Com donar el suc de taronja?
Com donar el suc de taronja?
Hola, l'altre dia vaig comprar un got de Beaba adaptat per nadons, i tenia el dubte si puc donar-li el suc de taronja amb aquest. Tinc entès que no es recomana donar el suc amb biberó, però no sé si puc fer-ho amb aquest got. Normalment el suc li poso a la fruita triturada, però voldria altres opcions per quan li doni potito o si li dono la fruita a trossets.
Re: Com donar el suc de taronja?
Quin temps te??? Nosaltres li donem amb una canyeta...i li encanta. Vem començar a practicar amb els sucs de brick per ajudar-la, i ara ja se'ls pren del got directament....l'altra opció que vem fer al principi va ser amb cullera, pero es mes complicat...
Perque no has de poder fer-ho? La meva avui fa 8 mesos i sempre li hem donat amb un gotet petit de vidre (aigua, suc, llet). Ara sense colar ja que li costa fer caca, i també mandarina pelada, sense la pell dura aquesta blanca.
He llegit moltes vegades que els sucs no s'han de donar en biberó (i suposo que els gots d'aprenentatge es deuen considerar biberó) perque pot produir caries. Jo quan els hi he donat ho he fet a cullerades.
perdoneu la meva ignorància però si provoca càries amb biberó també en deu
provocar amb cullera, no? és que no hi veig la diferència
Jo he fet que s'acostumi al GOT tal qual, quan abans s'hi acostumi menys bibes i històries que hauràs de rentar. Ara veu aigua, suc o llet (si jo no hi soc) amb got i gairebé no li cau ni una gota. Al principi amb un tovallonet al barbeta per la goteta que cau i després ja sense. Les marques de puericultura s'entesten en col·locar-nos tot de trastos innecessàris
i en el fons amb les culleres, gots i plats que tenim a la cuina fem de sobres. Si molt m'apures passant per l'ikea i gastant 3 o 4 eurus tenim "ajuar" fins als 5 anys 
i en el fons amb les culleres, gots i plats que tenim a la cuina fem de sobres. Si molt m'apures passant per l'ikea i gastant 3 o 4 eurus tenim "ajuar" fins als 5 anys 
lluna 21 ha escrit:perdoneu la meva ignorància però si provoca càries amb biberó també en deu
Lluna, he trobat aquest article que ho explica http://scielo.isciii.es/scielo.php?pid=S1699-695X2008000200010&script=sci_arttext. Les imatges que surten són una mica desagradables, aviso per qui no ho vulgui veure.
Pesol, jo també he fet servir el got ben d'hora, però crec que fins l'any els hi vaig estar donant amb cullera, només els sucs, però.
Intentaré donar-li amb got normal o amb cullera. Suposo que el got adaptat deu ser igual que el biberó.
Nurdeu, he mirat l'enllaç, quines fotos més desagradables! El que m'ha resultat curiós és el comentari que l'assocació de pediatria americana recomani deixar la lactancia materna als nou mesos.
Nurdeu, he mirat l'enllaç, quines fotos més desagradables! El que m'ha resultat curiós és el comentari que l'assocació de pediatria americana recomani deixar la lactancia materna als nou mesos.

ep nurdeu !! gràcies x l'enllaç , cada dia s'aprenen coses noves.
Alexia77 ha escrit:Intentaré donar-li amb got normal o amb cullera. Suposo que el got adaptat deu ser igual que el biberó.![]()
Si, tens raó, això de l'associació de pediatria americana sobta bastant, ja que no és el que diu l'OMS... Bé, de fet el que pretenia amb l'article és que sabessiu a que es refereixen amb això de la càries del biberó o lactant.
- Lisa_Cat
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola!
jo el que tinc entès és que no pots estar donant suc amb el biberó tot el dia, o sigui que el nen vagi arrossegant el bibi i cada vegada que vulgui beure algun liquid faci un glopet de suc, si no que millor aigua.
si li dones un suc per berenar suposo que no hi ha problema per usar un bibi o una tassa d'aprenentatge, però que begui el suc i s'ha acabat, si té més set fins a l'hora de sopar, aigua.
però ei! això és el que he llegit i crec haver entès, però no sóc dentista jo, eh??
jo el que tinc entès és que no pots estar donant suc amb el biberó tot el dia, o sigui que el nen vagi arrossegant el bibi i cada vegada que vulgui beure algun liquid faci un glopet de suc, si no que millor aigua.
si li dones un suc per berenar suposo que no hi ha problema per usar un bibi o una tassa d'aprenentatge, però que begui el suc i s'ha acabat, si té més set fins a l'hora de sopar, aigua.
però ei! això és el que he llegit i crec haver entès, però no sóc dentista jo, eh??
Jo tinc bessones i enseguida van aprendre a beure amb canya.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |