no hi ha manera! només vol llet
no hi ha manera! només vol llet
Hola
la petita ja té 6 mesos i una setmana, prop de dues. I tot just aquest cap de setmana començàvem a fer-li tastar els cereals.
Doncs no en vol, no sé si ha coincidit que estic jo i amb mi prefereix pit que altra cosa o serà així. Em fa patir...
Jo surto de casa a les 7.30h i ja no arribo fins les 16h, excepte un dia que, em veu al migdia, però fins les 20h no arribo a casa.
He pensat en que li donin cereals a mig matí molt aigualits amb bibe i per la tarda més pesos amb cullera.
Com ho heu fet? a part, si li donc pit, no vol res més.
Ara ja no em treure llet a la feina, o sigui, que les excedències de llet congelada s'acabaran ben aviat... em fa patir que no tingui llet i que no vulgui els cereals.
I un altre cosa, quina quantitat de llet i cereals poseu? perquè ella no fa bibes molt grans, de 60 i si té més fam un altre de 60... però res més.
gràcies!!
la petita ja té 6 mesos i una setmana, prop de dues. I tot just aquest cap de setmana començàvem a fer-li tastar els cereals.
Doncs no en vol, no sé si ha coincidit que estic jo i amb mi prefereix pit que altra cosa o serà així. Em fa patir...
Jo surto de casa a les 7.30h i ja no arribo fins les 16h, excepte un dia que, em veu al migdia, però fins les 20h no arribo a casa.
He pensat en que li donin cereals a mig matí molt aigualits amb bibe i per la tarda més pesos amb cullera.
Com ho heu fet? a part, si li donc pit, no vol res més.
Ara ja no em treure llet a la feina, o sigui, que les excedències de llet congelada s'acabaran ben aviat... em fa patir que no tingui llet i que no vulgui els cereals.
I un altre cosa, quina quantitat de llet i cereals poseu? perquè ella no fa bibes molt grans, de 60 i si té més fam un altre de 60... però res més.
gràcies!!
Re: no hi ha manera! només vol llet
ahh i aprofitant... quina marca recomaneu?
Perquè li hem comprat els nestlé sense gluten però sembla tot tan ensucrat... no sé.
Perquè li hem comprat els nestlé sense gluten però sembla tot tan ensucrat... no sé.
Les meves són del 21 de setembre, o sigui que por ahí amb la teva, però jo no faig teta desde fa 3 mesos.
Quan tenien 4 mesos vam començar amb els cereals amb cullera al migdia (migdia i prou), i fèiem una barreja de 150 de llet amb unes 5 o 6 cullerades de cereals, que quedés com una beixamel, ens va dir el pediatre.
Ara fem llet amb cereals en bibi i més líquid al matí i al vespre, i al migdia ja fem verdura amb carn i per la tarda fruita.
Jo els donava (i dono) Nestlé o Hero perquè no s'acostumin a una sola marca.
Quan tenien 4 mesos vam començar amb els cereals amb cullera al migdia (migdia i prou), i fèiem una barreja de 150 de llet amb unes 5 o 6 cullerades de cereals, que quedés com una beixamel, ens va dir el pediatre.
Ara fem llet amb cereals en bibi i més líquid al matí i al vespre, i al migdia ja fem verdura amb carn i per la tarda fruita.
Jo els donava (i dono) Nestlé o Hero perquè no s'acostumin a una sola marca.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Jo compro cereals sense gluten de la marca biocrecimiento. Els compro a la dietètica i estan fets a Dosrius.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
hola foseta, i si proves amb la verdura i els cereals els deixes per mes endavant?no hi ha estudis q demostron que sigui millor començar per un aliment o un altre, aixi q podeu anar provant q li agrada. i si despres quan tu hi ets fas pit a demanda ja beura la llet necessaria.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Jo ho faig com t'ha dit la carbasseta. Li dono pures de verdura o els cereals amb caldo, la fruita i pit a demanda. Pero no li dono el típic bibe de cereals.
Nb_30, jo tambe he comprat els biocrecimiento i els hi estic donant amb llet materna. Faig 3 cullerades amb 100 ml, perque de seguida es cansa. Li dono amb cullera. Es poquet oi?
M'agradaria provar de donar-li amb aigua, perque dilluns torno a treballar i no em puc treure tanta llet. Com es fa amb aigua? Mateixes quantitats que si es fes amb llet? S'ha de fer bullir l'aigua?
M'agradaria provar de donar-li amb aigua, perque dilluns torno a treballar i no em puc treure tanta llet. Com es fa amb aigua? Mateixes quantitats que si es fes amb llet? S'ha de fer bullir l'aigua?
Nosaltres vam probar els biocrecimiento de quinoa, ela sanutri i finalment els holle 3 cerals, tots sense sense gluten. Els últims son els q mes li agraden. I els sanutri fan molta pudor a aroma de vainilla!! Sort q aq no li van agradar....
A l'escoleta li fan la papilla amb llet materna i li posen una pila de cullerades...
A l'escoleta li fan la papilla amb llet materna i li posen una pila de cullerades...

Laurajuga i quines proporcions de llet i cereals li dones? A mi em pren 100 ml. de LM i 3 cullerades petites de cereals, amb cullera. És poc? perquè cap a les dues hores ja em reclama el pit...
nosaltres utilitzem els holle 3 cerals sense gluten.li encanten!!! fem 150ml d llet artificial i 4 cullerades de cereals.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |