Cereals sense llet?
Cereals sense llet?
Bon dia a totes!!!
Tinc una fila de 6 mesos i mig que mai ha volgut bibero. Estem començant l'AC i he probat de donar els cereals amb papilla i cullera i nomes posar-li a la boca em fa fastics. La fruita i la verdura amb cullera la devora....
No se si es el que no li agrada es la llet de formula o la textura (no tinc prou llet meva per fer -li papilla
). Com mes es poden donar els cereals apart de llet i aigua? puc fer un arros bullit per exemple? els hi vull donar per la nit i barrejar-los amb la fruita no m'encaixa gaire....
A veure si les mes experimentades podeu compartir receptes, idees i trucos!!!!
gràcies!!!
Tinc una fila de 6 mesos i mig que mai ha volgut bibero. Estem començant l'AC i he probat de donar els cereals amb papilla i cullera i nomes posar-li a la boca em fa fastics. La fruita i la verdura amb cullera la devora....
No se si es el que no li agrada es la llet de formula o la textura (no tinc prou llet meva per fer -li papilla
A veure si les mes experimentades podeu compartir receptes, idees i trucos!!!!
gràcies!!!
Re: Cereals sense llet?
Hola! El meu tampoc va voler mai les papilles de cereals, ni amb aigua ni amb llet. Jo li feia arrós bullit i sopa amb fideus de cabell Àngel o maravilla. Això si que li agradava! També li feia sopa amb semola però va durar poc temps... A ell no li han agradat ni pures ni els triturats mai.
No sé si algú et pot ajudar més.
Albercoca ha escrit:Hola! El meu tampoc va voler mai les papilles de cereals, ni amb aigua ni amb llet. Jo li feia arrós bullit i sopa amb fideus de cabell Àngel o maravilla. Això si que li agradava! També li feia sopa amb semola però va durar poc temps... A ell no li han agradat ni pures ni els triturats mai.
gràcies!!! amb 6 mesos i mi puc fer-li arros bullit? es cuina com el dels adults diguem? que novatilla em sento jejeje
la sopa et refereixes a caldo de verdures?
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Bon dia!
Perquè li vols donar per la nit els cereals? Al Biel mai li han agradat les farinetes de cereals (ni amb llet materna ni amb llet de fòrmula, he provat més espesos més líquids, tèbis, freds...) li fan fàstic i si que sap menjar amb cullera. Pots provar de fer-li arròs bullit passat (sense sal), quinoa, mill... o directament oferir-li bastons de pa que vagi rossegant. A ell li encanta el bastó, i el dia que en menja no li donc res més del grup dels cereals.
I si, li pots donar caldo de verdures...
Paciència.
Perquè li vols donar per la nit els cereals? Al Biel mai li han agradat les farinetes de cereals (ni amb llet materna ni amb llet de fòrmula, he provat més espesos més líquids, tèbis, freds...) li fan fàstic i si que sap menjar amb cullera. Pots provar de fer-li arròs bullit passat (sense sal), quinoa, mill... o directament oferir-li bastons de pa que vagi rossegant. A ell li encanta el bastó, i el dia que en menja no li donc res més del grup dels cereals.
I si, li pots donar caldo de verdures...
Paciència.

com que menja la verdura amb pollastre al migdia, per fer una mica de "sopar" diferent mes que res....
annatp ha escrit:Albercoca ha escrit:Hola! El meu tampoc va voler mai les papilles de cereals, ni amb aigua ni amb llet. Jo li feia arrós bullit i sopa amb fideus de cabell Àngel o maravilla. Això si que li agradava! També li feia sopa amb semola però va durar poc temps... A ell no li han agradat ni pures ni els triturats mai.
gràcies!!! amb 6 mesos i mi puc fer-li arros bullit? es cuina com el dels adults diguem? que novatilla em sento jejeje
la sopa et refereixes a caldo de verdures?
Sí amb caldo de verdures. Com els adults però el més suau possible perquè encara és petita!
El meu va fer LME fins els 6 mesos i a partir dels 6 vaig anar introduint cereals, fruita, verdura... Jo també em vaig sentir perduda i novatilla, jajaja.
La veritat és que el meu preferia menjar-ho tot xafardet, i per això vaig començar a donar-li trossos petitets des de l'inici.
També, com ja t'han dit, els bastonets, galetes, tortites de blat... Ja li pots anar oferint encara que no tingui dentetes.
Jo els cereals els hi donava dissolts en llet d'arròs o caldo de verdura. Sort!
