Glopades de papilla quan menja

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
sargantana:28
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Glopades de papilla quan menja

EntradaAutor: sargantana:28 » dl. nov. 12, 2012 12:24 pm

Hola guapes,

La meva peque té 6 mesos i mig i ja em començat amb les papilles de fruita ( ja fa un mes ) i de verdura ( fa 15 dies ) el cereals li donc en bibe. El cas és que la papilla de fruita no li agrada tant però la de verdura li encanta, obre una boca ben grossa i menja contenta però quan ja està casi acabat, li agafa com tos ( no sé si se la provoca ella ) i fa una bona glopada, a vegades fins i tot ho treu tot. Ella no plora ni es posa nerviosa ni res simplement treu i prou. Amb la fruita ho fa molt però amb la verdura a vegades també. Si després li donc una mica de llet de postre se la pren la mar de bé i a vegades espero 10 minuts, li donc una mica més de verdura i tb se la menja bé. No sé que fer, li donc força menys de la quantitat que li toca i això que li convindria menjar perquè és molt petitona...no sé que fer, si fes indicis de que no en vol més pararia de donar-li i ja està però ella va menjant la mar de bé fins que ho treu.

Alguna s'hi ha trobat? Teniu algun truquillo que us funcioni?
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Glopades de papilla quan menja

EntradaAutor: Tutty29 » dl. nov. 12, 2012 12:36 pm

El meu nen te 9 mesos i la friita tampoc li agrada gaire, la verdura si. Ell no fa glopades, quan no en vol mes plora!
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dl. nov. 12, 2012 1:14 pm

segur que no li dones massa? millor 100 a la panxeta que 300 al terra... prova poquet i anar augmentant mica en mica...
Imatge
Imatge
sargantana:28
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dl. nov. 12, 2012 1:17 pm

Li donc 100 i la majoria de dies no s'ho acaba perquè freno abans, no ho sé, potser ella necessita menys
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dl. nov. 12, 2012 4:25 pm

El meu ha fet molt poques glopades de "papilles", només 2 o 3, i sempre ha estat perquè n'ha menjat més del normal. Al meu li encanten totes, tant de verdura com de fruita, i, si fos per ell, no pararia de badar la boca (vull dir que sembla que no té límit a l'hora de menjar, ell va empassant cullerades), vaig ser jo que em vaig adonar que menjava més del compte aquestes vegades que en va treure.
Jo tb miraria de reduïr-li la racció, o de comentar-ho amb el pediatra per tenir una altra opinió.
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. nov. 12, 2012 5:03 pm

això és que ja en té prou :ok:

quan vegis que vas més o menys per la quantitat "perillosa", para. Ella mateixa et farà saber si en vol més o no.... deixa-la pair una miqueta i si vols torna-ho a provar (totes les mares ho fem o-o:) )

Jo mai he mirat quantitats ni sé quines l'havia de donar... ell ja m'ho deia, d'una manera o una altra ;-)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::