosaltres ens en van regalar dos i un el vaig fer servir un parell de cops per fer-li farinetes de cereals però com que no li agraden massa ja no el vaig fer servir més i ara el faig servir per posar-hi aigua freda a vegades perquè se li refredi el menjar perquè és un ansies i es cremaria. la majoria de vegades vaig amb els plats de plàstic tipics i fem mes via.
Si te l'has de comprar decididament jo no te'l recomano, millor una vaixella normal de plàstic
no crec que sigui útil. Com ja t'han dit altres mares, no és un estri massa necessari!!! 
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Nosaltres també el tenim i no l'hem fet servir mai. Fem servir gots, plats i bowls d'Ikea que van de conya i a més es poden ficar al microones. 
Aquest mati he comprat dos plats d'Avent normals, que m'han fet gràcia; he vist que podien anar al rentaplats i al microones. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |