Dos setmanes de LA
Dos setmanes de LA
Hola!
Estic en plena introducció de la fruita i el seu aliment principal és la llet materna. Però durant les dos properes setmanes hauré de deixar unes 7 hores el nen amb la meva mare per anar a fer una feina. L'hi hauré de donar llet artificial durant aquestes setmanes.
Quan s'introdueix la LA s'ha d'anar al pediatra?
Estic en plena introducció de la fruita i el seu aliment principal és la llet materna. Però durant les dos properes setmanes hauré de deixar unes 7 hores el nen amb la meva mare per anar a fer una feina. L'hi hauré de donar llet artificial durant aquestes setmanes.
Quan s'introdueix la LA s'ha d'anar al pediatra?
Re: Dos setmanes de LA
I no pots extreure' t llet i guardar- la per aquestes hores que seras fora.
Jo crec que si li doncs LA l' hi has de comentar al pediatra.
Jo crec que si li doncs LA l' hi has de comentar al pediatra.
Tinc intenció de treure'm llet tant abans com estant fora (sinó m'explotaran els pits, jejeje), però a vegades em costa molt treure'm i per no estressar-me prefereixo tenir a mà la LA i així no pateixo per si es queda sense llet o no.
Aniré al pediatra doncs. Merci!
Aniré al pediatra doncs. Merci!
Hauries d'anar al pediatra perquè et digui dosis etc.
I a part tingues en compte que pels bebés que prenen llet materna, la introducció puntual d'alguna toma de LA pot provocar alèrgia a la proteïna de la llet i es recomana donar-los llet hidrolitzada (és LA de vaca però tractada diferent). És molt més cara però si només són dues setmanes, penso que val la pena
I a part tingues en compte que pels bebés que prenen llet materna, la introducció puntual d'alguna toma de LA pot provocar alèrgia a la proteïna de la llet i es recomana donar-los llet hidrolitzada (és LA de vaca però tractada diferent). És molt més cara però si només són dues setmanes, penso que val la pena
jo en vaig trobar en el teu cas... li vaig començar a donar un bibe de LA recomanat pel farmacèutic... després a la revisió li vaig dir al metge que prenia un biberó de LA i ja està... però si et sents més tranquilia pots anar i comunicar-li.
Molta sort!!!!
Molta sort!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Pecunia