Envasat al buit

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
papalloneta
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Envasat al buit

EntradaAutor: papalloneta » dl. ago. 01, 2011 8:00 am

Bon dia!!

Al meu petit no li agraden els potitos, ni els de fruites ni els de verdures... He provat diferents marques i no hi ha manera, comença a posar cares de fàstic, arcades... i no menja ni dues cullerades.
He estat pensant en opcions per quan marxem de vacances (anem d'hotel i serà complicat preparar el dinar cada dia) i se m'ha acudit preparar unes quantes racions envasades al buit.
El meu dubte és si es pot fer, si la papilla aguantarà en bones condicions.... En necessitaria per 5 o 6 dies. Algú ho ha fet???????

Moltes gràcies per la vostra ajuda!!!!
Imatge
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: Envasat al buit

EntradaAutor: petitaformigueta » dl. ago. 01, 2011 8:18 am

No en tinc ni idea de si les papilles aguanten envasades al buit!!!
El que s'em acut que podries fer és endur-te la babycook ( o qualsevol altre robot similar) i preparar el menjar a l'habitació. Penso que no faries pas gaire merder. Deprès ho pots guardar a la nevera.
Espero haver-te ajudat. <:-)
Imatge
papalloneta

EntradaAutor: papalloneta » dl. ago. 01, 2011 8:28 am

Petitaformigueta, si, el plan A és endur-nos la babycoock, pero donant voltes al tema se m'ha acudit lo d'envasar al buit...... A veure si alguna marona ho ha provat i em pot ajudar.....
Imatge
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. ago. 01, 2011 8:36 am

Nosaltres es el que farem amb la CArla donar.li del nostra menjar
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
papalloneta

EntradaAutor: papalloneta » dl. ago. 01, 2011 8:42 am

Gràcies noies!!! Però es que de moment la pediatra no m'ha dit res d'introduir mes aliments.... Ara fem mongeta, patata, pastanaga i pollastre / vedella. No se si és massa petit per donar-li mes coses..... A mes, dinarem sempre fora i és clar, la manera de cuinar per a nosaltres no és la mateixa que la dels petits, no????
Imatge
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. ago. 01, 2011 8:51 am

Doncs donali d'aixó segur que a l'hotel on aneu us ho podran fer una mica de verdura bullida, pollastre a la planxa també t'ho preparan a qualsevol lloc i ho talles petit petit.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dl. ago. 01, 2011 9:37 am

Pues jo aniria a lo més pràctic encara. Amb la edad que té pot passar aquests dies perfectament a base de teta o biberó, o sigui que no m'amoïnaria: si em poden preparar la patateta i el que sigui, ho aixafo i li dono, i si no, pues lleteta que alimenta més que tot.
ImatgeImatge
Imatge
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dl. ago. 01, 2011 10:51 am

Doncs jo et respondré a la pregunta que contestes... sí, aguanten envasats al buit...

Nosaltres quan la patufa tenia 7 mesos vam marxar 5 dies, i vaig preparar uns quants potets de verdura sola o verdura amb cereals (arròs o quinoa), els vaig envasar al buit (bullint els pots en aigua 30 minuts). Però saps què? tanta preparació per res! el primer dia ja no en va voler, i vam passar al plan B: vam fer moooolt pit durant aquells dies, i m'emportava fruita que podia menjar en qualsevol lloc, o pa, i també si nosaltres menjàvem alguna cosa suau, doncs també li'n donava (vam començar la introducció a l'AC amb trossos...). Els potitos van tornar a casa "tal qual"... els vaig obrir, per comprovar en quin estat estaven, i tenien bon gust... o sigui que en principi sí, aguanten uns dies.

