Farinetes líquides Hero Baby??

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
NINE
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. set. 29, 2011 9:40 am

Farinetes líquides Hero Baby??

EntradaAutor: NINE » dv. oct. 28, 2011 8:53 am

Hola mamis, a veure si m'ajudeu a resoldre un dubte que tinc...

La meva filla que és de menjar més bé poquet, ha provat les papilles líquides de la hero baby, que es poden donar en cullera o posar al bibe i que van en tetra brick, i sembla que li agraden bastant.

Al darrera posa que estan fetes amb cereals i llet de continuació, i són uns tetra bricks de 250 ml, a més van en sabors; galeta, 8 cereals... El cas és que a la meva nena li agraden molt, i se'n pot pendre uns 190-200 ml de la papilla, cosa que al bibe de sempre no arriba ni als 150ml.
El que passa és que ara ja no pren llet en pols pròpiament dita (vull dir Almiron 2), sinó que li faig aquest bibe per esmorzar i un altre per sopar.

Què trobeu??? pot ser dolent donar aquests "preparats" en substitució de la llet??? Com així menja més...
Gràcies maques!!!! :p-) :p-) :p-)
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 28, 2011 9:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Farinetes líquides Hero Baby??

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 28, 2011 9:24 am

nosaltres n'hi donavem per esmorzar, per sopar li feiem llet de continuació amb cerals en pols, no crec que siguin dolents, si la marca hero fa llet en pols i cereals doncs ja t'ho donen fet.
Imatge

Imatge
NINE

EntradaAutor: NINE » dv. oct. 28, 2011 9:26 am

Jo penso el mateix... però com no sé si porta més sucres em feia dubtar!! però es que s'ho pren tan bé amb aqeusts tetra bricks... i comparativament menja més, que és el que m'interessa perquè guanyi pes!
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 28, 2011 10:38 am

crec que als bricks posa sense sucre afegit, mira-ho bé pero nosaltres cap problema.
Imatge

Imatge
artemis
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dv. oct. 28, 2011 11:52 am

Nosaltres quan sortim fora i estem apurats pel sopar i dormir, ens enduem també aquests tetrabricks! A en Nil li agraden molt!! I i duren mig minut al bibi!!!

Home, jo crec que dolent no deu ser, sinó no el comercialitzarien. De fet, no deixa de ser llet de continuació igual que l'altra però amb els cereals ja barrejats..

Aprofita ara que la nena se'ls vol prendre i això que té menjat!!! :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
NINE

EntradaAutor: NINE » dv. oct. 28, 2011 12:02 pm

ARTEMIS/NOVIACHUCKI la meva nena no se'ls acaba!!! però ja he dit que no és de menjar molt, però aquest matí per exemple se n'ha pres uns 200ml!! i això per a ella és molt, que quan li faig jo el bibe en cereals mai fa més de 150-160!! per això volia "substituir-li" la llet en pols pels tetra brick...

Gràcies pels consells!!
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dv. oct. 28, 2011 8:48 pm

Als meus nens també els hi agraden molt. Jo gasto la marca Nestlé però és el mateix... Crec que dolent dolent no serà, és la llet + cereals ja barrejat... com jo que compro la llet de continuació en brick 1 litre i no la llet en pols. :trona:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
NINE

EntradaAutor: NINE » ds. oct. 29, 2011 1:30 pm

He mirat els tatra brick i m'he equivocat, no són de la Hero baby, sinó de Nutribén!!!tot i que tant és...
Avui ha provat per esmorzar el de pera amb llet i cereals i li ha encantat!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: , casi se l'ha menjt tot!!! impensable en ella amb la llet en pols!!! així que aprofitarem la ratxa!! :p-) :p-)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::