ROBOT CUINA PER BEBES
ROBOT CUINA PER BEBES
Hola a tothom!
El meu nen ha de començar amb les papilletes i tinc un familiar que m´ha dit que si volem ens regala un robot d´aquests per cuinar per nens.
Em podríeu recomanar quin comprar??Babycook, Avent, Chicco....etc. No en tinc ni idea!!!I tampoc sé si realment són útils.
Moltes gràcies!
El meu nen ha de començar amb les papilletes i tinc un familiar que m´ha dit que si volem ens regala un robot d´aquests per cuinar per nens.
Em podríeu recomanar quin comprar??Babycook, Avent, Chicco....etc. No en tinc ni idea!!!I tampoc sé si realment són útils.
Moltes gràcies!
Re: ROBOT CUINA PER BEBES
Babycook!!!!!!!!!
Jo tinc la Babycook i n´estic encantada!!!!!!
A mi una amiga que no l'utilitzava em va donar el seu babypappa (crec que es de la Chicco) i de fabula!!!!

Hola,
Quan va néixer el Jordi em van regalar la babycook i quan va néixer el Carles, la de la Chicco, i totes dues són fantàstiques!! Si n'hagués de triar una no sé quina agafaria, totes dues van la mar de bé.
Petonets
Quan va néixer el Jordi em van regalar la babycook i quan va néixer el Carles, la de la Chicco, i totes dues són fantàstiques!! Si n'hagués de triar una no sé quina agafaria, totes dues van la mar de bé.
Petonets

- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Doncs jo tinc la Avent i va molt bé també. El servei tècnic de conya (molt ràpids i eficients, tenen recanvis de tot. Per cert, que el vaig necessitar perquè vam cremar una peça per culpa de la vitroceràmica eh, no per la màquina en sí! jeje).
Els inconvenients que li trobo a l'Avent són:
- La fulla que servex per triturar, és una peça com allargada cap amunt, buida per dins però inaccessible per netejar-ho! (només hi pots passar aigua, però no t'hi arriba cap estri per fregar-ho...). Això és el pitjor de la màquina!
- la cubeta on poses els aliments, té com una part de plàstic a dins al mig, que a l'hora de netejar-ho si no vigiles t'hi rasques i molesta.
- La part on va a parar l'aigua condensada quan cuines al vapor, està ple de "raconets" difícils de netejar.
Els avantatges:
- Amb el mateix estri, cuines, i tritures, només girant la cubeta aquesta. No has de treure cap part ni res, ccom passa amb la babycook, que has de canviar els aliments de recipient.
- En 15 o màxim 20 minuts tens el menjar fet, i queda molt bo.
- Té bastanta capacitat, diria que és una de les més grans. Tot i així et poden sortir màxim 2 racions...
- Tritura ràpid i molt bé, pots deixar-ho amb més grumolls o menys, o super fi, en un moment. (la babycook és molt lenta amb aquest aspecte pel que vaig poder veure un dia).
- Al ser vertical, ocupa poc espai a la cuina, i tots els estris queden recollits en el mateix lloc (thi cap una cosa dins l'altra quan no l'estàs fent servir)
Si ara me l'hagués de tornar a comprar... potser faria la Babycook, perquè és molt fàcil de netejar, tot i que estic molt contenta amb l'Avent.
Els inconvenients que li trobo a l'Avent són:
- La fulla que servex per triturar, és una peça com allargada cap amunt, buida per dins però inaccessible per netejar-ho! (només hi pots passar aigua, però no t'hi arriba cap estri per fregar-ho...). Això és el pitjor de la màquina!
- la cubeta on poses els aliments, té com una part de plàstic a dins al mig, que a l'hora de netejar-ho si no vigiles t'hi rasques i molesta.
- La part on va a parar l'aigua condensada quan cuines al vapor, està ple de "raconets" difícils de netejar.
Els avantatges:
- Amb el mateix estri, cuines, i tritures, només girant la cubeta aquesta. No has de treure cap part ni res, ccom passa amb la babycook, que has de canviar els aliments de recipient.
- En 15 o màxim 20 minuts tens el menjar fet, i queda molt bo.
- Té bastanta capacitat, diria que és una de les més grans. Tot i així et poden sortir màxim 2 racions...
- Tritura ràpid i molt bé, pots deixar-ho amb més grumolls o menys, o super fi, en un moment. (la babycook és molt lenta amb aquest aspecte pel que vaig poder veure un dia).
- Al ser vertical, ocupa poc espai a la cuina, i tots els estris queden recollits en el mateix lloc (thi cap una cosa dins l'altra quan no l'estàs fent servir)
Si ara me l'hagués de tornar a comprar... potser faria la Babycook, perquè és molt fàcil de netejar, tot i que estic molt contenta amb l'Avent.
Babycook (però no soc objectiva, només he porvat la babycook)
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
A mi m'han regalat la Babycook i la de Chicco, i per mi molt millor la de Chicco. El meu marit tambè ho diu.
De la Chicco m'agrada el display on pots posar el temps que tu vols i veure quant temps li falta per acabar. Amb la Babycook no ho pots saber, l'engegues i au. A mes quan acaba pita, que tambè va be si estas fent feina.
Quan acaba el temps la de Chicco s'apaga, la Babycook continua escalfant perque el menjar no es refredi pero no m'agrada pq si em despisto el menjar crema i el peque es posa nerviós.
L'helix de la Chicco es com una batedora, es treu be per netejar. La babycook esta l'helix acoplada al fons, per treure-la has de fer una manipulació i treure una peça i he estat a un tris de perdre-la algun cop, si et fa mandra treure-la costa força de netejar sota l'helix.
La babycook si que te mes accesoris, tinc un per fer arros i pasta, pero el cert es que no ho fet servir mai.
De capacitat son molt similars.
A veure si se m'acut res mes.
De la Chicco m'agrada el display on pots posar el temps que tu vols i veure quant temps li falta per acabar. Amb la Babycook no ho pots saber, l'engegues i au. A mes quan acaba pita, que tambè va be si estas fent feina.
Quan acaba el temps la de Chicco s'apaga, la Babycook continua escalfant perque el menjar no es refredi pero no m'agrada pq si em despisto el menjar crema i el peque es posa nerviós.
L'helix de la Chicco es com una batedora, es treu be per netejar. La babycook esta l'helix acoplada al fons, per treure-la has de fer una manipulació i treure una peça i he estat a un tris de perdre-la algun cop, si et fa mandra treure-la costa força de netejar sota l'helix.
La babycook si que te mes accesoris, tinc un per fer arros i pasta, pero el cert es que no ho fet servir mai.
De capacitat son molt similars.
A veure si se m'acut res mes.
jo tinc la babycook i estic encantada, es la millor compra que he fet. Me l'emporto fins i tot quan anem de viatge perque no ocupa gaire lloc
Mya ha escrit:Jo tinc la Avent! Encara no l'he fet servir pq el peque no pren papilles, però a la botiga em van comentar que era millor que la Babycook pq bulls i tritures amb el mateix cassó!És una xorradeta però mira....
Mmmmm, es que la gràcia de la cassoleta es que queda com fet al vapor, un cop acaba de coure li treus l'aigua i aixi queda textura espesseta. No se com deu anar a l'Avent...

- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
roser a. ha escrit:Mya ha escrit:Jo tinc la Avent! Encara no l'he fet servir pq el peque no pren papilles, però a la botiga em van comentar que era millor que la Babycook pq bulls i tritures amb el mateix cassó!És una xorradeta però mira....
Mmmmm, es que la gràcia de la cassoleta es que queda com fet al vapor, un cop acaba de coure li treus l'aigua i aixi queda textura espesseta. No se com deu anar a l'Avent...
Amb l'avent, l'aigua queda a la tapa de la cassoleta (que quan estàs coent al vapor queda a la base, perquè la cassoleta aquesta es gira), i quan s'acaba de coure, pots treure l'aigua o no, depèn del que vulguis. La tapa té un foradet per on pots treure l'aigua per decantació sense haver de destapar-ho.
Per cert, que l'Avent també pita quan se li acaba l'aigua (poses l'aigua segons el temps que hagi de funcionar la màquina)
babycook, sens dubte! per mi és una avanatatge que hagi de passar el menjar de la cassoleta perquè així llenço l'aigua del vapor i hi poso caldo per triturar, queda més bo!!! si ho triturés tot sense canviar-ho de lloc, hi hauria de deixar la mateixa aigua que ha fet el vapor... no sé si m'explico. 

Jo tinc la babycook i perfecte!!!!
I si t'interessa una amiga meva es ven la Chicco. No la ha usat i la te nova en caixa! La ven per 60 euros! Deixo foto! Salut!!
I si t'interessa una amiga meva es ven la Chicco. No la ha usat i la te nova en caixa! La ven per 60 euros! Deixo foto! Salut!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Elbereth l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 29, 2011 8:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
jo em vaig resistir fins a l'ultim moment de comprar-la (la nena ja menjava papilles) però quan l avaig comprar aprofitant una oferta doncs mira encantada de la vida amb la Babycook, ara ja gairebé no la faig servir per que és petita de capacitat, però li penso regalar a una amiga que tindrà una nena.
La Lia ja és tota una princesa!
com moltes de vosaltres la babycook.!!!
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Jo només he provat la babycook i estic encantada!! Quan la vaig anar a comprar el de la botiga em va dir que sense dubte la millor la babycook, però està calr que hi ha mercat per tot. no tots tenim les mateixes necessiats, però segur que compris la que compris li treuràs partit! 

Jo trobo que el gran avantatge de la Babycook és el poc espai que ocupa, i que és molt fàcil d'emportar amunt i avall. Jo tinc la de l'Imaginarium que em van regalar i no l'he fet servir, perquè era un trasto molt gros que no em serveix per emportar-me-la quan anem a passar el cap de setmana a casa els sogres, per exemple, o de vacances o el que sigui, i per mi això és un gran avantatge. També he dir que l'inconvenient que té és que és de poca capacitat, la de l'imaginarium crec que és el doble.
canyella9 ha escrit:babycook, sens dubte! per mi és una avanatatge que hagi de passar el menjar de la cassoleta perquè així llenço l'aigua del vapor i hi poso caldo per triturar, queda més bo!!! si ho triturés tot sense canviar-ho de lloc, hi hauria de deixar la mateixa aigua que ha fet el vapor... no sé si m'explico.
Canyella no entenc a què et refereixes..jo el que faig és que la aigua que ha usat per fer el vapor la barrejo amb les verdures i tot triturat i llestos (si no hi barrejava tota l'aigua que ha fet servir em quedava la papilla massa espessa i immenjable)
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Jo també hi barrejava l'aigua amb les verdures...
I si per exemple feia coure espinacs, per exemple, i no he fet servir l'aigua, l'he guardat en glaçons, que va molt bé per refredar sopes o papilles si estàn massa calentes.
I si per exemple feia coure espinacs, per exemple, i no he fet servir l'aigua, l'he guardat en glaçons, que va molt bé per refredar sopes o papilles si estàn massa calentes.
La Lia ja és tota una princesa!
vull dir que aquella aigua la tiro i hi afegeixo caldo fet per mi (un cop per setmana faig caldo de verdures amb pollastre per la nena, així en tinc per fer les sopes pel sopar). He vist que si hi trec l'aigua però hi afegeixo caldo del bo li agrada més. No sé si m'explico...
petazetas! em copiaré la teva idea de guardar-la per fer-ne glaçons! m'agrada!

petazetas! em copiaré la teva idea de guardar-la per fer-ne glaçons! m'agrada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |