papilla fruites, quines es poden posar?
papilla fruites, quines es poden posar?
hola noies,
tinc un dubte. Fins ara la meva petita es menjava super bé la papilla si hi posava plàtan. Al ser al.lèrgica al plàtan, la papilla només amb poma, pera i taronja no l'hi agrada pq queda una mica àcida. el pediatra hem va dir que ja podia anar posant altres fruites de temporada, he provat amb pruna i tampoc hi ha manera. sabeu si es pot posar caqui??? és que el ser tant dolçet, crec que s'ho menjarà igual de bé.
sabeu quina altra fruita puc posar perquè quedi més dolça??
Gràcies!!
tinc un dubte. Fins ara la meva petita es menjava super bé la papilla si hi posava plàtan. Al ser al.lèrgica al plàtan, la papilla només amb poma, pera i taronja no l'hi agrada pq queda una mica àcida. el pediatra hem va dir que ja podia anar posant altres fruites de temporada, he provat amb pruna i tampoc hi ha manera. sabeu si es pot posar caqui??? és que el ser tant dolçet, crec que s'ho menjarà igual de bé.
sabeu quina altra fruita puc posar perquè quedi més dolça??
Gràcies!!
Re: papilla fruites, quines es poden posar?
Pots posar meló! (hi ha quasi be tot l'any) o galetes Maria!

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
i si li fas al vapor tipus compota? està molt bona,menys àcida. Jo ara li poso kiwi d'aquests de color grog i galetes i sembla una llaminadura.
a mi el pediatra em va dir que li podia posar raïm, que endolceix força 

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Li faig tipus compota, però ni aixi. Lo de la galeta, ja se'ls hi pot posar?? Avui li posaré meló i demà raïm, a veure que tal. També havia pensat en el kiwi, però com hem van dir que les fruites més al.lèrguiques són el prèssec,kiwi i maduixa... Hem fa cosa ja donar.li.
Hola,
Les fruites vermelles són les més alèrgiques, així que jo no les posaria. Pel que fa a les galetes , jo al principi en comprava unes sense gluten de la marca Almirón, però ser que també n'hi ha d'altres marques en alguns supers. També li pots posar alguna cullerada de cereals dels que barreges amb la llet
Les fruites vermelles són les més alèrgiques, així que jo no les posaria. Pel que fa a les galetes , jo al principi en comprava unes sense gluten de la marca Almirón, però ser que també n'hi ha d'altres marques en alguns supers. També li pots posar alguna cullerada de cereals dels que barreges amb la llet
LLoguem casa de poble a Blanes i pis a LLança : viewtopic.php?f=61&t=30010
msi, et penjo un document que el pediatra de la Dexeus em va dir que descarregués per a tenir les pautes respecte a la fruita! 
edito per penjar també el document en pdf!
edito per penjar també el document en pdf!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
leta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 18, 2011 1:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
jo de taronja i de plàtan al principi li posava molt poc per que no li agradava gaire ni una cosa ni l'altre.
Així que moltes vegades les papilles eren de poma i pera, amb una miqueta de res de taronja i platan i galeta, això si.
i el pressec? si és madur es dolcet i com les companyes et diuen, el raïm...
Així que moltes vegades les papilles eren de poma i pera, amb una miqueta de res de taronja i platan i galeta, això si.
i el pressec? si és madur es dolcet i com les companyes et diuen, el raïm...
La Lia ja és tota una princesa!
petazetas el prèssec no hem deixen donar-li encara
laura80 el meu fins que la nena no ha fet els 6 mesos també era molt estricte, però ara diu que li posi el q vulgui menys prèssec,kiwi,maduixes.
aniré a comprar galetes maria a veure si així li queda una mica més dolça. com que ja fa cereals mitat gluten i mitat sense, no crec que pasi res.
ara l'he fet a la babycook amb pera,poma i raïm, a veure aquesta tarda com va...
sabeu si el suc de taronja se li pot donar sol?
laura80 el meu fins que la nena no ha fet els 6 mesos també era molt estricte, però ara diu que li posi el q vulgui menys prèssec,kiwi,maduixes.
aniré a comprar galetes maria a veure si així li queda una mica més dolça. com que ja fa cereals mitat gluten i mitat sense, no crec que pasi res.
ara l'he fet a la babycook amb pera,poma i raïm, a veure aquesta tarda com va...
sabeu si el suc de taronja se li pot donar sol?
Sí, és el mateix possar-li a la fruita que donar-li en gotet. Potser no massa quantitat per començar i a veure quina cara fa. Dona-li de mandarina dolçeta que és bonísim!
jo li faig en compota a la babycook, li vaig variant, poma,pera,mandarina i platan, i li afegeixo un parell degaletes sense gluten milupa i s'ho menja de conya!
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!
30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |