no hi ha manera! només vol llet

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
foseta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

no hi ha manera! només vol llet

EntradaAutor: foseta » dg. abr. 07, 2013 7:50 pm

Hola

la petita ja té 6 mesos i una setmana, prop de dues. I tot just aquest cap de setmana començàvem a fer-li tastar els cereals.
Doncs no en vol, no sé si ha coincidit que estic jo i amb mi prefereix pit que altra cosa o serà així. Em fa patir...

Jo surto de casa a les 7.30h i ja no arribo fins les 16h, excepte un dia que, em veu al migdia, però fins les 20h no arribo a casa.

He pensat en que li donin cereals a mig matí molt aigualits amb bibe i per la tarda més pesos amb cullera.

Com ho heu fet? a part, si li donc pit, no vol res més.

Ara ja no em treure llet a la feina, o sigui, que les excedències de llet congelada s'acabaran ben aviat... em fa patir que no tingui llet i que no vulgui els cereals.

I un altre cosa, quina quantitat de llet i cereals poseu? perquè ella no fa bibes molt grans, de 60 i si té més fam un altre de 60... però res més.

gràcies!!
foseta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

Re: no hi ha manera! només vol llet

EntradaAutor: foseta » dg. abr. 07, 2013 8:12 pm

ahh i aprofitant... quina marca recomaneu?
Perquè li hem comprat els nestlé sense gluten però sembla tot tan ensucrat... no sé.
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dg. abr. 07, 2013 9:07 pm

Les meves són del 21 de setembre, o sigui que por ahí amb la teva, però jo no faig teta desde fa 3 mesos.
Quan tenien 4 mesos vam començar amb els cereals amb cullera al migdia (migdia i prou), i fèiem una barreja de 150 de llet amb unes 5 o 6 cullerades de cereals, que quedés com una beixamel, ens va dir el pediatre.
Ara fem llet amb cereals en bibi i més líquid al matí i al vespre, i al migdia ja fem verdura amb carn i per la tarda fruita.
Jo els donava (i dono) Nestlé o Hero perquè no s'acostumin a una sola marca.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
nb_30
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dg. abr. 07, 2013 9:26 pm

Jo compro cereals sense gluten de la marca biocrecimiento. Els compro a la dietètica i estan fets a Dosrius.
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dg. abr. 07, 2013 9:46 pm

hola foseta, i si proves amb la verdura i els cereals els deixes per mes endavant?no hi ha estudis q demostron que sigui millor començar per un aliment o un altre, aixi q podeu anar provant q li agrada. i si despres quan tu hi ets fas pit a demanda ja beura la llet necessaria.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
nb_30
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dg. abr. 07, 2013 10:12 pm

Jo ho faig com t'ha dit la carbasseta. Li dono pures de verdura o els cereals amb caldo, la fruita i pit a demanda. Pero no li dono el típic bibe de cereals.
Cler5
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

EntradaAutor: Cler5 » dj. maig 09, 2013 2:41 pm

Nb_30, jo tambe he comprat els biocrecimiento i els hi estic donant amb llet materna. Faig 3 cullerades amb 100 ml, perque de seguida es cansa. Li dono amb cullera. Es poquet oi?
M'agradaria provar de donar-li amb aigua, perque dilluns torno a treballar i no em puc treure tanta llet. Com es fa amb aigua? Mateixes quantitats que si es fes amb llet? S'ha de fer bullir l'aigua?
laurajuga
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 12, 2012 3:33 pm

EntradaAutor: laurajuga » dv. maig 10, 2013 6:09 am

Nosaltres vam probar els biocrecimiento de quinoa, ela sanutri i finalment els holle 3 cerals, tots sense sense gluten. Els últims son els q mes li agraden. I els sanutri fan molta pudor a aroma de vainilla!! Sort q aq no li van agradar....
A l'escoleta li fan la papilla amb llet materna i li posen una pila de cullerades...
ImatgeImatge
Cler5
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

EntradaAutor: Cler5 » dv. maig 10, 2013 8:20 am

Laurajuga i quines proporcions de llet i cereals li dones? A mi em pren 100 ml. de LM i 3 cullerades petites de cereals, amb cullera. És poc? perquè cap a les dues hores ja em reclama el pit...
SandraUA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. març 31, 2012 9:26 pm

EntradaAutor: SandraUA » ds. maig 11, 2013 10:02 pm

nosaltres utilitzem els holle 3 cerals sense gluten.li encanten!!! fem 150ml d llet artificial i 4 cullerades de cereals.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::