Problemes amb la Babycook!!!! Us hi heu trobat?
Problemes amb la Babycook!!!! Us hi heu trobat?
Hola noies!!! Ahir em va passar una cosa molt rara amb la babycook, i no sé què fer... A veure si em podeu ajudar!!!
Vaig posar a coure la verdura xl peque, com sempre, i quan vaig anar a treurela x triturarla, no s'havi cogut del tot estava com si s'hagués quedat a mitja cocció. Vaig tornar a fer cicle i res, no va arribar a passar l'aigua del calderí a la caçoleta... Ho vaiig probar un munt se vegades, amb i sense menjar i res... No passa l'aigua dun costat a laltre...
Alguna s'hi ha tronat!? La babycook és practicament nova.. Te uns 3 mesos...
Gracies!!!!!
Vaig posar a coure la verdura xl peque, com sempre, i quan vaig anar a treurela x triturarla, no s'havi cogut del tot estava com si s'hagués quedat a mitja cocció. Vaig tornar a fer cicle i res, no va arribar a passar l'aigua del calderí a la caçoleta... Ho vaiig probar un munt se vegades, amb i sense menjar i res... No passa l'aigua dun costat a laltre...
Alguna s'hi ha tronat!? La babycook és practicament nova.. Te uns 3 mesos...
Gracies!!!!!
Re: Problemes amb la Babycook!!!! Us hi heu trobat?
A la meva també li passa el mateix, clar que té més temps, ara fa molt que no la faig servir però tenia pendent enviar un correu electrònic a la casa per a veure si em donen resposta, crec que una vegada els hi vaig enviar un i em van respondre ràpid. Ja et diré si en se alguna cosa, a veure si algú més li ha passat.
indulekha ha escrit:A la meva també li passa el mateix, clar que té més temps, ara fa molt que no la faig servir però tenia pendent enviar un correu electrònic a la casa per a veure si em donen resposta, crec que una vegada els hi vaig enviar un i em van respondre ràpid. Ja et diré si en se alguna cosa, a veure si algú més li ha passat.
Moltes gràcieeees!!! També he enviat mail, xo estic a lespera... On el vas enviar? Per saber si es el mateix lloc!
I si la portes a la botiga on la vas comprar? Ells la poden enviar a la casa i segurament te la podran arreglar.
Es q la vaig comprar a través d'internet... Xo tb parlaré amb ells!
A mi també em va passar però ja no vaig dir res, perque ja era una babycook vella (bé.. aprofitada del seu germà) i com que era al final de l'epoca del triturat que ja la nena menjava quasi a trossets, simplement la vam treure de la cuina i llestos.
pero amb el nen vaig tenir problemes amb la Gerra que se m'escardava i em van atendre molt bé a BEABA spain quan els hi enviava emails.
pero amb el nen vaig tenir problemes amb la Gerra que se m'escardava i em van atendre molt bé a BEABA spain quan els hi enviava emails.
Hola noies!
he utilitzat l'arrossera de la babycook i em queda cru fent un sol cicle...
És possible? A algú més li passa?
he utilitzat l'arrossera de la babycook i em queda cru fent un sol cicle...
És possible? A algú més li passa?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |