Com prepareu la Quinoa?
Com prepareu la Quinoa?
Hola noies, per recomanació de l'infermera i perque he vist que algunes ho heu comentat, li he donat Quinoa a le meva filla de 6 mesos. La vaig comprar al Veritat i són flocs de quinoa pre-cuita, que s'han de bullir amb aigua.
El primer dia la vaig bullir i la vaig triturar i tot i que se la va menjar, allò anava agafant consistència de pegament (semblava ciment just per pujar paret). També li he donat sense triturar i tot i que també se l'ha menjat tenia una textura estranya i la que li queia al pitet o al terrra, en assecar-se semblava confeti.
Vosaltres com la prepareu?
gràcies!
El primer dia la vaig bullir i la vaig triturar i tot i que se la va menjar, allò anava agafant consistència de pegament (semblava ciment just per pujar paret). També li he donat sense triturar i tot i que també se l'ha menjat tenia una textura estranya i la que li queia al pitet o al terrra, en assecar-se semblava confeti.
Vosaltres com la prepareu?
gràcies!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Re: Com prepareu la Quinoa?
Nosaltres en fem bastant sovint, aprofito el brou de la verdura que hem menjat el dia abans i quan bull l'aigua (amb alguns trossos de verdura) hi afegeixo la quinoa i la deixo al foc un quart d'hora més o menys. Queda molt bé, a l'Ada li encanta!
m'interessa aixó de la quinoa, i quines cuantitats feu servir?... feu preperats per vosaltres també? a mi m''interessa alguna recepta per menjar tots plegats, encara no l'he provat mai, pero en tinc ganes!,
Gràcies.
Gràcies.
jo no he fet mai flocs de quinoa, i ni idea de com es fan. Jo sempre he comprat quinoa normal, o quinoa inflada, que li donava al petit per esmorzar quan encara no prenia gluten.
Peró no ho he triturat mai... penso que els flocs de quinoa no cal no? si deu ser super lleuger, i fàcil d'empassar.
Jo ho preparo per acompanyar altres menjars, o amb un sofregit de verduretes tallades petitones. A la meva canalla els hi agrada molt, peró... embruta moltissim! és el tipic menjar que s'escampa de mala manera, i t'en trobes fins a l'altre punta de la casa. (potser és que els meus nanos són especialment marranots!)
Peró no ho he triturat mai... penso que els flocs de quinoa no cal no? si deu ser super lleuger, i fàcil d'empassar.
Jo ho preparo per acompanyar altres menjars, o amb un sofregit de verduretes tallades petitones. A la meva canalla els hi agrada molt, peró... embruta moltissim! és el tipic menjar que s'escampa de mala manera, i t'en trobes fins a l'altre punta de la casa. (potser és que els meus nanos són especialment marranots!)
Ai, precisament ahir en vaig comprar.
Que algú en posi alguna recepta, please!

Que algú en posi alguna recepta, please!

Crec que provaré de fer-la per amb verduretes petites per a nosaltres a veure com surt i a la nena li faré potser amb el caldo de les verdures, una mica més clareta que l'últim cop.
I sí, embruta molt i quan s'asseca es multiplica!
més receptes?
I sí, embruta molt i quan s'asseca es multiplica!
més receptes?
No n'he fet mai de quinoa, algú pot posar com es fa? potser així m'animo a fer-ne, tot es provar coses noves.
A on la compreu? en botigues de dietetica? com es millor comprar-la? Quants dubtes!
A veure si les mamas expertes m'expliquen com la fan, m'encanta provar coses noves.
A on la compreu? en botigues de dietetica? com es millor comprar-la? Quants dubtes!
A veure si les mamas expertes m'expliquen com la fan, m'encanta provar coses noves.
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
No sabia que hi havia flocs de quinoa, jo sempre compro els paquets de quinoa que es troben a les herboristeries i botigues de dietètica. Amb les quantitats no m'aclareixo gaire i sempre n'acabo fent massa, però s'infla molt, així que convé no passar-se (calcular més o menys la mateixa quantitat que quan es bull arròs). A casa la mengem tots plegats i no trobo que embruti especialment, però l'Ada encara no sap menjar sola amb cullera, així que potser és per això...
Ahir la vam fer per a nosaltres amb caldo de carn, enlloc de posar pasta fina i estava bo.
Elidé, crec que també la provaré en gra a veure si m'agrada la textura i per fer-la d'alguna altra manera ja que en flocs és clareta i en sàpoguen o o crce que embruta a tothom!
Elidé, crec que també la provaré en gra a veure si m'agrada la textura i per fer-la d'alguna altra manera ja que en flocs és clareta i en sàpoguen o o crce que embruta a tothom!
Hola maques,
jo vaig descobrir la quinoa quan vam començar amb l'AC del Martí. Al principi li feia bullida i després li afegia una mica de la meva llet. Però poc a poc vam començar a menjar tots i ara ens hem aficionat i ens agrada molt.
No sóc una experta i les nostres receptes amb quinoa son molt bàsiques.
De vegades la fem bullida (amb aigua o amb caldo de verdures) només per acompañar algún plat.
També la faig com si fos un arròs de verdures. Faig el sofregit amb les verdures, posso caldo vegetal i després la quinoa. Algún cop també li he possat daus de pollastre i al Martí li encanta.
Com a postres vaig trobar aquesta recepta i és molt bona, a mi m'agrada molt i es senzilla de fer;
http://www.pequerecetas.com/recetas-de- ... a-platano/
Quan vaig començar a cuinarla buscava informació pel google i vaig trobar aquesta web http://www.quinoarecetas.es/ No hi ha moltes receptes però us pot donar idees.
Si sabeu més receptes també m'apunto a provar-les.
Ah, i després de la quinoa vaig descobrir el bulgur, per si el voleu provar, és boníssim!!!
jo vaig descobrir la quinoa quan vam començar amb l'AC del Martí. Al principi li feia bullida i després li afegia una mica de la meva llet. Però poc a poc vam començar a menjar tots i ara ens hem aficionat i ens agrada molt.
No sóc una experta i les nostres receptes amb quinoa son molt bàsiques.
De vegades la fem bullida (amb aigua o amb caldo de verdures) només per acompañar algún plat.
També la faig com si fos un arròs de verdures. Faig el sofregit amb les verdures, posso caldo vegetal i després la quinoa. Algún cop també li he possat daus de pollastre i al Martí li encanta.
Com a postres vaig trobar aquesta recepta i és molt bona, a mi m'agrada molt i es senzilla de fer;
http://www.pequerecetas.com/recetas-de- ... a-platano/
Quan vaig començar a cuinarla buscava informació pel google i vaig trobar aquesta web http://www.quinoarecetas.es/ No hi ha moltes receptes però us pot donar idees.
Si sabeu més receptes també m'apunto a provar-les.
Ah, i després de la quinoa vaig descobrir el bulgur, per si el voleu provar, és boníssim!!!
Hola
nosaltres per menjar la quinoa (la "normal" en gra, no els flocs) sempre fem un sofregit de verdures (anar variant) amb tomàquet, bullim la quinoa a banda i després ho barregem.
Per cert, he descobert que a Barcelona hi ha colmados de productes llatinoamericans i que tenen quinoa molt bé de preu (pq l'ecològica costa un ull de la cara!)
nosaltres per menjar la quinoa (la "normal" en gra, no els flocs) sempre fem un sofregit de verdures (anar variant) amb tomàquet, bullim la quinoa a banda i després ho barregem.
Per cert, he descobert que a Barcelona hi ha colmados de productes llatinoamericans i que tenen quinoa molt bé de preu (pq l'ecològica costa un ull de la cara!)
Ponioleta està molt bé saber que també la venen a aquests llocs, ja la buscaré, perquè si que es veritat que és una mica cara!
que bé! ja miraré de trobar-la pel barri perque la que vaig comprar era careta...
currita ha escrit:Ponioleta està molt bé saber que també la venen a aquests llocs, ja la buscaré, perquè si que es veritat que és una mica cara!
Pel meu barri (entre Hospital de St Pau i Sagrada Família, a Bcn) n'hi ha més d'un. Suposo que al Raval també... a la resta de barris dependrà de si hi ha més migrants centreamericans o no (en aquests països es consumeix molt).
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |