No vol beure aigua!
No vol beure aigua!
Hola guapes,
L'Aina té 8 mesos, menja superbé les papilles i els bibes, però quan són d'aigua passa de tot. Es posa a jugar amb la tetina i no pren ni una gota. Al final, com que té molts moquets i la pediatra ens diu que ha de prendre aigua li donem a cullerades, sí, sí... Com ho poden fer perquè prengui aigua? Sabeu si és important que prengui aigua o amb la llet atificial és suficient? Algun truc perquè n'aprengui?
merci guapes!
L'Aina té 8 mesos, menja superbé les papilles i els bibes, però quan són d'aigua passa de tot. Es posa a jugar amb la tetina i no pren ni una gota. Al final, com que té molts moquets i la pediatra ens diu que ha de prendre aigua li donem a cullerades, sí, sí... Com ho poden fer perquè prengui aigua? Sabeu si és important que prengui aigua o amb la llet atificial és suficient? Algun truc perquè n'aprengui?
merci guapes!
aina
Re: No vol beure aigua!
Hola Alisia!
Nosaltres ens trobavem igual... els bibis d'aigua no els volia ni veure!
Així que vaig provar de donar-li amb cullereta, s'ho pren però és un pal. I al final hem passat a la tassa evolutiva o directament del got i així sí que en beu.
No hi té massa traça encara, és petitó, però tot és qüestió de pràctica.
Si així la teva nena tampoc vol beure aigua... pots provar de posar-hi una mica de blevit digest, per a que agafi una mica de gust... potser així li mola més!
Ànims, segur que n'acabarà bebent!!!
Nosaltres ens trobavem igual... els bibis d'aigua no els volia ni veure!
Així que vaig provar de donar-li amb cullereta, s'ho pren però és un pal. I al final hem passat a la tassa evolutiva o directament del got i així sí que en beu.
No hi té massa traça encara, és petitó, però tot és qüestió de pràctica.
Si així la teva nena tampoc vol beure aigua... pots provar de posar-hi una mica de blevit digest, per a que agafi una mica de gust... potser així li mola més!
Ànims, segur que n'acabarà bebent!!!
En Pau des de molt petit sempre l'ha volgut en got!
Quan jo bevia me l'intentava agafar i n'hi donava, i va aprendre a beure de molt petit. En canvi un bibi amb aigua no el vol ni mirar.
Quan jo bevia me l'intentava agafar i n'hi donava, i va aprendre a beure de molt petit. En canvi un bibi amb aigua no el vol ni mirar.
L'Arnau va trigar bastant en beure aigua; sempre li oferia, però no la volia i no va ser fins que va fer molta calor que la va acceptar. La Pedi sempre ens deia que amb la llet en tenia prou, que li anéssim oferint i que ja la voldria. No pateixis.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |