Llet a partir de l'any

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
Liti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1104
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:29 pm

Llet a partir de l'any

EntradaAutor: Liti » dg. ago. 05, 2012 8:59 am

Hola reines, he estat buscant però no he trobat pas res... el Julen farà un anyet i encara pren un bibi de LLA als matins amb cereals, ja sabem que cada pediatra és un món i segons amb qui parlis s'introdueix un aliment en un mes o altre...total que la meva pregunta és, si a partir de l any encara han de prendre llet de fórmula 2 o 3 o ja poden prendre llet normal? gràcies reines :-()-)
Avatar de l’usuari
miriam&sergio
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: miriam&sergio » dg. ago. 05, 2012 9:07 am

Hola guapa!

Com tu dius,cada pediatre es un mon...el nostre,quan la Jana va fer l'anyet ja ens va dir que podia beure llet de vaca normal i aixi ho vem fer!Em va explicar que als nens que van mes justets de pes o mengen poquet...els hi allarguen mes la introducció de llet de vaca(diuen que la de continuacio es mes completa) pero que si tot va be ja es pot donar.De fet...la Jana ja prenia iogurts normal o de sabors desde abans de l'anyet perque em va dir que els "primer danone" eren un "sacadineros"...

Segur que hi ha gent que ho fan diferent...de fet jo tinc amigues amb el meu cas i amigues que han hagut de donar llet de continuacio fins els 2 anys o mes!

Petonets
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1104
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:29 pm

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: Liti » dg. ago. 05, 2012 9:17 am

Gràcies Miriam, jo no he seguit "a raja tabla" lo que m ha dit la Dra, en Julen gaudeix menjant i quan ens veu a nosaltres li deixem tastar quasi de tot! Fa molt que pren iogurs normals, la pedi no ho sap, és que els mi primer danone no li han agradat de mai...en canvi la fageda li encanten, la vaig trucar perquè tinc demà la visita de l'any i se'm està acabant la llet blemil2 i per preguntar si n haig de comprar o ja de vaca i em va dir que encara la 2...
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: Takita » dg. ago. 05, 2012 10:05 am

A nosaltres, amb l'Arnau, ens van dir que a partir dels 18 mesos ja li podíem donar llet de vaca, però li vam donar uns mesos abans i molt bé. Amb l'Emma, farem el mateix.
Avatar de l’usuari
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: minerva2 » dg. ago. 05, 2012 11:24 am

a nosaltres ens van dir que a partir dels 15 mesos, i així ho fem....
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: petazetas » dg. ago. 05, 2012 4:49 pm

A nosaltres a partir de l'any ens va dir que li donessim de tot excepte fruits secs i perfecte.
La llet de vaca la vam voler aplaçar una mica i li cam dibar la 3... I no li va agradar gens! No en volia i va ser passar-nos a la de vaca i començar a veure'n altre cop!
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: la_rodri » dg. ago. 05, 2012 6:12 pm

La llet de vaca es preferible a partir dels 18 mesos. EL fet de que prengui iogurts normals o formatgets no té res a veure perquè son fementats. Diuen que la llet costa més de digerir i és per aquest motiu que la introdueixen molt més tard que le resta de lactics. Però al cap i a la fi cada nen és un món. Jo al meu, que pren iogurts i formatgets penso mantenir la llet de continuació mentre pugui perquè segur que com més gran sigui més desemvolupat tindrà el aparell digestiu.
Avatar de l’usuari
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: laurita6 » dl. ago. 06, 2012 8:43 am

Blanca fa temps que menja yogurts normals pero de llet, al any l'hi vaig cambiar a la de puleva peques 3 que esta molt bé perque hi ha de varies : només llet, amb cereals, amb cacao i cereals o fruita i cereals, a Blanca l'hi encanten totes, epro em va dir la pedi que s'hi l'hi donava la de vaca que no pasaria res.

per ser Liti erem del mateix post de panxolines....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: bertian » dl. ago. 06, 2012 10:18 am

A nosaltres ens han dit que a partir de l'any llet de vaca sencera sense cap problema!!!! i així ho farem!! ara estem acabant l'últim pot de llet de fòrmula, però el què tenim clar és que no n'hi comprarem pas dels de fòrmula 3!!!!!!
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: brnc81 » dg. ago. 19, 2012 9:13 am

A nosaltres ens han dit que fins als 14 mesos millor que no li donem, això sí, des dels 10 mesos tenim llum verda pels iogurts naturals.
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: Laia80 » dj. ago. 23, 2012 3:38 pm

Hola! Jo pensava donarli llet de vaca a partir de l'any! El fa la setmana vinent! Quina llet de vaca compreu?? Gracies!!!!
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: kabbisa » dj. ago. 23, 2012 6:58 pm

A nos ens va dir, abans de l'estiu, q no carreguessim massa de la 2, que quan fes l'any hauriem de canviar a la llet de continuacio 3
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: Merche83 » dj. ago. 23, 2012 9:22 pm

alaa ni ho havia pensat això!! nos iogurts naturals desde els 9 mesos i desde els 11 qualsevol menjar fet amb llet normal (flans, arros amb llet, bechamel) pero en la llet en si no hi havia pensar, a veure q ens diu a la revisó del any, que la fa d'aquí dues setmanes...
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: Llet a partir de l'any

EntradaAutor: juditinha » dv. juny 17, 2016 11:53 am

Nosotros a partid del año le damos la leche en polvo de continiacion, la 3- Hsta ahora le dabamos NIDINA2 PREMIUM y como estabamos muy contentos con esta leche ya que habíamos probado otras y no le iban bien, hemos decidido continuar con la 3

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::