La sopa

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Fai
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

La sopa

EntradaAutor: Fai » dg. feb. 03, 2013 7:52 pm

Bones! El meu fill te 11 mesos i a la llar dinfants ja li deixen fer tastets de coses dels nens d p1.la questio esq voldria ferli algun dia sopa per sopar o b amb fideus o maravilla o semola. Vosaltres amb q ho feu? Amb q es millor ? Fideus? I feu el caldo o tb els hi podem donar dakets d brick d caldo gallina blanca per exemple? Merciiiii
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: La sopa

EntradaAutor: charito » dg. feb. 03, 2013 8:17 pm

Jo compro caldo aneto o bonarea depen del pressupost perque l'aneto es caret. Pero tots dos son molt bons. Quan el quim era petit li feia semola d'arrros o de blat.
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dg. feb. 03, 2013 8:21 pm

Doncs jo no li donaria caldo de pot, porten molta sal... jo li faria un caldo senzillet i després hi poses sèmola o pasta maravilla o fideus del 0... al meu li encanta.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 03, 2013 8:23 pm

Per tant petits, millor sèmola o pasta maravilla. I de caldo, en pots fer tu mateixa de vegetal (amb aquelles safates de verdures fresques preparades pel caldo que hi han a tots els supers). Jo tampoc li donaria dels ja fets tipus aneto o gallina blanca.
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dg. feb. 03, 2013 8:29 pm

Jo aprofito un dia que tinc temps i faig una olla gran de caldo amb pollastre i verduretes. LLavors el congelo amb porcions individuals (els pots del beaba)
Si un dia no en tinc, li dono aneto o banarea també.
A la meva filla li encanta i en menja dos/tres dies a la setmana per sopar.
Millor sopa maravilla o de meló o de lletres. La semola de blat o d'arros també li agraden molt i no ens oblidem de la tapioca. La meva els fideus li costen, li cauen tot sovin.
La sopa es un bon plat per sopar, i si ha dinat poc, o te molta gana li poso una mandonguilla (congelades sempre en tinc) i també se la menja molt be cuita dins el mateix caldo, però de moment la teva es petita per les mandonguilles, je je je!!!!
Imatge

Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dg. feb. 03, 2013 9:23 pm

Hola!

jo tampoc li donaria caldo precuinat, és veritat que porten un munt de sal i d'altres conservants! Jo no soc gens cuinetes, però és super fàcil preparar una sopeta amb el caldo de coure les verdures, o sino fas un brou suau amb la carcassa del pollastre i les verdures per fer caldo :ok:
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dg. feb. 03, 2013 9:33 pm

Es millor el caldo natural, no ccosta gens de fer, de vegades li faig amb pilota i verdura. Li dono semola, pasta maravilla, sopa de lletres,... i s'ho menja molt he.
El meu nen te 12 mesos.
ada_bcn
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dg. feb. 03, 2013 9:58 pm

jo també sempre he fet e caldo, no m'agrada gens donar-li dels fets, porten molta sal i ves a saber el qué més... Jo faig una olla gran per tota la setmana i de petit li feia estrellitas, la marabilla li sortia sempre pel nas...
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dg. feb. 03, 2013 11:24 pm

La meva filla com millor se la menja és amb sèmola o maravilla.. Ah! i amb el caldo fet a casa per nosaltres :ok:
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » dl. feb. 04, 2013 9:00 am

Jo també us dic que fer un caldo no costa res!
Una mica de verdures, les que tinguis a mà, i si vols un tros de pollastre amb una olla gran pelan d'aigua. Ho deixes un parell d'hores. Jo el que sobra el congelo.
També pots aprofitar l'aigua de coure les verdures. El dia que fas verdura, del caldet en faig una sopa.
I de pasta, una de ben petiteta, de lletres, pistonets, sèmola, arròs...
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. feb. 04, 2013 11:32 am

Teniu rao! Algun dia aconseguire organitzarme el suficient per tenir els ingredients i el temps alhora!
clara_espiralia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dl. juny 18, 2012 4:44 pm

EntradaAutor: clara_espiralia » dl. feb. 04, 2013 12:07 pm

Caldo casolà sense sal i el congeles en bosses de glaçons! Així només descongeles en un moment el que necessites per un plat ;)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::