Jo estava com tu, no veia el moment de treure'n mes llet per fer-li els cereals. Jo li feia i faig pit i després els cereals amb aigua. Però no de farmàcia els vaig probar i no em van agradar gens! Compro ecològics que tenen gust de cereals i no tenen sucres afegits. A la guarde ara fa cereals amb LM. Sempre amb cullera i textura de beixamel espessa! He de dir que la meva és de menjar molt poquet i els cereals li agraden. Quan vull fer arròs ho faig jo. Ben passat i el trituro amb aigua pròpia de la cocció vigilant que no sigui molt espès. Això quan va de diarrea perque sinó l'arros sol la restreny!
Jo li havia fet sopa de semola amb el mateix caldo que queda de fer-li la verdura del migdia per començar, i després pasta maravilla per exemple. I de postre, pit. De totes maneres, encara és un xic petit, no? no recordo ara quan vaig començar, però vaig estar fent pit mooolt de temps, el que passa
és que t'has de llevar a fer tomes de nit... i suposo que és aixó el que vols anar reduint....
és que t'has de llevar a fer tomes de nit... i suposo que és aixó el que vols anar reduint....
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Anna, li doneu calents? Al Teo li agraden més a temperatura ambient ara q comença la caloreta ;)
L'Ignasi, q per cert és molt bon menjador, algun dia q no menja tant li faig "sopar"!
Com dieu amb el caldo de la verdura li faig semola o llet amb cereals! Aixo si, mhe de llevar igual a fer pit nocturn o collit =)
Com dieu amb el caldo de la verdura li faig semola o llet amb cereals! Aixo si, mhe de llevar igual a fer pit nocturn o collit =)
A la meva filla tampoc li agrada gens la llet de fòrmula, I amb el tirallets mai m'he pogut freire ller per fer els cereals amb LM. Nosaltres des de sempre li preparem la papilla de cereals amb llet d'arròs o de civada I li encanten xk queden 1 mica dolcets.
Els cereals li donen al matí, al no ser gaire menjadora si algún dia no ha menjat massa li fem per sopar xk es la manera de que mengi alguna cosa xk li agraden molt. Pero a la nit dorm igual hago sopar cereals, verdura o no+ pit sempre es desperta a fer pit entre 1 a 3 vegades.
Els cereals li donen al matí, al no ser gaire menjadora si algún dia no ha menjat massa li fem per sopar xk es la manera de que mengi alguna cosa xk li agraden molt. Pero a la nit dorm igual hago sopar cereals, verdura o no+ pit sempre es desperta a fer pit entre 1 a 3 vegades.
- misspegotty
- :: formigueta

- Entrades: 74
- Membre des de: dl. maig 20, 2013 9:45 pm
Hola!
A partir dels 6 mesos, si ella té interés, se li pot donar el mateix que tu (amb algunes excpecions com ara llet de vaca i alguna altra cosa). El nostre menjava arròs bullit, ben passadet i sense sal. I per fer cundir més la poca llet que em podia treure per quan treballava, li posavem flocs de civada. Com ha suggerit algú altre, també li pots donar bastons de pa o la crosta del pa. Pensa en els cereals que menges tu, i el que li pot anar bé, pels primers dies. Nosaltres aviat també vam introduir la pasta (macarrons, fideus, etc.)
El tema caldos, s'ha d'anar amb compte, perquè omplen molt, pels nutrients que aporten, tal com passa amb els sucs. JO li bullia la pasta amb el caldo i li donava colada.
De totes maneres, com crec que ha comentat algú, l'AC és una introducció del menjar, i la llet materna és el seu aliment bàsic fins l'any. Aquests mesos fins a l'any és pura experimentació, i a través de la teva llet rep tot el que necessita, per tant no t'estressis si no hi ha menjars de tots els grups cada dia o si algun dia menja més aviat poc!
Espero haver estat d'ajuda! Fins aviat!
A partir dels 6 mesos, si ella té interés, se li pot donar el mateix que tu (amb algunes excpecions com ara llet de vaca i alguna altra cosa). El nostre menjava arròs bullit, ben passadet i sense sal. I per fer cundir més la poca llet que em podia treure per quan treballava, li posavem flocs de civada. Com ha suggerit algú altre, també li pots donar bastons de pa o la crosta del pa. Pensa en els cereals que menges tu, i el que li pot anar bé, pels primers dies. Nosaltres aviat també vam introduir la pasta (macarrons, fideus, etc.)
El tema caldos, s'ha d'anar amb compte, perquè omplen molt, pels nutrients que aporten, tal com passa amb els sucs. JO li bullia la pasta amb el caldo i li donava colada.
De totes maneres, com crec que ha comentat algú, l'AC és una introducció del menjar, i la llet materna és el seu aliment bàsic fins l'any. Aquests mesos fins a l'any és pura experimentació, i a través de la teva llet rep tot el que necessita, per tant no t'estressis si no hi ha menjars de tots els grups cada dia o si algun dia menja més aviat poc!
Espero haver estat d'ajuda! Fins aviat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |