alimentació de 6 a 12 mesos
alimentació de 6 a 12 mesos
A partir dels 6 mesos, els bebes que no fan LM, quina quantitat de llet diària prenen?
Són de fiar les taules de darrera els pots de llet que diuen, per exemple, 6 meses - 5 tomas - 240 ml. ? etc
Gràcies per endavant
Són de fiar les taules de darrera els pots de llet que diuen, per exemple, 6 meses - 5 tomas - 240 ml. ? etc
Gràcies per endavant
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Re: alimentació de 6 a 12 mesos
Nosaltres a partir dels 6 mesos vam començar amb la fruita, la verdura i ls cereals, i la pediatre ens va dir que havia de prendre uns 500 de llet en tot el dia però combinat com vulguèssim, la meva un bibe sencer de 240 casi mai se'l pren
El que possa als pots de llet artificial és orientatiu i mai se'ls ha de prendre al peu de la lletra.
Amb quin cereal començo?
La meva te quasi 7 mesos i nomes ha pres pit, i fa una setmana he comencat amb pera platan poma...pero voldria ja posar algo de verdura i cereal, pero no se com ferho...
La meva te quasi 7 mesos i nomes ha pres pit, i fa una setmana he comencat amb pera platan poma...pero voldria ja posar algo de verdura i cereal, pero no se com ferho...
pardaleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 04, 2013 11:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
El teu pediatra no te n'ha dit res??
Normalment amb els cereals es començen amb els sense gluten, els d'arròs i blat de moro. Més endavant ja es pot començar a donar amb gluten.
Normalment amb els cereals es començen amb els sense gluten, els d'arròs i blat de moro. Més endavant ja es pot començar a donar amb gluten.
pardaleta ha escrit:Amb quin cereal començo?
Nosaltres vam començar amb els cereals amb gluten als 8 mesos, després d'un mes amb els sense gluten. Pel que fa a la verdura, fèiem: una patata mitjana, una pastanaga també mitjaneta i 3 o 4 mongetes verdes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |