Quina marca d'aigua feu anar?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
doloretes13
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 7:55 pm

Quina marca d'aigua feu anar?

EntradaAutor: doloretes13 » dv. abr. 19, 2013 12:25 pm

Hola Família,
el pediatra ens va recomanar l'aigua Viladrau pel nostre petit. I ara fara uns 2 mesos que hem començat a donar-li aigua. Fins ara feia LM.
Bé doncs, li fem les papilles amb la babycook desde fa 1 mes. i ja l'hem hagut de descalsificar. Sempre utilitzem l'aigua viladrau per la baby cook.
No ser pas si la Viladrau és la més adequada per la quantitat de calç, ja que si amb un mes ha taponat la babycook...
He comparat altre aigues, però la que no te molta calç, te molt sodi, etc.
NO ser...potser el problema és de la babycook...
En fin
Me'n recomaneu alguna?¿
TETES
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

Re: Quina marca d'aigua feu anar?

EntradaAutor: TETES » dv. abr. 19, 2013 12:34 pm

Nosaltres quan la nena era petita vam fer servir la Fuente Liviana, perque si no recordo malament era baixa en sodi, i en tema de calç, no vam tenir problemes amb la babycook, jo amb el temps que la vaig fer servir la vaig haver de descalcificar poques vegades!
Imatge

Imatge

Imatge
Laia80
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

EntradaAutor: Laia80 » dv. abr. 19, 2013 12:39 pm

Holaaa!!

jo utilitzo la font vella i no he hagut de descalcificar mai la Babycook!!! I mira que el peque ja té 19 mesos i li segueixo fent la verdura a la babycook!!

no sé si pot ser l'aigua però tela!!

Proba-ho amb un altre marca després de descalcificar i si et passa lo mateix serà que és la teva babycook!!! Era nova?? Perquè si és heredad potser és que ja estava xunga!!!! :ufs:
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. abr. 19, 2013 12:44 pm

Jo he hagut de descalcificar la babycook nomes una vegada, quan el nen va fer 12 mesos ja la vaig desar. Nosaltrss no utilizem aigua de cap marca en concret.
nb_30
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dv. abr. 19, 2013 1:52 pm

Nosaltres fem servir Bezoya i ens va molt bé. Jo no tinc babycook però per fer el menjar de la nena faig servir aquesta :ok:
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 19, 2013 2:27 pm

Nosaltres no fèiem servir cap de concreta, només ens fixàvem que fos de mineralització dèbil i la vaig descalcificar un cop quan la vam deixar de fer servir pel nen. Des que l'hem rescatat per la nena, encara no l'hem descalcificat.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dv. abr. 19, 2013 2:46 pm

Hola mares!

Ostres, amb la Babycook sempre he fet servir aigua de l'aixeta i per veure Font Vella o la de marca del Bon Preu. No m'havia plantejat fer-la servir per cuinar també :-:) . El meu fill té 20 mesos i està fantàstic i la Babycook només l'he hagut de descalcificar un cop :ok:.

Bon cap de setmana :b-)))
nb_30
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dv. abr. 19, 2013 3:25 pm

giuletta ha escrit:Hola mares!

Ostres, amb la Babycook sempre he fet servir aigua de l'aixeta i per veure Font Vella o la de marca del Bon Preu. No m'havia plantejat fer-la servir per cuinar també :-:) . El meu fill té 20 mesos i està fantàstic i la Babycook només l'he hagut de descalcificar un cop :ok:.

Bon cap de setmana :b-)))

jo he de vigilar pq on visc hi ha molta calç! es terrible amb la rentadora, el termo... I clar, amb el menjar de la nena vigilo
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dv. abr. 19, 2013 3:50 pm

A nosaltres ens van acosellar aigues baixes en sodi i de mineralitzacio debil.......la pediatra va dir. Veri.Beyoza.Bronchales......
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dv. abr. 19, 2013 7:05 pm

Nosaltres fem servir l'aigua amb la gerra brita i tampoc hem hagut de descalcificar mai la baby cook.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::