cullerada i xumet
cullerada i xumet
Doncs aixo, la meva petiteta que ara té 6 mesos, no sap menjar les papilles si després no va la cullera al darrera!!
He provat a donar-li amb gana i esperar a que tragués, però res de res. Es queda amb la boca oberta amb el menjar dintre la boca i no traga!!!! inclús em fa sorolls com dient-me "va posa'm la cullera que vull tragar!"
Potser la culpa és meva que la he acostumat així, pero és que era l'única forma de que mengés bé...
Algú més li ha passat??
Gràcies noies!!
He provat a donar-li amb gana i esperar a que tragués, però res de res. Es queda amb la boca oberta amb el menjar dintre la boca i no traga!!!! inclús em fa sorolls com dient-me "va posa'm la cullera que vull tragar!"
Potser la culpa és meva que la he acostumat així, pero és que era l'única forma de que mengés bé...
Algú més li ha passat??
Gràcies noies!!
Re: cullerada i xumet
Hola!
ala meva filla li passava igual! i el que feia era posar-li la cullerada i després el xumet i anava alternant! poc a poc va anar aprenent a empassar.. i aleshores el que feia era que quan li donava la cullerada plena.. no la treia de seguida de la boqueta i ella s'ajudava amb la cullera per a poder empassar.. i ja després gairebé sense adonar-me va aprendre a fer-ho soleta i ja no li feia falta!
ala meva filla li passava igual! i el que feia era posar-li la cullerada i després el xumet i anava alternant! poc a poc va anar aprenent a empassar.. i aleshores el que feia era que quan li donava la cullerada plena.. no la treia de seguida de la boqueta i ella s'ajudava amb la cullera per a poder empassar.. i ja després gairebé sense adonar-me va aprendre a fer-ho soleta i ja no li feia falta!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Li has donat teti? encara li dones? o biberons?
Al meu nen li pasava igual, quan vam començar amb les papilles havia de ser cullerada i xumet inmediatament perque es quedava amb la boca oberta i clar tot fora. Mica en mica li anava deixant la cullera a dins perque tanqués la boca. Al cap d'uns mesos el que feina era que començava a donar-li de menjar sense el xumet i quan s'enrecordava li donava però sino no. I ara ja menja SENSE XUMET i tanca perfectament la boca i s'ho empasa sense problemes. Així que tranquila que mica en mica menjarà normal.
Hola! a nosaltres ens va passar exactament el mateix! Quan li donàvem la cullerada amb el menjar deixava la boca oberta perquè volia el xumet i no la tancava i empassava fins que no li possàvem.... també em feia por que sempre fos així però ja ho veus, la nostra petita ja té 10 mesos i fa temps que menja sense xumet! Tranquil·la que no l'has mal acostumat, ja veuràs com de mica en mica anirà menjant sense ajuda de xumet ni cullera.
El Quim al principi feia el mateix, estan acostumats a menjar amb succió i no saben que han d'empassar el menjar de la cullera, fes-ho amb xumet i poc a poc ves-li treient, jo em pensava que s'acostumaria pero no, al cap d'un parell de mesos empassava perfectament.
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Aquest es l'unic "problema" que no ho es pero bueno, la succio i el reflexe que tenen ells, Carla ara amb 10 mesos a començar a menjar alguna cosa triturada amb cullera com yogurs, etc.. pero la resta de menjar no li trituro i li dono a trossets
La meva també ha necessitat l'ajuda del xumet força temps. Ara te 13 mesos i encara algun cop l'ajudo amb el xumet quan menja triturat que li agrada ben poc. Prefereix els trocets
Jo crec que no cal ajudar-los amb el xumet, com tot, té el seu procés aprenentatge, de fet cap dels meus 2 nens han aprés així. Al principi, com és natural pel reflexe de succió, els hi costa una mica empassar però al cap de poc temps ho fan la mar de bé ells solets. Crec que al "enganyar-los" amb el xumet és corre el risc d´acostumar-los a menjar a així, jo li donaria una mica més de "cuartelillo" encara és molt petit, té 6 mesos i la AC està en ple apojeo però bueno, aquesta és la meva opinió i la meva experiència. 
MOLTES GRÀCIES PELS CONSELLS!!!
Li he donat pit durant 5 mesos, pero va ser introduir la AC i els cereals i cada cop volia menys teti... fins que es va retirar.
La meva nena no és gaire menjadora, llavors la meva prioritat és que mengi, i si és en xumet amb xumet, però clar, vull treure-li la mania poc a poc... provaré això de deixar la cullera una estona perquè s'ajudi d'ella per tragar!!!és molt bona idea!!
La nena no és gaire de llet, beu la justeta, i com els pures se'ls menja prou bé per això no vaig esperar a iniciar la AC. Si no hagués esperat una mica perquè té molt accentuat el reflexe extrusió (és així??jejeje).
Ja us aniré contant!! gràcies a totes, sou de molta ajuda, i més a mi que sóc primerenca jeje!!
Li he donat pit durant 5 mesos, pero va ser introduir la AC i els cereals i cada cop volia menys teti... fins que es va retirar.
La meva nena no és gaire menjadora, llavors la meva prioritat és que mengi, i si és en xumet amb xumet, però clar, vull treure-li la mania poc a poc... provaré això de deixar la cullera una estona perquè s'ajudi d'ella per tragar!!!és molt bona idea!!
La nena no és gaire de llet, beu la justeta, i com els pures se'ls menja prou bé per això no vaig esperar a iniciar la AC. Si no hagués esperat una mica perquè té molt accentuat el reflexe extrusió (és així??jejeje).
Ja us aniré contant!! gràcies a totes, sou de molta ajuda, i més a mi que sóc primerenca jeje!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |