Cuinar al VAPOR i babycook

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
remença
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 11:46 am
Ubicació: Gironès

Cuinar al VAPOR i babycook

EntradaAutor: remença » dv. oct. 21, 2011 3:51 am

Aviat anirem fent menjar per la peque i la idea és que mengi el mateix més o menys que nosaltres i anar fent..però els sogres ens volen comprar una babycook d'aquestes insistint que va de fàbula, no sé ben bé què és però sembla que és per cuinar al vapor,també diu que ho tritura tot,cosa que ja no m'interessa però lo del vapor i que ocupi poc sí, què en coneixeu? Realment és pràctic? És que sino els convenço de que es gastin els diners amb una altra cosa que em faci més falta...i buuuuuuf si n'hi ha!!!!! Gràacies companys i compayes del forum, és genial aquí trobes detot, una bona ajuda "a distància".
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Cuinar al VAPOR i babycook

EntradaAutor: Xaina » dv. oct. 21, 2011 8:47 am

Hola!!

Em sembla que hi ha un post sobre Baby cook pero no se com es fa per moure el link.
Jo tinc baby cook y la he fet servir moltissim. Es molt còmoda, rapida i neta.
Jo ara la faig servir menys perquè el peque dina a la llar d'infants pero fins ara era un no parar.
Cuina al vapor i tritura ...si ho vols. Jo la faig servir per fer verdura, compotes etc... . Si que es cert que si vols que mengi el mateix que vosaltres potser no et serà útil pq només hi cap una o dues racions.

Per cert per marxar de viatge es fantàstica!!!

Salut!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: Cuinar al VAPOR i babycook

EntradaAutor: mamlaboni » dv. oct. 21, 2011 10:45 am

cOM t'acaben de comenta la babycook va ideal però les racions son petites. Si ademés la funció de triturar no et fa el pes doncs millor que et compris una bona olla al vapor i així serveix per cuinar per tota la familia i ja et queda l'olla per fer altres coses.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::