Com li dono el pa?
Re: Com li dono el pa?
Hola,
No se quan temps de te el teu bebe....
Li pots tallar a trossets petits amb unes tisores i donar-li directament a la boca, o donar-li un tros per rosegar una mica.
Jo també m'agobio molt amb la por que s'ennuegui...cada cop mes perque el meu nen es un tragon i ara ja te 12 mesos i es defensa bé pero igulament pateixo!!!!
No se quan temps de te el teu bebe....
Li pots tallar a trossets petits amb unes tisores i donar-li directament a la boca, o donar-li un tros per rosegar una mica.
Jo també m'agobio molt amb la por que s'ennuegui...cada cop mes perque el meu nen es un tragon i ara ja te 12 mesos i es defensa bé pero igulament pateixo!!!!
Jo li donava el crostó i anava llepant i estovant i s'ho anava menjant.
Si t'han dit la molla, doncs potser li donaria a trossets... I no pateixis per les dents perquè amb les genives ho aixafen tot! El meu fill quan només tena 2 dents menjava pera, plàtan, macarrons, carbassó... i tot això és més dur que la molla de pa!
Ah! i no cal que li posis tomàquet, els agrada igual el pa sol!! De fet la gràcia és l'anar xarrupant i tal... ho dic per si no et vols estalvoir l'anar traient pepites...(ja li posaràs tomàquet més endavant...tot i que jo als 9 mesos segur que li donava pà amb tomàquet amb pepites i el que fos
)
Si t'han dit la molla, doncs potser li donaria a trossets... I no pateixis per les dents perquè amb les genives ho aixafen tot! El meu fill quan només tena 2 dents menjava pera, plàtan, macarrons, carbassó... i tot això és més dur que la molla de pa!
)Re: Com li dono el pa?
El meu fill no té cap dent i si fes falta es menjaria un entrepà sencer
Ho menja tot a trossos, fins i tot paella!
El pa, des dels 6 mesos li he donat tal qual, a llesques, o el crustó o com vingui. Ell se l'agafava i el va llepant/xuclant/aixafant amb les genives... Ara té la tècnica més depurada i l'agafa amb una mà i amb l'altre va estirant trossets petitons i se'ls posa a la boca.
Tema ennuegaments, quan abans li comencis a donar, abans començarà a aprendre com no ennuegar-se.
Si li fas a trossets minúsculs i li poses directament a la boca segurament no se t'ennuegui, però prepara't per posar-li el menjar a la boca fins que tingui 4 o 5 anys...
Ho menja tot a trossos, fins i tot paella!El pa, des dels 6 mesos li he donat tal qual, a llesques, o el crustó o com vingui. Ell se l'agafava i el va llepant/xuclant/aixafant amb les genives... Ara té la tècnica més depurada i l'agafa amb una mà i amb l'altre va estirant trossets petitons i se'ls posa a la boca.
Tema ennuegaments, quan abans li comencis a donar, abans començarà a aprendre com no ennuegar-se.
Si li fas a trossets minúsculs i li poses directament a la boca segurament no se t'ennuegui, però prepara't per posar-li el menjar a la boca fins que tingui 4 o 5 anys...

Laura la Berta fa mes de dos mesos que menja pa o galetes i encara no s'ha enuegat mai.
Ara mateix despres de berenar la fruita, li he donat un ronyó del pa de pagés i el va mossegant (com bonament pot) i el va desfent amb la geniva i les miques de dents que te.
Fa molt merder, però s'ho passa pipa menjant pa o galetes tipus Maria.
No has de patir tant, estigues amb ell mentres estigui menjant i si te un petit enuec, ja ho solen escopir per inercia.
Per sopar a mi hem varen recomenar papilla de cereals espessa, i mes endavant pa tipus bimbo amb formatget suau, però que de moment aprengui a empassar i per berenar l'acostumi a menjar pa o galetes, un cop acostumada ja li podré donar pa per sopar.
Ara mateix despres de berenar la fruita, li he donat un ronyó del pa de pagés i el va mossegant (com bonament pot) i el va desfent amb la geniva i les miques de dents que te.
Fa molt merder, però s'ho passa pipa menjant pa o galetes tipus Maria.
No has de patir tant, estigues amb ell mentres estigui menjant i si te un petit enuec, ja ho solen escopir per inercia.
Per sopar a mi hem varen recomenar papilla de cereals espessa, i mes endavant pa tipus bimbo amb formatget suau, però que de moment aprengui a empassar i per berenar l'acostumi a menjar pa o galetes, un cop acostumada ja li podré donar pa per sopar.
Laura, com ha anat avui el sopar?
Si no li fa cas al pa, demà compra una barra de pa (no tipus bagutte)i li dones un bon tros de la punta a veure que fa, que experimenti. La meva el primer dia de menjar pa no el volia, però al tercer intent va ser millor. Ahir després de berenar es va menjar la crosta de la punta d'un pa de pagés, ella el llepa, li va fent mossegadetes amb la geniva i mica en mica se'l va acabant.
Avui per berenar després de la fruita, s'ha menjat tres galetes i encara ha menjat una mica de la meva torrada de pa amb oli.
Hi ha metges molt estrictes. La meva es mes permisiva, però tampoc molt, no et pensis.
Hem va dir que per sopar mes endavant menjaria verdura aixafada amb forquilla i pa amb formatge o pernil, però mes endavant, de moment papilles de cereals.
Laura el nen s'ha d'acostumar a menjar ell sol trossos de pa o galetes, que si no quan sigui mes gran i hagi de menjar sense triturar tindràs molts problemes. Tinc un nen a l'escola bressol que te mes d'un any i no hi ha maneres que mengi el menja normal, si no el barregem amb el puré no se'l menja i fa uns drames i es provoca el bomit...millor acostumar-los de mes petits a mastegar, les dents de moment no els i fan falta, si no com ho feia la gent gran que no li quedaven dents avanç per menjar?
Si no li fa cas al pa, demà compra una barra de pa (no tipus bagutte)i li dones un bon tros de la punta a veure que fa, que experimenti. La meva el primer dia de menjar pa no el volia, però al tercer intent va ser millor. Ahir després de berenar es va menjar la crosta de la punta d'un pa de pagés, ella el llepa, li va fent mossegadetes amb la geniva i mica en mica se'l va acabant.
Avui per berenar després de la fruita, s'ha menjat tres galetes i encara ha menjat una mica de la meva torrada de pa amb oli.
Hi ha metges molt estrictes. La meva es mes permisiva, però tampoc molt, no et pensis.
Hem va dir que per sopar mes endavant menjaria verdura aixafada amb forquilla i pa amb formatge o pernil, però mes endavant, de moment papilles de cereals.
Laura el nen s'ha d'acostumar a menjar ell sol trossos de pa o galetes, que si no quan sigui mes gran i hagi de menjar sense triturar tindràs molts problemes. Tinc un nen a l'escola bressol que te mes d'un any i no hi ha maneres que mengi el menja normal, si no el barregem amb el puré no se'l menja i fa uns drames i es provoca el bomit...millor acostumar-los de mes petits a mastegar, les dents de moment no els i fan falta, si no com ho feia la gent gran que no li quedaven dents avanç per menjar?
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Jeje... jo amb la gran anava amb molt de compte de no donar-li res abans d'hora... el petit (7 mesos) aquest cap de setmana passat ja va tastar la pizza (va xuclar-rosegar un tros en què només hi havia el pa i el tomàquet) i s'ho va passar pipa
. Es que feia una careta de desespero veient-nos menjar que no em vaig poder resistir

. Es que feia una careta de desespero veient-nos menjar que no em vaig poder resistir

La meva amb vuit mesos i mig hoestà provant tot, amb cura, però així s'acostuma una mica a tot.
Laura avui el nen de la llar d'infants després de quinze dies ha menjat arrós a la cassola amb suc sense protestar ni plorar ni escupir, i el que ha costat!!!!ara que duri!!!
Si el pa es massa dur, perque tenen genives i dents? Tu prova-ho i ja hem diràs el que.
Laura avui el nen de la llar d'infants després de quinze dies ha menjat arrós a la cassola amb suc sense protestar ni plorar ni escupir, i el que ha costat!!!!ara que duri!!!
Si el pa es massa dur, perque tenen genives i dents? Tu prova-ho i ja hem diràs el que.
Laura 80 proba pa que no sigui bimbo. En Pau li encanta el pa, però el tipus bimbo encara ara no li agrada. Agafa un pa de pagès, i dòna-li un tros, que hi hagi molla i crosta, i anirà llepant la crosta, i estirant les molletes. 
Tranquila, no la forcis, pots agafar-ne un tros per quan sortiu a passeig, i si té gana donar-li perquè s'entretingui i s'hi vagi acostumant...
Nosaltres des de els 6 mesos li donem el crostó de pa i li encanta, son els cereals amb gluten que pren.
El bimbo es massa tou i no el vol així de pas que rossega el pa "normal" calma el mal que li deuen fer les genives amb el tema de la sortida de les dents.
El bimbo es massa tou i no el vol així de pas que rossega el pa "normal" calma el mal que li deuen fer les genives amb el tema de la sortida de les dents.
Laura80 ha escrit:Ahir li vaig donar un tall de pa de pagès, la última part que hi ha més crostó que molla (és que no tenia pa de barra). Doncs va passar del tall de pa... El va agafar, va dir "uuuuuu" i després el va apartar...
Jo sempre havia escoltat que el pa era una de les coses que més tornaven bojos als petits, i el meu, per portar la contrària, diu que no...
Hola,
A en Pau tampoc li agrada el pa.... si! vas al parc i parles amb tothom i a tots els nens i nenes els hi agrada, menys al meu!!!
Jo li dono tot el menjar a trossos, alguna sopa (les que ens fem per menjar també nosaltres) i res, el pa només hi juga, li treu la molla amb els dits i no s'el posa mai a la boca.... El principi s'em feia raro, perquè ell ho prova tot, però ja ho he acceptat... les galetes si li agraden.. .ja,ja.
No t'hi capfiquis. Més endavant ja li agradarà.
Me n'alegro molt!
Ja veuràs que mica en mica anirà trobant el gust a les altres cosetes!!
Ja veuràs que mica en mica anirà trobant el gust a les altres cosetes!!Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]