Alimentació als 6 mesos

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Africa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Alimentació als 6 mesos

EntradaAutor: Africa » dj. nov. 10, 2011 10:56 pm

Hola!

La meva filla va fer els sis mesos el passat dia 5 de maig però fins al dimarts que ve, dia 15 no tenim la revisió ja que la seva pediatra de la SS estava de vacances i després no quadraven cita infermera-pediatra conjuntament, etc. Bé, hem fet LM exclusiva fins ara, ahir la vaig pesar a la farmàcia i pesava 8,200 kg, així que sobrada de pes ja va...El tema és que he estat esperant per veure que em diran que l'introdueixi que suposo que serà la fruita i no els cereals, però ja em fa pal esperar-me fins als 6 mesos i 10 dies, ara tinc por de la vaga de sanitat pública del dia 15 que no em facin la revisió i la cosa es retardi més encara...

La meva por és que amb 6 mesos i aquest pes la nena passi gana i el que em fa pensar-ho és que aquests dies em fan mal els mugrons quan pren el pit, un mal com si succionés molt fort....La meva pregunta és si vosaltres li començaríeu a donar fruita pel vostre compte o esperaríeu al dimarts? I si hi ha vaga?? Espero que llavors em tornin a donar hora ben aviat...Què faríeu?? Fins quan poden prendre NOMÉS llet materna?

Gràcies!!
mamamimos
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 6:05 pm
Contacta:

Re: Alimentació als 6 mesos

EntradaAutor: mamamimos » dv. nov. 11, 2011 6:30 am

No pateixis! Pensa que la fruita i la verdura alimenten menys que el teu pit, o sigui que si tens por que passi gana, posa-la més al pit! :)
Recomanen començar a introduir la alimentació complementaria als 6 mesos (però és complementària, l'aliment principial continua sent el pit, per tan si s'està 10, 15, un mes...fent pit encara en exclusiva no passa res) però bàsicament perquè es vagi habituant a nous gustos, textures...
El meu nen va començar als 6 amb l'AC però com que ho féiem tot a trossos la quantitat que menjava va ser mínima fins allà als 7 i pico ben bons. Ara menja de tot (mongeta tendra, patata, pollastre, peix, macarrons, pa amb tomàquet...) però la seva alimentació en un 90% continua sent el pit!
El més important és que no pateixis!
Mireia.

--- el meu blog --> http://www.mamamimos.blogspot.com

Imatge
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

Re: Alimentació als 6 mesos

EntradaAutor: ursulxunxa » dv. nov. 11, 2011 6:55 am

perfecte l'explicació de la mamamimos.

No pateixis que de gana segur que no en passa. Si està contenta i tranquil.la no passa gana. No passa res per tardar una setmana més o menys en introduir coses noves.

El meu també té 6 mesos i em van dir de començar per la fruita. No sé si tots els pediatres diuen el mateix, però a mi em va dir fruita (tinc ganes de preguntar-li perquè fruita primer i no una altra cosa). Li he començat a donar fruita però després de prendre el pit, de manera que se'n pren ben poca.

Tu mateixa, com tu vulguis. Em sembla que facis el què facis estarà bé.
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::