Però ja t'ho dic, val més que no t'hi amoïnis gaire... no sé si fa pit o no, però en tot cas, amb llet, fruita que li puguis donar comprant-la al lloc, i una mica de pa, amb 7 mesos anirà la mar de bé! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
boira
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:48 am

EntradaAutor: boira » dl. ago. 01, 2011 2:22 pm

Nosaltres vam marxar 8 dies quan la gran tenia 8 mesos i vaig preparar verdura en pots de vidre i bullit perquè no es fes malbé i em va anar força bé, però no ho tornaria a fer. Vaig tenir molta feina a preparar-ho (verdura i compota de fruita) i crec que lo més pràctic és fer-ho amb la babycook, encara que siguis a un hotel i fer-ho cada dia. Els pots que vaig preparar, algun no va aguantar, potser no ho vaig deixar prou estona bullint. En obrir-ho alguns eren "picants" i els vaig haver de llençar. Per això no ho tornaria a fer, perquè si alguns et surten dolents, després com ho soluciones? El plan B sempre l'has de tenir... Ara, si creus que amb llet ja passa, encara millor. La meva gran potser hagués passat amb la llet però ara la petita impossible. Es menja 350 de verdura amb carn com si res. Aquest estiu no marxem però si marxessim m'emportaria la babycook. Si un dia no menja no passa res. Per berenar pots tirar de iogurts i de compota, o galetes. També és una opció que per sopar mengi sopa de cabell d'àngel, que a l'hotel ja t'ho faran i després pots donar-li cereals per dinar així ho combines.

Bé, tu mateixa. Fas un mix del que et diem, i a la teva manera!

Bones vacances!
Imatge

Imatge
papalloneta

EntradaAutor: papalloneta » dl. ago. 01, 2011 6:40 pm

Moltes gràcies a totes!!!
La BabyCoock me l'emportaré i prepararé les papilles de verdura a l'hotel per la nit i per berenar, aquests dies abans de marxar intentaré donar-li la fruita aixafadeta, per anar provant a veure si li agrada... Com ho feu??? L'aixafeu amb una forquilla i ja està? Amb suc de taronja??
Imatge
NYITUS
:: lleona
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: NYITUS » dc. ago. 03, 2011 4:23 pm

Hola
Nosaltres també anem una setmana d'hotel i vaig parlar amb ells i cada dia em preparan el pure amb el que els i digui jo el dia abans, em cobraran 3/4€(no o trobo barat) x pure però més cars són els nostres dinars,és una opció...
ImatgeImatgeImatge
papalloneta

EntradaAutor: papalloneta » dj. ago. 04, 2011 7:14 am

Nyitus guapa, ja m'explicaràs que tal ha anat!!!! Nosaltres al final hem decidit endur-nos la babycoock, creiem que serà el mes còmode. Prepararè la verdura per la nit, i ja tindrem el dinar del dia seguent a punt.
Imatge
papalloneta

EntradaAutor: papalloneta » ds. ago. 20, 2011 6:14 pm

Hola!!! Ja hem tornat de les vacances i volia explicar-vos que al final vaig preparar vàries racions de papilla de verdura i les vaig envasar al buit. Tot un éxit!!! El petit s'ho ha menjat super be, com si fos acabada de fer....
Imatge
kinderbu
:: gosset
:: gosset
Entrades: 401
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 10:35 am

EntradaAutor: kinderbu » dl. ago. 22, 2011 3:57 pm

guapi i em podries explicar com ho vas fer lo del buit??? jo marxo 4 dies i no ho se fer...la meva petita no ho sap empassar encara si li dono aixafat amb la forquilla...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
papalloneta

EntradaAutor: papalloneta » dt. ago. 23, 2011 8:38 am

Hola!!! Doncs és molt fàcil. Prepares la papilla, i la poses en potets de vidre ben nets. Quan la papilla estigui freda, tapes els pots ben fort i els poses en una cassola amb aigua (l'aigua ha de tapar completament els pots) i ho deixes bullir 20 -30 minuts...
Si durant el procès de bullit se t'obre algun pot vol dir que no estava ben tancat.....

A mi em va anar molt i molt be, cada dia al mati agafava un potet i ja no m'havia de preocupar del menjar..... Ahir en vaig fer mes per tenir-ne a casa, així si algun dia arribo tard o no em dona temps de preparar el dinar, tinc els "potitos" casolans a ma.

El que encara no he provat és fer compota de fruita, aquest cap de setmana ho intentaré.
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::