Papilla de LM i 14 cullerades de cereals Holle sense gluten
Papilla de LM i 14 cullerades de cereals Holle sense gluten
Hola. Doncs això és el que em vaig trobar escrit dilluns a l'agenda de l'escoleta. La barreja de LM i cereals costa de fer-se amb cosistència de papilla, i l'educadora, suposo que per comoditat, porta aquesta setmana posant-li aquesta quantitat de cereals per esmorzar. A mi em sembla una animalada però... a les mestres de l'escola bressol, no?? És el que no entenc... Li vaig indicar que seguís les instruccions del paquet per fer papilla amb cereals (130 ml + 5 cullerades de cereals), però m'ha dit que queda molt líquida. Tant de cereals, a part d'escurar-me la butxaca, pot provocar estrenyiment, oi? i molta set, no? Que més ?
Després la petita fa 30 min de migdiada i a les 12.30 fa una papilla de verdures.
També haig d'afegir que és una nena petita... està al percentil 3 en pes. Em sembla bé que mengi cereals... però tants? No és normal, veritat?
Gràcies...
Després la petita fa 30 min de migdiada i a les 12.30 fa una papilla de verdures.
També haig d'afegir que és una nena petita... està al percentil 3 en pes. Em sembla bé que mengi cereals... però tants? No és normal, veritat?
Gràcies...
laurajuga l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2013 8:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- CARPE_DIEM
- :: peixet

- Entrades: 287
- Membre des de: dg. gen. 27, 2013 12:40 pm
Re: Papilla de LM i 14 cullerades de cereals Holle sense gluten
Hola!!!
No m'estranya que et sorprengui... li estan posant moltíssima quantitat de cereals i és totalment innecessari!! mira... prova-ho tu a casa, aviam si et funciona: per què et surti bé la papilla, s'ha de posar primer els cereals i a poc a poc, anar afegint la teva llet. Si ho fas al contrari, necessitaràs molta quantitat de cereals i lluny de ser beneficiós per la teva filla, el que li faràs és que faci una digestió molt pesada cada dia per què fins ara ha tingut una dieta líquida, amb tot el que comporta (males digestions, irritabilitat, estrenyiment,...).
Ja ens ho explicaràs, ok???
Fins aviat!!! :)
No m'estranya que et sorprengui... li estan posant moltíssima quantitat de cereals i és totalment innecessari!! mira... prova-ho tu a casa, aviam si et funciona: per què et surti bé la papilla, s'ha de posar primer els cereals i a poc a poc, anar afegint la teva llet. Si ho fas al contrari, necessitaràs molta quantitat de cereals i lluny de ser beneficiós per la teva filla, el que li faràs és que faci una digestió molt pesada cada dia per què fins ara ha tingut una dieta líquida, amb tot el que comporta (males digestions, irritabilitat, estrenyiment,...).
Ja ens ho explicaràs, ok???
Fins aviat!!! :)
Jo també penso que és una bestiesa, quedarà ben empatxada la criatura! Jo al meu no n'hi he donat mai amb la llet, però si veuen que queda líquid no li poden donar amb el biberó millor? Jo diria que una cullerada equival aprox. a una galeta, o sigui que imagina... sinó si estàs convençuda de donar-li cereals també li podrien preparar amb una mica d'aigua.
Hola!
Jo els cereals sense gluten els estic fent amb aigua mineral i queden perfectes de consistència. Podrien fer això i la teva llet donar-l'hi amb biberó o gotet.
Jo els cereals sense gluten els estic fent amb aigua mineral i queden perfectes de consistència. Podrien fer això i la teva llet donar-l'hi amb biberó o gotet.
O donar-li cereals en versió no farineta: pa, arròs, pasta, sopa sense caldo... Barato, fàcil...
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Jo també ho trobo una animalada però és cert que els cereals amb LM costa més que quedin espessos
Gracies per les respostes. Jo vull continuar donant-li la meva llet pel matí, però amb el biberó no la vol, així que l'educadora li fa amb papilla de cereals.

La mestra deu tenir tan poca manya com jo. Vaig provar els mateixos cereals quan el meu petit i no se'm espesien de cap manera, al final els vaig gastar per espesir el caldo més endavant quan li donava per sopar.
Pel que recordo ho vaig fer primer llet i després cereals, potser el truc de fer-ho al reves que t'han aconsellat serveix.
Pel que recordo ho vaig fer primer llet i després cereals, potser el truc de fer-ho al reves que t'han aconsellat serveix.

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Quan fas la papilla amb llet materna costa més d'espessir que amb la de fórmula. Ara 14 cullarades trobo que és massa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |